Honda mě poprvý zklamala, toto bych od ní nečekal....
Jedu si jedu na svém prckoletu a při zastavení ve stínu s nastartovaným motorem zjistím, že mi odešla do věčných lovišť 1 přední žárovka ve světlometu !
Po 62 tisících km si dovolila odejít, no chápete to ?
Každopádně, na tlumené nesvítí, ale na dálkový svítí
Měl jsem ji venku a žádné vlákno spálené není, tak jsem ji prohodil s druhou a to stejný, takže je špatná
Tak to teď ale s klidným svědomím nechám jak to je - při denním svícení jen 1 světlomet a při dálkovkách budou svítit klasicky obě. Je to jak na velký mašině, pociťuju že to přidalo 3-4 koně na zadní kolo, kdybych neměl sjetou gumu na slick, tak by to bylo už 5 koní a to se počítá
. Motorky to tak mají, tak nebude problém a pořeším to až před STK za půl roku. Značka žárovky je Stanley.
Berte mě s rezervou, dalo se to napsat na 1 řádek bez okolků a beze srandy, ale pomalu jsem byl rád, že konečně nějaká žárovka taky odešla a nejedná se o PCX ve verzi Transformers
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125