Predne bych rekl, ze preci jen nej nej skutr je novy s 2 letou zarukou, ale v poradku penez neni nikdy dost. Faktem je za na
www.cagiva.cz je napr. Piaggio x8 200 za 99900 a Piaggio x9 za 116000. Mozna nekomu nevyhovuje Cagiva Praha, ale ta cena…pred lety nemyslitelna. Jinak v akci je také Honda 250 Foresight za 115 000. Myslim, ze i Kymco nabizi u 250 velmi zajimave ceny. Ja treba cekam jakou cenu nastavi Suzuki u noveho Burgmana 200. No jestli chces 400stovku, tak to uz je horsi. Jinak k tem ojetinam… s tim co napsal roman.mara tak s tim naprosto souhlasim. Před par lety nebyl v CR se skutry trh. Dneska je situace jina a kdo hleda, tak najde. Osobne bych zacal u bazaru velkych ceskych dovozcu jako je třeba Yamaha Praha apod. V jednom bazaru jsem pred rokem narazil na Burgmana 650 rok stary, najeto priblizne 1500 km a cena o 70 tis. nizsi nez uz noveho. Je to tak. Dneska si nekdo koupi skutr jen ze se mu libi, potom nemá cas na jezdeni a protoze potrebuje místo v garazi pro treti auto, tak proda skutr
Podle me je to take otazka první castky co do skutra chci vlozit. Pokud mam cca 50 tis. a prumerny prijem, tak bud koupim hodne starou 250 nebo 125 nebo s uverem zachovalou 250 nebo 400. Pokud budu mit na pocatku 100 tis. a prumerny prijem, tak uz uvazuju o nove 250 nebo s uverem 400. Proste jen jak to ufinancovat. To jen proc nekdo prodava skutr po roce. Ja treba jednoho zanovnoho prodal po roce, mel najeto 12 tis. a ja chtel zase noveho. Mohu potvrdit, ze Svycarsko je raj pro skutristy. Minuly rok jsem byl na tyden v Zurichu a jednoznacne nadhera. Tolik skutru jako pred tamnim nadrazim jsem nevidel snad ani v Italii. Co se tyce cen u ojetin, tak po prepoctu asi jako u nas. Prosel jsem tam 3 bazary !!! No kolik bazaru mame my ciste na skutry treba v Praze. V bazarech bylo celkem hodne opravdu muzealnich skutru a ve velmi, velmi zachovalem stavu. Kousek od centra jsou 2 pujcovny na skutry, bohuzel jsem nemel cas to tam blize na skutru okouknout. Myslim, ze Italie i treba s ohledem na okolni more a bordel Italu není idealni pro dovoz skutru. Je tam mozne hodne usetrit, ale i hodne prodelat. A ke koupi ojetiny bylo napsano hodne clanku. Tedy jen tu s originalnim lakem co nema viditelne novejsi dily (plasty, vyfuk - dusledek padu), motor nevydava cizi zvuky, zadne vule na kolech, dobry stav tlumicu atd. Na podobne tema je hodne clanku, ale hlavne preju hodne stesti. Jam mam Suzuki Burgmana 125 a to uz druheho. Prvni byl koupen jako vyprodej za 85 tis. zlevneno ze 125 a druhy ze 110 na 100. Puvodne jsem chtel Yamaha Majesty 125/250 nebo Madisona 125/250. Ojetiny z Italie byly vazne hrozne. Byl jsem opravdu rad, ze jsem se hnal v akci Burgmana, ale i u noveho stroje muze byt smula a nebude dobre fungovat, takze je to opravdu loterie, jestli novy nebo ojety. Podle me pokud se najde na prvni pohled solidni ojetina, tak je to asi stejna loterie jako novy stroj. Pochopitelne bez zaruky atd. Co se tyce dalsich investic u ojetiny, tak je to otazka...sem tam ctu nemecky casopis Scooter & Sport a tam je rubrika dopisy ctenaru... se 125 neni problem najet 50 tis a to jen s cistenim filtru a vymenou oleje, zadne meneni remenu ve variatoru a pod. no je to loterie. Bohuzel skutry jsou jen stroje, ale my je mame radi