Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod TUNER » 19 lis 2015, 13:10

Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod PetrA3 » 20 lis 2015, 00:56

Máte na tom někdo výfuk ixil? Dojmy? Co spotřeba? Díky


Sent from my iPhone using Tapatalk
Piaggio Typhoon 50 1996 - malossi multivar, Leo Vince ZX-R :-) Vmax 83kmh GPS :)
Honda PCX 150 2012 - Leo vince CorsaGP, Tucano Urbano deka, sloní uši Louis a vyhřívaný hefty + Heidenau K66 - zkrátka ALL SEASON scooter!
Sháním MAXIskůtra
PetrA3

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 01 kvě 2015, 18:01
Skútr / moto: Piaggio Typhoon 50 1999
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, kevlar řemen Naraku

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod PetrA3 » 29 lis 2015, 07:44

Tak jen pro info, pořídil jsem výfuk Leo Vince Corsa gp nakonec a tady jsou moje poznatky na 150. :-)

1) zvuk nádherný, trochu jsem se bál. Je pravda, že bez db killeru je to moc buranský a lidi se otáčej - odezva na plyn okamžitá. S db killerem zvuk akorát, odezva na plyn trochu horší, pořád ale podstatně rychlejší jak se serií :)

2) výkon - nevěřil jsem tomu, že to něco udělá. Ale co ted napíšu jsou měřitelný věci na stejných trasách serie vs Leo vince. Se sérií na 150 jsem na rovině například na Pobřežní v Praze nikdy nedosáhl na omezovač ani jinde, jen z kopce, 115kmh tacho bylo max. Strahovský tunel, kde jezdím denně tak do kopce to jelo 105 víc nikdy. Nyní 117kmh - omezovač a to je na takový kopec supr. Na rovinkách typu Pobřežní je to v něm hned - až mi to vadí, zatím na to nejsem zvyklej a nemyslím si, že časté bourání do omezovače je něco dobrýho pro motor. Akcelerace do 60 mi přijde stejná, ale potom je to opravdu podstatně lepší.

3) další překvapení je komfort zadního odpružení. Uspora asi 4kg neodpružené hmotnosti je sakra znát!

Zpracování na vysoké urovni, škoda že talošti trochu blbě vyměřili kolínko u chladiče, takže při velkým náklonu člověk v situaci přikloněné silnici a nějakého hrbu škrtne. Z jara vyřeším u někoho kdo pracuje s nerezem, aby mi to prohnul dovnitř. Ted si tam dám nějaký výfukový slider.
Piaggio Typhoon 50 1996 - malossi multivar, Leo Vince ZX-R :-) Vmax 83kmh GPS :)
Honda PCX 150 2012 - Leo vince CorsaGP, Tucano Urbano deka, sloní uši Louis a vyhřívaný hefty + Heidenau K66 - zkrátka ALL SEASON scooter!
Sháním MAXIskůtra
PetrA3

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 01 kvě 2015, 18:01
Skútr / moto: Piaggio Typhoon 50 1999
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, kevlar řemen Naraku

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Dusan14 » 29 lis 2015, 09:47

Ako dovnutra len zezahynaj ziadnu cast trubky do vnútra
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod PetrA3 » 29 lis 2015, 11:14

To nemůže vadit, stačí o cca. 3 milimetry...
Piaggio Typhoon 50 1996 - malossi multivar, Leo Vince ZX-R :-) Vmax 83kmh GPS :)
Honda PCX 150 2012 - Leo vince CorsaGP, Tucano Urbano deka, sloní uši Louis a vyhřívaný hefty + Heidenau K66 - zkrátka ALL SEASON scooter!
Sháním MAXIskůtra
PetrA3

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 01 kvě 2015, 18:01
Skútr / moto: Piaggio Typhoon 50 1999
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, kevlar řemen Naraku

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod TUNER » 30 lis 2015, 07:57

3) - výfuk se přece nemůže počítat do neodpružené hmotnosti. Do té se počítají třeba třmeny,rameno zavěšení atd....4 kg dobrý,ale nemyslím že by mohli být při jízdě nějak extra poznat.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod aula » 30 lis 2015, 08:35

Výfuk je na PCX namontován tak, že jeho hmotnost je neodpružená.
,,Na všem dobře, na skůtru nejlíp"
Uživatelský avatar
aula

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 80
Registrován: 09 črc 2013, 18:23
Bydliště: České Budějovice

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Benda.s » 30 lis 2015, 09:05

Ja myslím, že kdyby byl montován v neodpružené hmotnosti muselo by tam být flexi koleno ne? Přijde mi to divné aby výfuk byl neodpružená hmotnost.....
Kymco Xciting 400 | dříve:Yamaha X-max 250 2013; Honda PCX 125 v2; Kymco Super 8 50/4T
http://www.motorkari.cz/profil/benda.s
Uživatelský avatar
Benda.s

500+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 589
Registrován: 08 kvě 2010, 14:35
Bydliště: "Turnov"
Skútr / moto: Xciting 400 - 2017
Tuning / úpravy: Mivv Urban Exhaust System

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod PetrA3 » 30 lis 2015, 10:06

Jasně, že je to neodpružená hmotnost :roll: A právě proto je 4 kg obrovský rozdíl. Stačí se zamyslet nad třeba upsidedown vidlice na motorkách případně si vyzkoušet moto bez toho a s tím v jedné generaci například starý Hornet a to tam asi o 4kg ani nemůžeme mluvit.

