Diskuze o čemkoli.
24 kvě 2016, 01:11
billesik píše:Ma niekto z vas tiez problem, ze vas bolia krize pri jazde na pcx? Neviem si najst pohodlnu polohu aby ma neboleli. A to nie som vysoky, mam cca 175cm. Dnes som urobil 330km a teraz vecer krize dost citim... ale nemusim ist tak dlhu jazdu na to aby ma zacali pobolievat...tak teraz neviem ci je chyba vo mne, ze by som mal zacat posilovat chrbat alebo to moze byt celkovo tou polohou na skutri...
No ja mam 2m a 120kg. Kdyz jsem mel sedlo s bobkem, tak to bylo utrpeni. Pokud mas bobek na sedle (posledni verze uz ho nema), tak se ho zbav. Bud samodomo odstraneni bobku a precalouneni. Nebo se nechaji koupit druhovyrobni sedla. Ja jsem jedno videl v Honde v Brne Reckovicich, tak jsem si ho nechal namontovat a jsem v pohode.
24 kvě 2016, 07:45
Záda mě nebolí. Jezdím denně nejméně 70 km. Nejvíc jsem seděl na PCX asi 12 hodin skoro v kuse, po 10 hodinách mě začal bolet zadek. Je pravda, že jsem zvyklý z kola. Bobek jsem odstranil ze sedla ten den, co jsem si skůtr koupil, pak jsem ale celé sedlo nechal přečalounit, doplnit pěnové výplně a sedím si jak král na trůnu. Nám zadek zrovna v místě, kde byl ten bobek, tedy sedím na rozhraní předního a zadího místa.
31 kvě 2016, 20:16
Ahoj, pro zajimavost takto vypada origo tadni irc pneu po cca 11tis km. Nahazuji Dunlop Scootsmart.
Odesláno z mého GT-I8190N pomocí Tapatalk
31 kvě 2016, 22:32
Tak to nic nevydržej.
Já mám na svém Michelin City Grip
01 čer 2016, 07:24
billesik píše:Ma niekto z vas tiez problem, ze vas bolia krize pri jazde na pcx? Neviem si najst pohodlnu polohu aby ma neboleli. A to nie som vysoky, mam cca 175cm. Dnes som urobil 330km a teraz vecer krize dost citim... ale nemusim ist tak dlhu jazdu na to aby ma zacali pobolievat...tak teraz neviem ci je chyba vo mne, ze by som mal zacat posilovat chrbat alebo to moze byt celkovo tou polohou na skutri...
Pozeram, ze mas uz verziu s novym sedlom, v bobku teda problem nebude. Ja som zo zaciatku tiez citil svaly o ktorych som ani nevedel, ze ich mam, ale po 1-2 tyzdnoch to bolo ok. Ty mas uz cca 4000 km a preto bude problem inde. Skontroluj si polohu na skutri, ci nesedis v predklone alebo tak nejak. Polohu si potom mozes upravit nastavenim riaditok, v zaklade dopredu/dozadu a po dokupeni nastavcov aj hore.
01 čer 2016, 10:29
Po včerejší výměně variátoru za stavu cca 62 000 skůtr konečně zas jede jako nový. Na obou talířích drážka cca uprostřed, na vnějším okraji kuželu ojetá drážka cca 10 mm. Měnil jsem tedy obě přední polořemenice a válečky, ostatní zůstalo (řemen, komplet spojka). Můj předchozí pokus vyměnit jen přítlačný talíř nebyl k ničemu, to nezkoušejte, jsou to jen vyhozené prachy. Po dlouhém váhání jsem tam dal originální díly Honda z Parts Depot. A jsem spokojen. 40 minut práce v klídku. Jen dodací doba té posuvné polořemenice se protáhla ze 12 dnů skoro na měsíc, tak pokud plánujete údržbu, chce to díly objednat včas, jinak spokojenost.
01 čer 2016, 18:53
Ahoj, mam 22000 a o dalším vikendu bych rad zkontroloval a popřípadě vymenil remen. Mam k tomu objednat ještě něco??
Když to nepouziji,tak to schovam v supliku na priste..
01 čer 2016, 20:24
Tento příspěvek již byl smazán
kým
Kamilus v 01 čer 2016, 20:24.
04 čer 2016, 09:44
Ahoj,
mam takovz hloupy dotaz, když jsem PCX kupoval v 2013, jaky je to model ? Chtel bych si něco objednat primo z Thajska přes Ebay a nerad bych to podelal..
05 čer 2016, 14:40
Tak pekny nedelni odpoledne.
Dnes jsem konecne rozdelal variator a udelal si predstavu jak to vypada a funguje.
Mam najeto lehce přes 22000 a remen vytahany není a jeho sirka je 21.4mm. Mereno digitalni suplerou na co největší plose remenu, abych ho nestlacil a nedostal zkresleny výsledek. (Při mereni na co nejmensi plose) jsem nameril zhruba 21.1mm, diky stlaceni remene.
Rad bych se zeptal zkusenejsich odborniku proc se vůbec variator nevyrabi ze stejného materialu jako je remenice na pohon zadniho kola?
Tam na rozdil od variatoru nejsou zretelne a vyjete zadne drazky.
2. Oproti novemu stroji mam nyní maximalku 108-109, puvodne to bylo 112. Premyslim, jestli za tim stoji jen vytlacena drazka variatoru,
protože i když ma remen mensi prumer, tak zase teoreticky se vzadu také zmeni prevodovy pomer protože zajede hloubeji do remenice a tim by se to mělo teoreticky vyrovnat.
05 čer 2016, 19:07
Valceky nepustia,remen nezajde do zadnej remebice hlbsie nema preco. Kedze variator s zavazicjami ho "nepotiahne k sebe"
05 čer 2016, 20:23
I kdyz mam manzelku Slovenku, priznam se ze této odpovedi moc nerozumim..
05 čer 2016, 21:16
Kedze je remen uzsi nevytlaci ho na remenici pri kluke celkom hore, tam padom ani na spojkovej remenici nezide celkom dole.
06 čer 2016, 09:07
Vim ze se ptam asi blbe,ale snazim se to pochopit. Myslim tim proc remen nezajede blize stredu zadni remenice.
Jinak opotrebeni remene, rsp. sirka se snížila cca o 3% a s tim sedi pokles maximalky taky cca o 3%, celkem to sedi.
06 čer 2016, 09:53
Lebo vzadu je spruzina a ta sposobuje ze remen ma tendenciu ist smerom k okraju.