Diskuze o čemkoli.
19 led 2016, 07:56
Závady ne (tedy s vyjímkou těch profláklých ložisek spojky), ale ta koroze je sviňa. Výfuk natírám každé jaro, stojan rezaví, hliníkové díly korodují. Zadní vidlici jsem nastříkal stříbrnou barvou, to je asi nejlepší řešení a chtělo by to udělat i s převodovkou stálého převodu. Mám ročník 2013, najeto 60 tis.
Jinak vyhřívané gripy mám nějaké neznačkové, speciál na skůtry (na velkou motorku jsou delší), jen s jedním stupněm výkonu. Jsou skvělé, mám je připojené k předním parkovačkám, žádné relé netřeba. V kombinaci se sloníma ušima naprostá pohoda. Ještě asi při 5 stupních nad nulou je pohodlí i bez rukavic.
19 led 2016, 21:57
Hmm jak řikáš... Zadní kyvka zoxidovaná jak blázen, tlumiče to samý, stojan klasika... Výfuk mám jinej ale ta serie taky načatá.. Spíš jsem si řikal aby to neprožralo chladič, nějakou kabeláž atd... 60 tisíc je hezkej nájezd za tu ,,chvíli"
Já udělám tak 15 ročně...
19 úno 2016, 21:11
Jaký je postup pro výměnu řemene? Musí se sundávat spojkový zvon nebo jde šikovně protáhnout? Matka na spojce mně nejde povolit a rázovej šroubovák nemám. Na youtube pro SH ten řemen protáhl i přes namontovanou spojku. Případně je tam levotočivý nebo pravotočivý závit. Zkoušel jsem přes kus dřeva zapřeného o tlumiče blokovat zadní kolo, to se neprotáčelo, matkou jsem kousek točil, ale výsledek žádný
19 úno 2016, 22:00
Musí dolů varec i spojka...budeš potřebovat blokovací klíč.
19 úno 2016, 22:59
Pokud sundáš variátor, tak není potřeba shazovat spojkový koš, abys sundal a vyměnil řemen. Na povolení matice je nejlepší rázový utahovák. Na utažení budeš potřebovat ten blokovací klíč (nebo přípravek co si vyrobíš ze dvou plocháčů) a taky momentový klíč s lepidlem na závity.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
20 úno 2016, 09:53
Variátor mám dole, ten jsem sundával přes "domácí- blokovací" klíč z těch 2ks plocháčů, tam to šlo v pohodě, ale jak teď zaaretovat spojku ? Momenťák na dotažení při montáži mám. Nebo to jde tedy bez spojky dolů? Ještě mně napadlo, jedná se o první verzi PCX - jestli náhodou neupravili prostor okolo spojky, aby se dal stáhnout bez demontáže. Já tam prostor na sundání nevidím, nahoře, ani dole protáhnout nešel
20 úno 2016, 10:04
Ani když spojku rukama roztahnes se ti neudela prostor?
20 úno 2016, 13:08
No jestli tam má karter,tak řemen neprovleče.Skoro ve všech případech jde jak odstředivá spojka,tak variabilní řemenice na klikovce(dohromady to tvoří variátor,tedy obdobu automatické převodovky)ven.Pro majitele to má jedno výhodu a to,že alespoň namaže a zkontroluje funkčnost čepu,namaže kluzný čep dělené řemenice na klikovce.
20 úno 2016, 13:13
Ja jsem na PCX měnil řemen bez nutnosti sundavat spojku. nic mi tam nepřekáželo krom mých prstů
20 úno 2016, 13:19
Spojkový koš povolíš pomocí toho blokovacího klíče co sis udělal a použil na ten variátor. Je tam normální pravý závit. Nejde to povolit, protože je zalepený lepidlem.
Je to lepší povolit rázovým utahovákem (elektro nebo pneu).
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
20 úno 2016, 17:46
Po kolika jste měnili řemen? Já mám 13 tisíc, budu prodávat, tak jestli to mám měnit at to má novej majitel ok nebo ne
20 úno 2016, 17:56
Mám 22tkm ešte som nemenil. Výmenu plánujem na 24tkm.
20 úno 2016, 18:16
PetrA3 píše:Po kolika jste měnili řemen? Já mám 13 tisíc, budu prodávat, tak jestli to mám měnit at to má novej majitel ok nebo ne
Ted nevím už na PCX je taky tuším 20tis na výměnu řemene, na x-maxu jsem menil na 20tis, ale každy skutr to ma trochu jinak, jde taky o to v jaké kondici je samotný řemen.
20 úno 2016, 18:17
PetrA3 píše:Po kolika jste měnili řemen? Já mám 13 tisíc, budu prodávat, tak jestli to mám měnit at to má novej majitel ok nebo ne
Zalezi jak vypada. Vcera jsem mel moznost videt remen po cca 11 tis a byl vytahany, ze brousil o spodek takze pro jistotu by zaslouzil vymenit.
Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
20 úno 2016, 18:40
Díky
Radši na to mrknu.