od tatík » 03 říj 2013, 08:16
souhlas s FunTomem,nejlepší je pokud možno jet tzv.s davem,tím pádem jim dát minimum šancí na nějaký rizikový předjíždění mě,v užší silnici nebo kde je horší krajnice se držet dál od kraje,prostě si za Tebou počkají.A i kdyby nějakej nervoza za Tebou troubil,to je tak vše,co Ti může.Tím,že vymetáš příkopy,dáváš vlastně najevo,že počítáš s tím,že Tě všichni předjíždí.I ta 125 umí jet celkem svižně,tak bych doporučil v těchto místech raději upalovat co můžu a nedávat plechovkám moc šancí vytlačit mě do nebezpečný situace.Co se týká kamionů,tam bych ještě doporučil,že když už Ti to natolik nejede,že Tě někde v zatáčce předjíždí kamion a k tomu nějak podezřele pomalu,jdi mu raději rychle z cesty a nech ho jet.Pořád to bude lepší,než se nechat zválcovat.Mrtvý uhel zrcátek,nebo spíš jejich špatné nastavení,špína,odlesk slunce a chybný odhad řidiče může vést k tomu,že Tě při předjíždění nevidí a nebo si myslí,že už jsi dost daleko za ním,vrátí se do svýho pruhu a je to hotový.Vím,že Tě třeba zrovna tady nemá co předjíždět,že si jedeš po svý straně a že všechny zákony a předpisy jsou třeba v tu danou chvíly na Tvojí straně,ale jako mrtvýmu,Ti to už nebude nic platný.Moudřejší ustoupí
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300