Neřešil jste někdo, jestli se dá posunout ten omezovač otáček ? :D
Piaggio Typhoon 50 1996 - malossi multivar, Leo Vince ZX-R :-) Vmax 83kmh GPS :)
Honda PCX 150 2012 - Leo vince CorsaGP, Tucano Urbano deka, sloní uši Louis a vyhřívaný hefty + Heidenau K66 - zkrátka ALL SEASON scooter!
Sháním MAXIskůtra
PetrA3

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 01 kvě 2015, 18:01
Skútr / moto: Piaggio Typhoon 50 1999
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, kevlar řemen Naraku

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod TUNER » 01 pro 2015, 13:27

Tak máte nejspíš pravdu,koukám na fotky a uchycení výfuku je na kyvce. :wink:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod illegal » 01 pro 2015, 14:09

Aha jasne, takze vlastne aj variator+motor su v neodpruzenej hmotnosti. Spravne?
Obrázek
Don't dress for the ride, dress for the SLIDE.
Uživatelský avatar
illegal

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 229
Registrován: 12 dub 2013, 15:07
Bydliště: Košice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Analogove hodiny, 12 V zasuvka, sedlo bez bobku

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod PetrA3 » 01 pro 2015, 18:08

illegal: vlastně jo ?
Piaggio Typhoon 50 1996 - malossi multivar, Leo Vince ZX-R :-) Vmax 83kmh GPS :)
Honda PCX 150 2012 - Leo vince CorsaGP, Tucano Urbano deka, sloní uši Louis a vyhřívaný hefty + Heidenau K66 - zkrátka ALL SEASON scooter!
Sháním MAXIskůtra
PetrA3

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 01 kvě 2015, 18:01
Skútr / moto: Piaggio Typhoon 50 1999
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, kevlar řemen Naraku

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod chupi » 07 pro 2015, 22:23

Mám dotaz na zkušenější, na PCX 2011 najeto cca 16000 a teď jsem rozdělal variátor,válečky mají místy hrany - tak je vyměním. Řemen přeměřím - popraskaný není, ale mám už nižší max. rychlost. Můj dotaz je na vybroušenou drážku ve variátoru na vnějším obvodě. Drážka je vybroušena na obou stranách při nejtěžším převodu. Jedná se o originál dosud neměněný. Je to normální, nebo na výměnu. Je mně jasný, že v této pozici toho najede variátor nejvíce, jde o to , jestli to má tato drážka zásadní vliv na maximální rychlost, plynulost převodu apod. Případně co koupit - ať to vydrží - to je dotaz asi na sedliho. Děkuji za rady.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
chupi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 07 kvě 2010, 12:40
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: sedlo, plexi

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod scarabeo500 » 08 pro 2015, 08:03

Připojím se s dotazem. Pokud bych tohle objevil na variátoru, dá se to opravit přesoustružením těch funkčních ploch?
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Yassi » 08 pro 2015, 09:48

Válečky vyměň, ale dej tam originál. Vodítka budou určite ještě v pořádku. Mám ročník 2013, najeto 55 000. Válečky (a vodítka) jsem měnil ve 40 000 a byly to v podstatě asi osmiúhelníky, ale kupodivu to stále řadilo dobře. Myslím, že na válečky je 15 000 tak akorát. Řemen jsem měnil ve 24 000 a bylo to v podstatě zbytečné. Schoval jsem si ho, a jednou ho tam zase asi vrátím. Na nový jsem zatím najel 31 000 a nemám důvod ho měnit. Po výměně válečků se na velmi krátkou dobu zvýšila maximálka na tachometrových 104, jinak mi celou dobu omezovač cuká na 102, na variátoru ani po 55 000 žádnou drážku nemám, ale úkos končí cca 20 mm od okraje, a to nevím, jestli je i na novém. Asi ne. Pokud je tam hrana, pár desetin by se tam na soustruhu ubrat dalo, ale musel bys o stejný kus ubrat i čela těch polořemenic v místě čepu tak, aby se zevětšila šířka mezery pro řemen. Pokud bys to neudělal i s těmi čely, změnil bys celkový převodový poměr. Kdybys to soustružil, tak si ale dej záležet na drsnosti povrchu. Ty činné plochy musí být dokonale vyleštěné, nejlíp brusnou pastou, jinak ti velmi rychle odejde řemen, a ten stojí asi 1800 peněz (originál). Pokud nový variátor, pak celý a originál. PCX je dělník, a učitě bych tam necpal nějaké experimenty třeba od Malossi s pochybnou životností. Jinak - před týdnem jsem měnil svíčku, dal jsem tam iridiovou NGK a můžu doporučit. Jen ten přístup je tam děsný.
Uživatelský avatar
Yassi

25+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 26
Registrován: 13 bře 2014, 08:54
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhřívané gripy, hodiny, kufr Givi, sedlo bez bobku

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron