Tak jen pro info, pořídil jsem výfuk Leo Vince Corsa gp nakonec a tady jsou moje poznatky na 150.
1) zvuk nádherný, trochu jsem se bál. Je pravda, že bez db killeru je to moc buranský a lidi se otáčej - odezva na plyn okamžitá. S db killerem zvuk akorát, odezva na plyn trochu horší, pořád ale podstatně rychlejší jak se serií
2) výkon - nevěřil jsem tomu, že to něco udělá. Ale co ted napíšu jsou měřitelný věci na stejných trasách serie vs Leo vince. Se sérií na 150 jsem na rovině například na Pobřežní v Praze nikdy nedosáhl na omezovač ani jinde, jen z kopce, 115kmh tacho bylo max. Strahovský tunel, kde jezdím denně tak do kopce to jelo 105 víc nikdy. Nyní 117kmh - omezovač a to je na takový kopec supr. Na rovinkách typu Pobřežní je to v něm hned - až mi to vadí, zatím na to nejsem zvyklej a nemyslím si, že časté bourání do omezovače je něco dobrýho pro motor. Akcelerace do 60 mi přijde stejná, ale potom je to opravdu podstatně lepší.
3) další překvapení je komfort zadního odpružení. Uspora asi 4kg neodpružené hmotnosti je sakra znát!
Zpracování na vysoké urovni, škoda že talošti trochu blbě vyměřili kolínko u chladiče, takže při velkým náklonu člověk v situaci přikloněné silnici a nějakého hrbu škrtne. Z jara vyřeším u někoho kdo pracuje s nerezem, aby mi to prohnul dovnitř. Ted si tam dám nějaký výfukový slider.
Piaggio Typhoon 50 1996 - malossi multivar, Leo Vince ZX-R
Vmax 83kmh GPS
Honda PCX 150 2012 - Leo vince CorsaGP, Tucano Urbano deka, sloní uši Louis a vyhřívaný hefty + Heidenau K66 - zkrátka
ALL SEASON scooter!Sháním MAXIskůtra