Diskuze o čemkoli.
07 lis 2011, 01:21
Budocnost to ano, ale konec variátorů?
možná konec obyčejných spojek, které budou nahrazeny těmito novými spojkami.
07 lis 2011, 08:29
Osobně bych tuhle možnost jako zase tak velké SCIFI neviděl. Nejdřív byla podobná nebo totožná spojka použita u DN-01 a VFR1200. Integra je ale skútr a tak minimálně v kategorii maxiskútrů by variátor mohl být nahrazen.
07 lis 2011, 10:03
Podle toho videa bych rek ze je to normalni prevodovka dsg z auta
07 lis 2011, 10:30
nevidím duvod proč by to nebyla budoucnost už proto že varec je nejhorší známej převod teda pro ohromné ztráty a malou životnost
07 lis 2011, 10:58
Tak převod dvojnásobným třením není ideální, ale je to hodně levný a jednoduchý řešení. Proto stále a dokola používáno.
Dle mého názoru bude variátor, tak jak ho známe dnes, u malých skútrů používán stále, protože do Visionu za 40000,- prostě nelze nic jiného dát - z ekonomického hlediska.
Životnost variátoru je trochu diskutabilní záležitost...... hodně záleží na stylu jízdy, jízdních režimech atd.
07 lis 2011, 11:45
no ono pokud by to bylo jen dvojnásobné tření tak to je pul bídy poněvadž to tření je při nedostatečně napnutém řemenu proto také ta mizivá učinost a hlavně životnost..Pravda je to jednoduché a levné teda prozatim ale muže se to změnit
07 lis 2011, 14:00
Mala zivotnost varatoru? Kolik z Vas menilo variator, pominu-li tuningove vymeny? Myslim, ze valna vetsina lidi tady, driv nez vymeni vario, tak posle skutra do sveta. Pravdou je, ze ztratovost variatoru je relativne velka, na druhou starnu princip, jednoduchost a spolehlivost, na kterem vario funguje, je k nezaplaceni a nema se tam, temer co pokazit a kdyz ano, neni to za takovy ranec.
07 lis 2011, 15:25
Dvojspojka je např. u aut docela běžná věc. Je jasné, že pomalu proniká do oblasti motorek. V průběhu let se začne asi objevovat od nedražších modelů k levnějším, ale že by se dostala i do opravdu malých skůtrů do 200ccm, tam by to znamenalo cenovou revoluci.