Kompromis mezi městem a cestováním

Diskuze o čemkoli.

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod kraken.99 » 14 kvě 2009, 14:43

nevím sice jak 400 ale měl jsem majesty 250 a proti x9 je měkčí a ochotnější ke kličkování tak si myslím že do města bude dobrá jen vážně nevím co s tím udělá větší váha ale myslím že to až takový rozdíl nebude
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod Miro11 » 14 kvě 2009, 15:06

steve..Tvoje požiadavky sedia na B400 ako uliate...mám síce K8 ale keby Ťa zaujímalo je tu recenzia B400 :)
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod pajapaja » 14 kvě 2009, 15:40

tak mezi moje želízka by patřily- Yamaha Versity 300 , Piaggio X8 a Aprilia Scarabeo. Ani velký ani malý ,ani krátký ani dlouhý. :wink: A do sta kiláků denně bohatě stačí /podle mně/ 250ccm.spíš bych šel po komfortních jízdních vlastnostech a větších kolech.Burák je zbytečně velká /promiňte/ kráva a rozdíl v akceleraci nepodstatnej /nebo se pletu? 8) /
pajapaja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 263
Registrován: 03 črc 2008, 19:56
Bydliště: oslavice
Skútr / moto: hyosung prima

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod xanta » 14 kvě 2009, 15:52

Atlantic Sprint 500 :-)
ex Aprilia Atlantic Sprint 500ccm
ex Yamaha Aerox 70ccm
xanta

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 207
Registrován: 08 pro 2007, 15:44
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod pajapaja » 14 kvě 2009, 15:57

8 steve- co je to nebýt brzda? 90,120? brzda nejseš od 80 skutečnejch. v této rychlosti brzdíš jen zastydlý puberťáky a debyly ,který budeš brzdit i ve 130, pokud jim to pojede aspoň 140. jen se kluci nechtějte /proto že vám to taky jede o trochu rychleji/ zařadit do té druhé skupiny. :idea:
pajapaja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 263
Registrován: 03 črc 2008, 19:56
Bydliště: oslavice
Skútr / moto: hyosung prima

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod kraken.99 » 14 kvě 2009, 16:07

to se pleteš protože nejde o to aby jsi jel 140 a víc ale o to aby jsi mohl v kile zatáhnout a bezpečně předjet a ne se s hrůzou v očích obávat toho auta naproti jak se blíží ono vždy nemáš kilometr na předjetí
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod Beechcraft » 14 kvě 2009, 17:10

8steve píše:pajapaja: nesouhlasim. Pokud jedu autem, tak nesnasim na silnici cokoliv, co jede min jak 90 real. A touto rychlosti jede vetsina, kazdy stroj by mel byt schopny jet tech 90 - 100 real a nebyt pri tom na hrane svych moznosti. jinak vznika spousta nebezpecnych situaci pri predjizdeni, vytvari se vlny v provozu, ridici jsou stresovani (kazdyho dneska tlaci cas a nejaky kochajici se clobrda tahnouci se 70 je zraly tak na ranu). A ja si nepreju byt v roli nekoho, koho na okreskach predjizdi nakladaky, to uz je o hubu uplne a ty jezdi 90 real. Takze tak :wink:


Tak já jsem třeba v roli těch co se plazí pokaždý když jedu za Prahu, ale nikdo s tím hold nic nenadělá. Po lesních cestách kvůli tomu jezdit nebudu :) A je to hlavně o lidech za volantem a řídítky. Předjíždění pomalejších nemusí nutně znamenat nebezpečí, pokud se ovšem sejdou na silnici normální lidi. Jinak mě napadnul nějakej silnej Runner od Gilery.Před týdnem jsem jí měl půjčenou (200 ccm) a jelo to parádně ve městě i mino. A v koloně jsem byl skoro stejně obratnej jako moje čínská brzda:-)
Beechcraft

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 67
Registrován: 24 bře 2008, 16:25
Bydliště: PRAHA
Skútr / moto: Sukida Commander - na Čínu dobrý:-)

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod xanta » 14 kvě 2009, 17:28

8steve píše:Ten je rozezranej :D

Někteří tu na foru tvrdí že jezdí za 3,8L Já jel nejméně zatím 4,3L a to mám velké GIVI plexi a polini variátor. Kombinovanou budu mít tak 4,6L
ex Aprilia Atlantic Sprint 500ccm
ex Yamaha Aerox 70ccm
xanta

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 207
Registrován: 08 pro 2007, 15:44
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod Miro11 » 14 kvě 2009, 18:02

Čo sa týka vstrekovania istý som si len od modelu K7..staršie ročníky nemám prehľad :? Určite sa niekto nájde kto prešiel z menšej kubatúry na vačšiu..no kopec ľudí skáče z 50cm na 650 :lol: alebo 400 na 650..tak to je ťažko..osobne ak by som mal do 60 tis plus mínus..vyberám B400 od roku 2002 ten model čo mal zadné svetlá ako Mercedes..poznávací popis :wink: k tej cene sa blížia už aj modely 2003 tzv. K3.. :) Ročník 2002 jazdí Lenichka..opticky a aj rozmerovo je ako 250..váhou do 200kg..a ľahko sa ovláda..má krásny záťah odspodu a to nemá supervariator s bezdotykovými valčekmi a zlatou pružinou :lol: a na to že je to mladá žena jazdí s tým..že jej nestíham :wink: Ešte by som sa poobzeral po modeloch ako Piaggio Beverly trebárs v 500 alebo Yamaha Xmax v 250..no tam musíš počítať s trošku vačším prievanom ale plexi by to spravilo...Majesty je zase ako Béčko no mne vzhľadovo moc neladí..ale to je vec názoru..tam je ideál 400 neviem v akých cenách sa ktorý ročník pohybuje..počítam tak 2004 by sa dala ale asi bude okolo 70tis..možno kecám.. :roll: Neobhajujem značku..ale Béčko si chlapi opravujú doslova na kolene..čo sa týka údržby je jednoduché..má svoje muchy no ktorý skúter nemá,že? :wink: Ak by si mal v hotovosti to čo hovoríš pouvažuj trebárs na nový s leasingom..tam sú skvelé nové modely SYM GTS 300 alebo Kymco Xciting či Downtown :D krásne dizajnovky..Sym samozrejme tiež len po facelifte...krásna Yamaha Xcity..no je toho dosť a nesmiem zabudnúť na Pažoutky..Satelis Geopolis.. mňam :P no nezávidím ti ja už by som sa zbláznil :lol:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod pajapaja » 14 kvě 2009, 19:27

8steve píše:pajapaja: nesouhlasim. Pokud jedu autem, tak nesnasim na silnici cokoliv, co jede min jak 90 real. A touto rychlosti jede vetsina, kazdy stroj by mel byt schopny jet tech 90 - 100 real a nebyt pri tom na hrane svych moznosti. jinak vznika spousta nebezpecnych situaci pri predjizdeni, vytvari se vlny v provozu, ridici jsou stresovani (kazdyho dneska tlaci cas a nejaky kochajici se clobrda tahnouci se 70 je zraly tak na ranu). A ja si nepreju byt v roli nekoho, koho na okreskach predjizdi nakladaky, to uz je o hubu uplne a ty jezdi 90 real. Takze tak :wink:

koukám 8steve,že nepatříš za řídítka,protože vyhláška jasně říká:1) Při účasti na silničním provozu je každý povinen
a) chovat se tak, aby žádným způsobem neohrožoval život, zdraví nebo majetek jiných osob ani svůj vlastní; své chování je povinen přizpůsobit zejména stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, * situaci v silničním provozu a svým schopnostem,
a dál se píše
(2) Osoba, která by vzhledem k věku nebo ke sníženým tělesným nebo duševním schopnostem .....
a tady je otázka,jestly podle tvýho vyjadřování "na ranu ,stresovaný,nesnáším"jsou tvoje duševní schopnosti nesnížené.V autoškole ses mohl dovědět,že rychlost 90km/h je maximálí dovolená krom dálnice kde je 80km/h /udržitelná na rovinách/
silnice holt patří všem účastníkům sil.provozu,a když tam pojede bába na babetě,má stejný práva a povinosti jako kdokoli jinej.Beru od krakena že potřebuje sílu na předjetí. Taky se svezu,ale jen, je li volná silnice a nikoho neohrožuju. Podle tvého pohledu můžeme nesnášet na chodnících starce a invalidy protože nás zdržují a zavazí,takže jsou zralí na ranu ? to mě něco nebo spíš někoho připomíná,a jestli se ti to zdá přitažený za vlasy,tak se skus zamyslet nad tím,co píšeš.jinak nikomu neberu,že k životu potřebuje silnej stroj,to je věcí každýho.Jen mě připadá,že se ten marketing a reklama firem celkem chytla navzdory zdravýmu rozumu a matematice základní školy.vypočítat si průměrnou rychlost snad umíme všichni.Kdyby šlo o skutra na cestování 400-500.město 400ccm?
vím o čem mluvím z pohledu auta-Mám dvoulitra a ve městě nastejno jako dvanáctistovka a mimo jako všichni ostatní.jasně,můžu ukázat že mě to jede.Až budu cítit,že se mě tím nějak uleví,tak zkusím všechny pojezdit a dám vědět .
pajapaja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 263
Registrován: 03 črc 2008, 19:56
Bydliště: oslavice
Skútr / moto: hyosung prima

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod pajapaja » 14 kvě 2009, 19:49

moje maximum na motce za rok,tak je to 28000/ano čteš dobře/ za rok na čz 175-477 a byl to rok 1984 .Ale to si snad nebudeme vyčítat.Přečti si můj článeček češi jezdí jako prasata a možná zjistíš,proč píšu to co píšu.Mimochodem,jeden z těch co jezdí "v reálu"mě v neděli na vyjížďce málem sestřelil,když mě předjížděl na poloprázdné silnici když jsem mu v jeho odhaduju 150 zavazel,a taky proto že kámoš od čtvrtka spí v umělém spánku po třech operacích hlavy a s otokem mozku a doktoři neví,co bude až ho probudí/na dálnici/
Jinak bych řekl,že provoz za posledních 5-7 let se spíše zklidnil a ne naopak.a stím chodníkem to platí.Blb zůstane blbem na silnici,na chodníku a blbem bude třeba i pod sprchou.
a k tomu autu,mám benzína nissana a má pravda jenom 1kw na 14 kg a je mě jasný,že dokud to nebude 1:1 tak je to bída.
Naposledy upravil pajapaja dne 14 kvě 2009, 20:00, celkově upraveno 1
pajapaja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 263
Registrován: 03 črc 2008, 19:56
Bydliště: oslavice
Skútr / moto: hyosung prima

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod _Tom_ » 14 kvě 2009, 19:51

jj mám htp a musím říct že mi to stačí. když budu chtít i s tímhle 47kw motorem dokážu jet jako prase. a nebo se zařadit mezi ostatní do provozu. ono jde o to jestli jedeš hlavou nebo třeba tím motorem.

malý motor jsem bral pro spotřebu a hlavně povinko. porovnám-li s dvoulitrem ušetří mě to hodně. a je to jen moje rozhodnutí, ale podle mě je to stejné i u toho skutru. nejde o to jen zrychlit aby jsi nebezpečné situaci ujel, ale někdy i zpomalit ať si silnější jedou, třeba před tím tvým horizontem. tak tam budu prostě o 10 vteřin dýl.

letím jak blázen 50km honem honem, abych ušetřil čas, přijedu o 5 minut dřív, vystoupím z auta a po 100metrech si vzpomenu že jsem nechal v autě peněženku a nahnatý čas je fuč :roll:
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod pajapaja » 14 kvě 2009, 20:06

těch hodin bylo nepočítaně,než jsem vychytal elektriku,jo a dvakrát gufera na klice a jednou kroužky a zadní guma.Jinak jsme z toho neslezli.A pr.... občas bolela fest.a brněly ruce.Začínám uvažovat,že ji zase koupím.Asi jsem masochista . :D
Jo a k tomu zklidnění,občas tě někdo vpustí na silnici,už lidi tolik netroubí když jedu na křižovatce ke světlům....
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 16:08, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
pajapaja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 263
Registrován: 03 črc 2008, 19:56
Bydliště: oslavice
Skútr / moto: hyosung prima

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod Kiwi » 14 kvě 2009, 20:12

šel bych rozhodně do 250, ale ne maxík, v kolonách je to na P. Takže něco ve stylu Aprilia Sportcity, Runner 200, SH 300, Yamaha Xmax 250 apod. S tou cenou ale asi ty první dva. A za městem brzda nebudeš a tyhle scooty mi připadaj rozumnej kompromis s dobrou spotřebou a pohodlný je to taky.
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Re: Kompromis mezi mestem a cestovanim

Příspěvekod Kiwi » 14 kvě 2009, 20:18

Osobní zkušenosti. U maxíka je problém vyšší hmotnost, když to lámeš mezi plechovkama co stojí, tak jsi neobratnej a tam kde projedeš na tý Sportcity nebo SH s nějakou Majesty nemáš šanci. Ale to záleží co preferuješ, jestli obratnost ve městě nebo velkej kufr a křeslo
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Další

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků