Diskuze o čemkoli.
Odeslat odpověď

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

29 bře 2016, 20:16

Tak v pohodě jsem jel např. Jičín - Hradec Králové. tzn. 50 obec, 90 mimo obec a po pár km zase 50 obec a v pohodě ve vláčku mezi kamiony, kteří jedou 90. Ale předjet kamion který jede 90, to bych si netroufl. :D PS. Jel jsem bez spolujezdce. Pokud to kymco jelo 85-90 GPS tak PCX dle mý zkušenosti na tom bude hodně podobně

PS.2.: Takový detail, někde na straně mezi 1 a 660 jsem četl, že při změně času (letní čas) se hodiny na PCX sami přenastaví. Já si je musel natavit růčo, co vy?

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

29 bře 2016, 20:33

Kdyby jste se o PCX chteli dovedet spoustu informaci, nejlepsi je se zucastnit jiz 4. srazu Hondy PCX. ;-)

http://sraz-pcx.netstranky.cz/sraz-2016-17-19-6.html

A budete treba koukat kolik km se da vpohode na PCX za den zvladnout :-)


Odesláno z mého GT-I9192 pomocí Tapatalk

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

29 bře 2016, 20:39

Vypadá to hezky, je to tuším týden po skútršňůře, pokud nebude pršet, nebudu v práci a nezabiju se na PCX, budu tam :D

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

29 bře 2016, 20:43

adamekcz

Jen pokud tam budes chtit prespat je treba kontaktovat satanachista na email ohledne ubytovani ;-)

Odesláno z mého GT-I9192 pomocí Tapatalk

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

29 bře 2016, 20:47

ještě nevím jak to bude, vzhledem k tomu že občas pracuju víkendy tak nemůžu říct jak to budu mít v půlce června. Až to budu vědět, případně si zařídím přehození směny tak dám vědět satanachistovi :-)

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

31 bře 2016, 07:55

Omezovač PCX samozřejmě má. Ne omezovač rychlosti, ale otáček motoru. Tento omezovač je nedílnou součástí CDI (řídící jednotky) každého motoru se vstřikováním. Kdesi na netu jsem narazil na tzv. otevřenou CDI pro PCX. Varuji každého bez hlubší znalosti spalovacích motorů před úpravami, vedoucími ke zvýšení otáček nad maximální povolené. Když pominu výrazný nárůst setrvačných sil v motoru, pak je tu riziko, že bez úpravy strmosti vačky a tvrdosti ventilových pružin může dojít k přetočení motoru - ventily se nemusí včas zavírat - riziko podpálení va výfukové straně a začátek komprese na sací straně s otevřeným ventilem. No a pokud tedy použiju strměší vačku, naroste namáhání rozvodů, vytahá se rychleji řetízek, ojedou se vodící lišty napínáku, ten už nestačí svým zdvihem, přeskočí rozvodový řetěz a hop, píst se potká s ventilem. A je vymalováno. Touto cestou to tedy jde, ale na ty rozvody bacha, kontrolovat. PCX je konstruované jako dříč, prostě držák na moc kilometrů. Kdyby někdo chtěl motor se závodními ambicemi, tak ten vypadá jinak, a má taky výrazně menší životnost.
No, a maximálka je pak daná celkovým převodem od kliky po plášť zadního kola. Maximálka klesá s oježděným variátorem, ojetým řemenem, ojetou a měkkou zadní gumou. Proto má maximálku každý trochu jinde. Já mám třeba po 60 000 na variátoru ojetý ten maximální průměr, řemen se nedostane až k okraji polořemenic. Dostanu se v pohodě na 102 tacho, dál by to výkonově ještě kousek šlo, ale už jsem s otáčkami na maximu. Budu měnit alespoň tu přítlačnou polořemenici, ta nestojí takovej ranec. Pokud by někdo mermomocí chtěl nepatrně zvednout maximálku, dá se přefoukat zadní guma i na 3.5 atm, jen bacha, pojede to jak koza a nebude to moc držet na silnici, hlavně na mokru je to fakt brutál. No, a pak je tu ještě možnost upravit stálý převod o jeden zub do rychla, což totálně pohřbí zrychlení v malých rychlostech, takže pak nastane laborování s válečky a kontrastní pružinou, asi i tvrdší pružinky ve spojce... Není pak lepší si pořídit 150 ccm, nebo raději nějaké pětikilo?

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

31 bře 2016, 08:29

Tak pod tohle se podepisuju, krásně a pochopitelně jsi to napsal. Můj táta říkal, že výrobce není žádný blbec (u Hondy už vůbec ne) a tak je dobré nechat to být v továrním čili optimálním nastavení. Jak píšeš, pokud někdo chce vyšší výkon, no tak ať si pořídí něco s vyšším výkonem. Nemluvě o tom, že po zásahu se pak stroj neshoduje se vzorem schváleným do provozu.

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

31 bře 2016, 08:59

Hezky napsaný :wink:

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

31 bře 2016, 09:44

To si zaslúži aj odo mňa pochvalu a bodik! :idea: :wink:

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

31 bře 2016, 12:05

Yassi píše: Budu měnit alespoň tu přítlačnou polořemenici, ta nestojí takovej ranec.


Jen doplním, že na Scootlandu je nový variátor se vším všudy z druhovýroby pro PCX za cca 9set.
http://www.scootland.cz/zbozi/r-p-varia ... ice-honda/

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

31 bře 2016, 20:36

Tak dnes první garančka v 1000 km, cca 1300 kč. Zabralo to 1,5 hod. Zpět projížďka nejdřív po dálnici MB-Turnov a potom domů :-) . O víkendu plánuju nějaký delší výlet :-)

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

31 bře 2016, 20:43

Tak to je ale dobrá cena 48€ u nás na Slovensku v Bratislave to strihaju aj za 90€ (môj prípad) 1GP.

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

31 bře 2016, 21:03

Ja som mal prvú grátis v NR tam som aj kupoval skútra. Ale je to už 5 rokov dozadu.

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

31 bře 2016, 22:22

V Brně v Autoelegance první garančka necelých 900,- ;)

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

01 dub 2016, 06:49

adamekcz píše:Tak dnes první garančka v 1000 km, cca 1300 kč. Zabralo to 1,5 hod. Zpět projížďka nejdřív po dálnici MB-Turnov a potom domů :-) . O víkendu plánuju nějaký delší výlet :-)

A co Ti tam dělali? Předpokládám, že jen olej, nebo ještě něco?
Hodinová sazba byla jak vysoká?

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
Odeslat odpověď