Diskuze o čemkoli.
30 dub 2016, 21:24
tak to ja byl rad u garancek,ze je delam.
v 8t km se podelalo lozisko na spojkovym kosi.servis neresil nic,ze je to v pohode.salamisti.trvani-6pracovnich dni
v 11t km se zaclo ozyvat rizeni.pri brzdeni cvakalo jako kjava a po navsteve servisu mi bylo vysvetleno salamistama,ze nic neslyseli a neshledali zavadu.trvani 4pracovni dni
ve 12t km se menil variator se spojkovym kosem a loziskama.samozrejme,ze byly vymeneny loziska rizeni(stezoval jsem si na ne znovu-tentokrat zavada se projevila pry.trvani 8pracovnich dni
v 16tkm se menil motor,protoze salamisti pribrali novyho mechanika do svych rad.mechanika odbornika,kterej vymenil svicku za spatny typ a udelal pri startovani diru do pistu,ohnul ojnici i klikovku.to bylo 2mesice pred koncem zaruky. trvani 10pracovnich dni
.od te doby jsem tam nebyl a delam si na obou skutrech vsechno sam.
znamy mel v 8tisicich ten stejny problem s lozisky a 4tydny mel skutra v oprave
takze svym zpusobem salamistum muzu podekovat za novy spojkovy kos s lozisky,variatorem,za nova loziska rizeni a za novy motor.protoze kdyby meli pristup odborneho sevisu za tu jejich cenu,tak se nic z toho nemuselo vubec dit.
2kamos:meli by ti rict nejblizsi termin dodani,jinak muzes pocitat nekdy i se 3mi mesici.kolega v praci ted zaplatil akontaci na nej a dodani za 4mesice.
01 kvě 2016, 10:39
...ahojky, mám dotaz... to jsi zaplatil zálohu a čekáš na verzi 3, kterých je všude dost, nebo bude nějaká nová verze, novinka, o které zatím nic nevíme,...?
01 kvě 2016, 11:35
Zdravím, bylo mě řečeno že dostanu nový model a jediné co mě řekli že nějaké drobné úpravy a motor bude mít euro IV
01 kvě 2016, 15:56
Ahoj lidi, řešil jste už někdo problém, že se vám za jízdy samo otevře sedlo? Jedu a najednou pod zadkem cítím jen cvak. Stává se mi to velmi často... Neví někdo co s tím?
01 kvě 2016, 16:09
jj resil jsem to s honda servisem.deje se mi to jen v zatackach,kdy jedu fakt na hrane nez zacinam brousit a PCX se zkrouti.bohuzel se nic nevyresilo,tak by me to same taky zajimalo.
01 kvě 2016, 17:20
Koupili jsme si minulý týden PCX a uvažujeme o dokoupení kufru a vyššího plexi. Prošel jsem si nabídky, prošel i mraky předcházejících stránek, ale přímé odpovědi jsem nenašel, tak se zeptám.
Je tu někdo, kdo má zkušenosti s více vyššími plexi a mohl by porovnávat? Nejvíc by mě zajímalo srovnání mezi originálním vyšším plexi Honda a plexi Givi D1136ST, a to z hlediska ochrany při nepřízni počasí, toho, jak se z hlediska výhledu projeví u originálního plexi relokace zrcátek (jestli se vůbec projeví) a potom jsem se dočetl, že vyšší plexi (hlavně si stěžovali uživatelé Givi) se negativně projevuje na aerodynamickém hluku kolem helmy, držení stopy ve vyšších rychlostech a náchylnosti na boční vítr. Možná mírně specifické je u nás to, že na skůtru jezdíme dva dost rozdílně rostlí - jeden vysoký 190cm a druhý 156cm a oba chceme co nejlíp vidět, být co nejlíp chránění proti nepohodě a samozřejmě si nepřidělávat zbytečnou nestabilitu nebo náchylnost na poryvy větru.
Jaké byste doporučili sloní uši na řídítka? Koukal jsem, že třeba Tucano Urbano nabízí něco přímo na novější model PCX. Používáte je někdo? Nebo jaké jiné jsou k mání a máte s nimi zkušenost, že dobře sednou na řídítka?
Další dilema máme ohledně kufru. Vyplatí se něco vymýšlet nebo prostě máme dokoupit originální?
No a zatím poslední dotaz mám už spíš technický - pokud máme zapnutý systém Start-stop, po zastavení se při automatickém chcípnutí motoru objeví něco jako samozápal. Motor běžným způsobem chcípá, ale na poslední chvíli ještě těsně před jeho úplným zastavením jednou bouchne. Opravdu se to dá asi nejlíp přirovnat k tomu samozápalu třeba u starých Jaw. Je to normální? Pokud motor chcípneme běžným způsobem klíčkem, nic takového se nekoná.
02 kvě 2016, 19:34
jaroslav.hanus píše:jj resil jsem to s honda servisem.deje se mi to jen v zatackach,kdy jedu fakt na hrane nez zacinam brousit a PCX se zkrouti.bohuzel se nic nevyresilo,tak by me to same taky zajimalo.
Tak mi asi nezbyde nic jiného, než to rozebrat a zkusit něco vymyslet. Kdybych na něco přišel, dám vědět. Ale kdy to bude sám nevím
11 kvě 2016, 09:47
Bohuzel jsem zjistil, ze mam zrejme ohly zadni tlumic, tak shanim novy.
- koupit novy original (1ks)? kde..
- koupit nejakou nahradu? lepsi? kde..
mate nekdo tip?
diky
skutrik kupovany loni
12 kvě 2016, 06:54
Pedro_cz píše:Koupili jsme si minulý týden PCX a uvažujeme o dokoupení kufru a vyššího plexi. Prošel jsem si nabídky, prošel i mraky předcházejících stránek, ale přímé odpovědi jsem nenašel, tak se zeptám.
Je tu někdo, kdo má zkušenosti s více vyššími plexi a mohl by porovnávat? Nejvíc by mě zajímalo srovnání mezi originálním vyšším plexi Honda a plexi Givi D1136ST, a to z hlediska ochrany při nepřízni počasí, toho, jak se z hlediska výhledu projeví u originálního plexi relokace zrcátek (jestli se vůbec projeví) a potom jsem se dočetl, že vyšší plexi (hlavně si stěžovali uživatelé Givi) se negativně projevuje na aerodynamickém hluku kolem helmy, držení stopy ve vyšších rychlostech a náchylnosti na boční vítr. Možná mírně specifické je u nás to, že na skůtru jezdíme dva dost rozdílně rostlí - jeden vysoký 190cm a druhý 156cm a oba chceme co nejlíp vidět, být co nejlíp chránění proti nepohodě a samozřejmě si nepřidělávat zbytečnou nestabilitu nebo náchylnost na poryvy větru.
Jaké byste doporučili sloní uši na řídítka? Koukal jsem, že třeba Tucano Urbano nabízí něco přímo na novější model PCX. Používáte je někdo? Nebo jaké jiné jsou k mání a máte s nimi zkušenost, že dobře sednou na řídítka?
Další dilema máme ohledně kufru. Vyplatí se něco vymýšlet nebo prostě máme dokoupit originální?
No a zatím poslední dotaz mám už spíš technický - pokud máme zapnutý systém Start-stop, po zastavení se při automatickém chcípnutí motoru objeví něco jako samozápal. Motor běžným způsobem chcípá, ale na poslední chvíli ještě těsně před jeho úplným zastavením jednou bouchne. Opravdu se to dá asi nejlíp přirovnat k tomu samozápalu třeba u starých Jaw. Je to normální? Pokud motor chcípneme běžným způsobem klíčkem, nic takového se nekoná.
Done Pedro, ten "zaskyt" po chcipnuti mi dela pravidelne, a od začátku. Mam pcx 2 roky stare, a od novoty. Nijak to neresim. Ani ruzne typy benzinu to nezmenily.
Ohledně krytu, dokoupil jsem ihned po koupi givi, viz foto. Na hrudnik uz nefouká, ale odklani vzduch na krk a helmu, takže vyšší hluk je poznat.
Kufr origo honda, ten největší, a spokojenost. Narvu tam laptop, brusle na inline, nebo helmu.
20141011_105831.jpg
20141011_111250.jpg
Odesláno z mého GT-I8190N pomocí Tapatalk
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
12 kvě 2016, 07:56
A nemyslíte tím "samozápalem" to, jak se píst automaticky nastaví do horní úvratě, aby nezačínal startovat kompresním zdvihem? PCX a stará Jawa, no nevím no
16 kvě 2016, 13:19
Aj mne to tak robi od nova, asi to bude naozaj to nastavenie piestu do hornej polohy. Ovsem, start-stop system uz nepouzivam, dost mi to liezlo na nervy a nevidim v tom absolutne ziadny zmysel - to usetrene palivo pri tak malej spotrebe je uplne zanedbatelne, jedine co sa deje, ze sa tymito stovkami startov zbytocne opotrebuvavaju suciastky, myslim si, ze motoru je lepsie ked bezi,
Radsej namiesto tejto zbytocnosti mohli do tohto skutru dat ABS alebo nieco uzitocnejsie.
16 kvě 2016, 14:27
Zas to krásně a rychle startuje. Když se stojí, tak je skůtr v klidu a nevibruje, což je příjemnější. To já raději tento startér než ABS
16 kvě 2016, 14:56
Díky za odpovědi.
K tomu kufru mám ještě dotaz - ono je od Hondy víc velikostí? Nabízeli mi prostě jen originál kufr. Bez možnosti si nějak vybrat velikost.
16 kvě 2016, 15:46
Originál bude asi jediná velikost, ale tipuju, že bude pěkně mastný. Osobně jsem si koupil GIVI a s kvalitou jsem spokojen. A velikosti jsou na výběr, zrovna tak SHAD, ale do nějaké levné noname číny bych nešel. GIVI mám i na SW-T, je velký, 55l a taky v pohodě. Spoléhám se na to, že umí. Originál podle mě není potřeba.
17 kvě 2016, 18:10
...nazdar kluci....zatím vím o dvou velikostech kufrů: horní kufr 29L "Regional" s opěrkou, zámkem a vložkou zámku (na klíč motocyklu) a zadní nosič za nějakých cca 3500,- Kč a pak větší horní kufr 39L "Regional" s karbonovým víkem a opěrkou, zámek s vložkou (na klíč motocyklu) a zadní nosič . Jenže tahle "sranda" už stojí 5 tisíc.... takže buď to, nebo kufry GIVI nebo SHAD, jsou taky pěkné a hlavně levnější...vlastně značek je spousta, stačí si jen vybrat....