Diskuze o čemkoli.
03 kvě 2015, 08:21
Zdravim, jeste bych se rad zeptal zda muze mit spatne nastavena ventilova vule vliv na spotrebu.
03 kvě 2015, 08:59
Zvýšená spotřeba bude spíš způsobená opotřebením řemene...mění se tím převodový poměr...jinak seřízení ventilů příliš nepodceňovat pokud jsou vůle příliš velké tak by neměl být problém v opačném případě,že jsou vůle příliš malé může dojít k podpálení ventilů...mrkni na řemen jeho minimální šíře má být 21 mm.
03 kvě 2015, 11:49
Jeste k tem ventilum, je nekde na webu navod/video ?
Ceka me to tak koncem leta,tak bych rad byl pripraveny.
03 kvě 2015, 12:21
VLADON : Ventily dělám vždy v zimě po sezóně po 15.000 km, tuto zimu jsem je dělal dokonce po 20.000 km. A nikdy nebylo třeba extra nastavovat, vždy jsou v toleranci, vždy jsem tam dostal danou měrku a nešla úplně ztuha ani volně. Vždy se to dá lehce doladit. Kdyby jsi je měl volné - slyšíš na volnoběh silné cvakání. Je tam jeden sací a jeden výfukový, takže se kolem toho dělá zbytečný haló. Dělám to pro pocit, vždy jsou v toleranci.
Návod máš na youtube :
https://www.youtube.com/watch?v=4B5fEOb6uck Je to práce nekonečná s plasty, pak je nejhorší povolit šrouby na hlavě válce kvůli přístupu a samotné nastavení vůle výfukovýho ventilu, bo je zespodu. A pak vše poskládat zpět. První seřízení mi zabralo asi 3.5 hodiny, spoustu nervů a bolest zad. Ale příště už to šlo jako po másle, když víš jak na to. Něco ze zkušensotí mám i v deníku pcx na motorkářích, viz. podpis dole.
Jen pozor na tepelnou roztažnost - je nutný dělat na studeným motoru a ani ne v mrazu
03 kvě 2015, 12:30
Ahoj Kuře, máš pěkný hodiny, pošli prosím nějaký odkaz kde se dají sehnat.
Dík Ringo
03 kvě 2015, 12:49
Teda musím říct, že než sundavat ty plasty to to snad raději odvezu do servisu. Sundám to v létě a podíváím se jestli by nešla vyměnit ta nádrž.
03 kvě 2015, 13:07
Pakárna s plastama je pouze u první generace u druhé generace s motorem esp stačí sundat sedadlo,vyjmout podsedadlový prostor a jsi tam...jo a dát dolů ten černý plast na krytu variátoru aby jsi mohl pootočit klikou....žádné drama se nekoná.
Ringo: Hodiny jsou obyč. cyklocomputer sigma
03 kvě 2015, 13:18
aha díky dobrá informace.. BTW nejdříve tam byl cykokomputer lidl a teď jsou tam "hodinky" Apple5S
)
04 kvě 2015, 08:46
ringo píše:Ahoj,chtěl jsem se zeptat,jestli dáváte skůtra do servisu po 4000km,nebo si měníte olej sami a co seřízení ventilů(první už mám) a nevím jestli je vůbec dělali nemám v Plzni jistotu a spíš negativní zkušenost.Dík za informace.
A hlavne v pripade predaja mas v servisnej knizke vsetko zaznamenane a lahsie sa bude predavat, kdez to ked si to servisujes sam nie.
04 kvě 2015, 20:15
Ahoj, mam PCX bez mala 4 roky a 23tis... KDyz to bylo v zaruce, byl jsem 2x v servisu. Poprve na garancce, podruhe na olej a ventily a jednou na reklamaci s tlumicem. Po zaruce jsem si vse zacal delat sam... Ventily fakt minimalni odchylka, takze neni nutno kazde 4tis. Olej kazdou seznonu nebo po 4-5tis jak to vyjde, filtr vzduchu podle toho jak vypada, kapalinu brzdovou a chladici jsem vymenil 1x. 1x remen, 1x valecky, a 1x prezuti. Serizeni zadni brzdy, dofukovani kol... Jako pomocnika jsem si prizval razovy sroubovak na utahovani matice kola a variatoru, a maly aku kdyz delam plasty, protoze deklovat to rucne je pekny opruz. Jo a 1x jsem menil spinac brzd u packy, protoze zkorodoval, opiskoval jsem vyfuk a znovu natrel. Kdyz to cloveka bavi, a ma trochu casu, tak zadna slozita vec si myslim
04 kvě 2015, 20:29
Soviet píše:ringo píše:Ahoj,chtěl jsem se zeptat,jestli dáváte skůtra do servisu po 4000km,nebo si měníte olej sami a co seřízení ventilů(první už mám) a nevím jestli je vůbec dělali nemám v Plzni jistotu a spíš negativní zkušenost.Dík za informace.
A hlavne v pripade predaja mas v servisnej knizke vsetko zaznamenane a lahsie sa bude predavat, kdez to ked si to servisujes sam nie.
Tiež som si to myslel ale je iná doba každý teraz pozerá na korunky a na knižku sa ti pozre až potom keď mu dáš dobrú cenu a plus ešte zlavu.
05 kvě 2015, 10:32
.
Naposledy upravil
CzechBiker dne 06 kvě 2015, 07:48, celkově upraveno 1
06 kvě 2015, 05:18
Znovu zdravim, jak prosim poznam jestli mam prvni a nebo druhou generaci?
Je to kupovane v 2013 na jare..
Kuře píše:Pakárna s plastama je pouze u první generace u druhé generace s motorem esp stačí sundat sedadlo,vyjmout podsedadlový prostor a jsi tam...jo a dát dolů ten černý plast na krytu variátoru aby jsi mohl pootočit klikou....žádné drama se nekoná.
Ringo: Hodiny jsou obyč. cyklocomputer sigma
06 kvě 2015, 07:44
To budes mat 2. generaciu, nad variatorom budes mat urcite maly box s napisom ESP.
06 kvě 2015, 08:02
Jojo to mam.