Diskuze o čemkoli.
12 led 2007, 19:59
Koupili by jste si skutra ze zahranici?
V jakem stavu byvaji skutry koupene po nekolika letech v Italii,Francii nebo Nemecku?
jsou v lepsim stavu nez skutry koupene v cesku?
Kdyz nekdo prodava 2 roky stary skutr, tak mam vzdy pocit, ze je na nem neco spatnec (proc by ho jinak prodaval?).
Stale uvazuji, ze bych se po nejakem cizinci kouknu,ale mam strach ze si ho koupim a pak uz ho jen budu opravovat...
Jake s tim mate zkusenosti vy?
12 led 2007, 20:13
Koukávám na stejnou věc,Cpujky,a také mi chodí hlava kole. :stare:!Čím to může být?Zdá se mi,řekněme,stejný skútr zakoupený v ČR a prodávaný naším člověkem,je dražší než ten stejný ale ze zahraničí.Také mi to "motá štryclu".
12 led 2007, 21:00
no mam stejnej problem
ale zase si myslim ze pokud to nebude strikacka tak co se ti muze pos.at? vse jde koupit a jedine co je drahe jsou plasty zbytek se da opravit. no ale musite sito spocitat jestli se to jeste vyplati ale jak mi rikali kluci nejdrazsi sou plasty takze bacha na ne
12 led 2007, 21:02
Jojo souhlas nejdražší jsou plasty.Vlastní zkušenost
12 led 2007, 23:10
tak ja mam skutra ze švýcarska, vozí to jeden známý a je to bez problémů, například italové se k tomu chovají jak ke spotřebnímu zboží, takže se dají sehnat relativně novější kousky.... a cenově je to poměrně nízko....
13 led 2007, 09:50
Mám také stroj dovezený z Italie, je v prfektním stavu . Zřejmě bývalý majitel v Itálii se o něj dobře staral. Jinak Italové jsou bordeláři, nestarají se o auta natož o motorky. Zřejmě tam platí heslo Jezdi,jezdit a nestarat se. Ogi
13 led 2007, 10:05
nemate nekdo stranku na italsky bazar ??? chtel bych videt...jake jsou ceny B)
13 led 2007, 10:54
[quote=kure.11]nemate nekdo stranku na italsky bazar ??? chtel bych videt...jake jsou ceny B)[/quote]
ja jsem googlil madisona a vysel v prepoctu cca na 86 tisic...ten samy v cesku (rocnik i priblizne kilometry)prodavaji za 109. Ale nevim v jakem to vylo stavu.
13 led 2007, 10:56
[quote=bart]tak ja mam skutra ze švýcarska, vozí to jeden známý a je to bez problémů, například italové se k tomu chovají jak ke spotřebnímu zboží, takže se dají sehnat relativně novější kousky.... a cenově je to poměrně nízko....[/quote]
Jo,myslim si ze Svycarsko nebo Nemecko by melo byt v poradku(tam se o to staraji),ale zarazi me jake to bude z Italie. Neni tu nejaky "stastny" vlastnik nejakeho MAXIka z italie?
13 led 2007, 14:05
moc zajímavé téma .... Cpujky
a myslím, že pro spoustu z nás i aktuální. Když jsem sháněl svého prvního scoota,
objel jsem všemožné bazary v Praze i kolem ní. Většinou se jednalo o dovezené trosky
jakoby skútrů z Itálie a podobně. Většinou s ulámanými plasty, bez zrcátek, což by
byla ta nejmenší vada, ale i často s ohýbanými rámy.
a za hříšné peníze.
Naštěstí jsem sehnal půl roku starý Hyusong Prima 50, který mi udělal mnoho služeb
a poctivě odvozil spousty km.
Dnes je situace na trhu jiná, spousta firem zde má své zastoupení, trh se pomalu
zaplňuje a myslím, že nebýt nás všech, kteří jsme zde průkopníky skútrů u nás, tak
by nebylo na našich silnicích vidět tolik kvalitních strojů.
musíme zde proto vyzvednout smysl tohoto a samozřejmě jiných fór, které se tímto
směrem vydali.
Proto jen pište vaše zkušenosti. Já mám Suzuki Burgman 125 původem ze Španělska
a tam se o něj moc nestarali. Však mu to vynahrazuji, jak po tunningové, tak i po
stylingové stránce.
Scootům zdar.
13 led 2007, 22:54
Predne bych rekl, ze preci jen nej nej skutr je novy s 2 letou zarukou, ale v poradku penez neni nikdy dost. Faktem je za na
www.cagiva.cz je napr. Piaggio x8 200 za 99900 a Piaggio x9 za 116000. Mozna nekomu nevyhovuje Cagiva Praha, ale ta cena…pred lety nemyslitelna. Jinak v akci je také Honda 250 Foresight za 115 000. Myslim, ze i Kymco nabizi u 250 velmi zajimave ceny. Ja treba cekam jakou cenu nastavi Suzuki u noveho Burgmana 200. No jestli chces 400stovku, tak to uz je horsi. Jinak k tem ojetinam… s tim co napsal roman.mara tak s tim naprosto souhlasim. Před par lety nebyl v CR se skutry trh. Dneska je situace jina a kdo hleda, tak najde. Osobne bych zacal u bazaru velkych ceskych dovozcu jako je třeba Yamaha Praha apod. V jednom bazaru jsem pred rokem narazil na Burgmana 650 rok stary, najeto priblizne 1500 km a cena o 70 tis. nizsi nez uz noveho. Je to tak. Dneska si nekdo koupi skutr jen ze se mu libi, potom nemá cas na jezdeni a protoze potrebuje místo v garazi pro treti auto, tak proda skutr
Podle me je to take otazka první castky co do skutra chci vlozit. Pokud mam cca 50 tis. a prumerny prijem, tak bud koupim hodne starou 250 nebo 125 nebo s uverem zachovalou 250 nebo 400. Pokud budu mit na pocatku 100 tis. a prumerny prijem, tak uz uvazuju o nove 250 nebo s uverem 400. Proste jen jak to ufinancovat. To jen proc nekdo prodava skutr po roce. Ja treba jednoho zanovnoho prodal po roce, mel najeto 12 tis. a ja chtel zase noveho. Mohu potvrdit, ze Svycarsko je raj pro skutristy. Minuly rok jsem byl na tyden v Zurichu a jednoznacne nadhera. Tolik skutru jako pred tamnim nadrazim jsem nevidel snad ani v Italii. Co se tyce cen u ojetin, tak po prepoctu asi jako u nas. Prosel jsem tam 3 bazary !!! No kolik bazaru mame my ciste na skutry treba v Praze. V bazarech bylo celkem hodne opravdu muzealnich skutru a ve velmi, velmi zachovalem stavu. Kousek od centra jsou 2 pujcovny na skutry, bohuzel jsem nemel cas to tam blize na skutru okouknout. Myslim, ze Italie i treba s ohledem na okolni more a bordel Italu není idealni pro dovoz skutru. Je tam mozne hodne usetrit, ale i hodne prodelat. A ke koupi ojetiny bylo napsano hodne clanku. Tedy jen tu s originalnim lakem co nema viditelne novejsi dily (plasty, vyfuk - dusledek padu), motor nevydava cizi zvuky, zadne vule na kolech, dobry stav tlumicu atd. Na podobne tema je hodne clanku, ale hlavne preju hodne stesti. Jam mam Suzuki Burgmana 125 a to uz druheho. Prvni byl koupen jako vyprodej za 85 tis. zlevneno ze 125 a druhy ze 110 na 100. Puvodne jsem chtel Yamaha Majesty 125/250 nebo Madisona 125/250. Ojetiny z Italie byly vazne hrozne. Byl jsem opravdu rad, ze jsem se hnal v akci Burgmana, ale i u noveho stroje muze byt smula a nebude dobre fungovat, takze je to opravdu loterie, jestli novy nebo ojety. Podle me pokud se najde na prvni pohled solidni ojetina, tak je to asi stejna loterie jako novy stroj. Pochopitelne bez zaruky atd. Co se tyce dalsich investic u ojetiny, tak je to otazka...sem tam ctu nemecky casopis Scooter & Sport a tam je rubrika dopisy ctenaru... se 125 neni problem najet 50 tis a to jen s cistenim filtru a vymenou oleje, zadne meneni remenu ve variatoru a pod. no je to loterie. Bohuzel skutry jsou jen stroje, ale my je mame radi
Naposledy upravil
novaka dne 13 led 2007, 22:58, celkově upraveno 1
14 led 2007, 09:29
souhlas s novaka. rekapitulace toho, proc jsou skutry ze zahranici levnejsi:
vetsinou nemaji servisku =>
- mohou byt omlazene o 1, 2 nebo i vice let
- tachometr je s nejvetsi pravdepodobnosti stoceny
na zapade si noveho skutra koupi za 1 az dva prumerne platy, nevazi si jej tedy zdaleka tolik jako nasinec co na nej dre treba i nekolik let.navic u nas je skutr vetsinou srdcova zalezitost, zatimco zejmena na jihu spotrebni vec
proc lide prodavaji skutr treba jen rok stary?
Zeptejte se jezdce_Toma, obcas chodi sem na forum. Snad se nebude zlobit ze zverejnim jeho pribeh:
Minulej rok na podzim koupil Kentoyu 50, na jezdeni do prace, nikdy predtim nic jednostopeho krome kola nemel.
Okamzite na jezdeni ziskal zavislost, a tak na jare Kentoyu prodal a koupil novou Hondu Dylan 125. Jenze behem jara i ten prestal stacit a tak ho prodal a ted se vozi na Honde CB 600
Situace vsak muze byt i presne opacna, clovek zjisti ze skutr je o necem jinem nez si predstavoval a tak de z domu (viz novakuv prispevek).
14 led 2007, 09:35
precetl jsem si to po sobe, jen bych chtel dodat ze nejsem proti skutrum dovezenym ze zahranici, je to jen vysvetleni proc jsou levnejsi. Ja osobne mam skutra z rakouska, a i kdyz jsem jej kupoval od prodejce u nas, km byly nejspis poctive - soude podle originalnich pneumatik a jejich opotrebeni.
14 led 2007, 10:31
Jen bych doplnil, ze v CMN (ceskych motocyklovych novinach) vysel aktualni clanek "Jak koupit ojetinu". Vyslo to 5 ledna 2007 a je to letosni cislo 1.
14 led 2007, 12:57
S tím omlazováním souhlasím,měl jsem Malaguti Centro,v TP napsáno r.v. 2001,se známým co dělá v motorkách jsme pomocí několika motokatalogů zjistili že to byl rok 97...takže to mě dost vytočilo,ale zase jsem to pak dobře prodal... :rolleyes: