[quote=David_D]souhlas s novaka. rekapitulace toho, proc jsou skutry ze zahranici levnejsi:
vetsinou nemaji servisku =>
- mohou byt omlazene o 1, 2 nebo i vice let
- tachometr je s nejvetsi pravdepodobnosti stoceny
na zapade si noveho skutra koupi za 1 az dva prumerne platy, nevazi si jej tedy zdaleka tolik jako nasinec co na nej dre treba i nekolik let.navic u nas je skutr vetsinou srdcova zalezitost, zatimco zejmena na jihu spotrebni vec
proc lide prodavaji skutr treba jen rok stary?
Zeptejte se jezdce_Toma, obcas chodi sem na forum. Snad se nebude zlobit ze zverejnim jeho pribeh:
Minulej rok na podzim koupil Kentoyu 50, na jezdeni do prace, nikdy predtim nic jednostopeho krome kola nemel.
Okamzite na jezdeni ziskal zavislost, a tak na jare Kentoyu prodal a koupil novou Hondu Dylan 125. Jenze behem jara i ten prestal stacit a tak ho prodal a ted se vozi na Honde CB 600
Situace vsak muze byt i presne opacna, clovek zjisti ze skutr je o necem jinem nez si predstavoval a tak de z domu (viz novakuv prispevek). [/quote]
Ahoj Davide, premyslim o ojetine dovezenou z Italie.Obe Aprilie, stejny obsah a shodna cena skoro.Bez servisky ma najeto 16 tis. km a ma kufr a druha ma servisku, nejeto 15 tis. km a je bez kufru a cena je drazsi o 2 tis. kc proti ty prvni bez servisky.Prednost davam servisce tak o ni premyslim.
Co se tyce toho r.v. tak vim, ze zkusenej clovek kterej se s tim zabyva na zakazku predela komplet motorku da tam napr. novej ram se starym cislem a poznas prd.O motoru je to stejny jenom ten VIN mit v poradku tak verim ze se s tim jezdit da dal bez vetsich zavad.Je pravda jak si toho puvodni majitel hledel.S tim souhlasim.
Pokud nekoupim ojetinu ted tak pockam tri roky kdy mi zkonci stavebko apak bude novej maxik.Tri roky utecou jako voda tak se to da vydrzet.Stejne neni casu tolik kolik bych chcel abych skutr vyuzil jako driv kdyz jsem nalital na padine rocne 12 000 km!!!!!!!!!!!!!!