Tak se hlásím, že jsem cestu Praha=>Brno a další den Brno=>Opava přežil a bylo to i zábavné
, v pondělí dávám Opava=>Praha, což bude na velikonoční pondělí slušná vražda.
Poznatky:
- technika PCX nemá s dlouhými cestami sebemenší problém (jako že by se přehřívala, přestala brzdit, ztrácela výkon nebo tak
- moje má omezovač na 105 tachometrových a je to velký problém, náklaďáky na rovině nebo z kopce prostě nejde předjet bezpečně
- fučííííí, opravdu bych chtěl poznat rozdíl s vyšším plexi, ta velká rychlost je pro na vítr náchylný skútr pocitově prostě nebezpečná
- nemám žádné special oblečení, pod rifle a běžnou vycházkovou bundu jsem akorát dal lyžařské termoprádlo, v tom počasí 20°C není šance prochladnout, nutné je pouze kožené neprofoukající rukavice, dobrou helmu a schovat krk
- jediné, čemu se nedá vyhnout je vyfokaný rozkrok: tvar karoserie a navazujícího sedátka směřují vítr přímo tam :-/ (možno řešit ale pokrývou asi)
- po půl hodině mě vždycky začal mravenčit zadek, ale brzy to přestalo, záda jsem pak už taky necítil
- kolům i tlumičům velmi věřím, ale pro české okresky PCX prostě není dělané
- průměrnou rychlost jsem měl 60 km/h, ono se s tím v těch zatáčkách a vesnicích moc rychleji nedá
- spotřebu jsem ještě nedopočítal, ale určitě byla o něco vyšší než můj průměr 2.6 z Prahy (jezdím ale na plný kotel, věřím, že s normální jízdou se dá dostat na papírové hodnoty)
+ Musím se přiznat, že jsem deb...., protože mi na štěrku spadla z bočního stojanu a ohnul jsem levou brzdovou páku, zítra se ji pokusím narovnat, za zkoušku nic nedám, tak i tak bych ji pak musel koupit novou: nevíte, na kolik tak vyjde?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 25 bře 2013, 16:42, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů