od Patrik PADDOCK » 20 lis 2007, 13:19
...na ruznych strojich jezdim uz 25 let a mel b.par vyhrad:Baterce nebude dobre na teplem miste,idealni teplota pro preckani zimy u bat.je kolem 10 st.Nestaci ji 1 za mesic lehce dobit,to zlenivi,lepsi je ji vybit a az pak zas nabit,to opakovat 3-4 * za zimu.Retez a rozety-to se evidentne netyka scootu,ale to je detail.Benzin z nadrze po zime jsem nikdy navylejval,pokud nestoji stroj nekde na mrazu,tak benzin nezvodnati.Protocit motor s trochou oleje ve valcich je fajn,ale chce to mit k tomuhle ucelu nej.stary svice,na jere by se novy(pouzivany) tim mastnym sajrajtem ulily.Je dobry,pokud se stroj behem zimy parkrat natoci a necha se treba 10 min blafat na volnobeh,nebo se s nim kratce projedes,kvuli ohrati vejfuku a vysuseni vody v nem skondenzovany.Bacha ale na prosoleny sracky,to je pro jakykoli stroj to nejhorsi.A na zaver....Ja bych to zazimovani nevidel tak dramaticky.Pokud stroj nestoji fakt ve vlhku a na mrazu,neni treba ho nejak moc rozmazlovat.Zadnymu motor.stroji neprospiva,kdyz delsi dobu stoji,takze kdyz je venku sice mraz,ale sucho,navlict jegrovky a par kilaku si dejte
Derbi Paddock LC,válec Malossi 70 ccm,kolem 7-8k na klice,V max.kolem 85 km/h bez zalehnuti,klapka Polini,Dell Orto 17.5 mm,tryska 62,standardní vario s valečkama 6.1 g a nějakej levnej pseudo laďák...