Leoš je můj 8.skůtr (slovy osmej
), pokaždý jsem kupoval od soukromý osoby a nikdy jsem problém neměl. Vždycky skůtr plus mínus odpovídal stavem tomu, co bylo v inzerátu, nebo co jsem vyzvěděl po telefonu. Že by mě někdo nalhal, jakou že to neprodává leštěnku a pak bych přijel k sedřenýmu vraku, takovou zkušenost nemám. Co se týče papírů, tak jsem taky nikdy problém neměl - vždycky prodejce udělal polopřevod na mě a papíry poslal, hned jak moch. Akorát jednou, když jsou koupil nepojízdnýho Neose na opravu, tak mě papíry asi 2 měsíce nepřišly - prodejci jsem zavolal, jak je to s těma papírama - a v telefonu se ozvalo:
"Kdo že to je? ... jo ty vole nojo, ten skůtr, sorry, já jsem na tebe uplně zapoměl... vlastně jsem uplně zapoměl, že jsem ti ten vrak prodal... jak mě to leželo dva roky v garáži, tak jsem to uplně pustil z hlavy... ještě, že ses připoměl..." , a za 3 dni jsem měl papíry v polopřevodu doma
stane se
Jinak nedávno mě říkal kámoš servisák, že jel s nějakým známým okouknout přes půl republiky nějakou větší mašinu, že ten kupec tomu moc nerozuměl, tak chtěl ssebou někoho, kdo do toho dělá. Prodejce mu taky navykládal, jak je v 100% stavu, jako nový apod... Ještě, že tam prej jel s ním, jinak by borec koupil zamskovanou bouračku s neodborně rovnanejma vidlema a hnutým rámem.
edit:
Vlastně jo, jednou jsem se taky nechal docela blbě ojebat. Kupoval jsem na opravu nepojízdný NRG, že ho dám do kupy a pošlu dál. Po telefonu jsem se ještě prodejce ptal, jestli to má v TP konstrukční rychlost 45km/h (líp se to prodávalo, protože to můžou řídit i AM řidičáky, takže tohle byla podmínka). Prodejce říkal, že to určitě má. Bral jsem to jako hotovou věc, pro skůtra jsem si dojel, zkontroloval celkovej stav, čísla rámu a motoru, koupil a až když mě přišly papíry v polopřevodu, tak jsem zjistil, že je v TP 50km/h, takže od doby, co zavedly řízení 125ccm s Bčkem se to stalo velice špatně prodejný. Ano, prodejce mě lhal do telefonu, ale na druhou stranu, moch jsem za to nadávat hlavne sobě, že jsem si to na místě neověřil. Mohlo mě to stát jenom cestu do Liberce a zpátky a ušetřil bych si spoustu další práce a starosí, protože kdybych věděl, že to nemá kontrukční rychlost 45km/h, ale víc, tak bych ho nekoupil.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP