Diskuze o čemkoli.
Odeslat odpověď

Re: Honda PCX

02 dub 2011, 23:00

měl jsem tam skoro plnou shell natural 95...zkusím ju vypustit a dát novej benzín..ale za těch 6 měsíců by se s tím benzínem nemělo nic stát...tak nevím no...

Re: Honda PCX

03 dub 2011, 07:44

půl roku je celkem dost, zas na druhou stranu by to bylo trošku zvláštní, když tam byla skoro plná.... Já měl cca tři měsíce, ale až po okraj Vervu 100 a vůbec žádnej problém.... Spíš jen moje zkušenost z praxe, letos v březnu mi opět přijel na opravu pán se starou Hondou Prelude r.v.90, že mu auto jede jakoby na 3 válce.... V loni jsem to řešil a v kkarburátorech byl v plovákovejch komorách sraženej jakoby gel. Letos sem to opět celý rozdělal a znova stejnej problém a v nádrži byli takový gelový kuličky.... Pán mi řekl, že tankuje pouze shell a přes zimu s tím nejezdí (na druhou stranu je to karburátorovej motor a lidi co mají moto s karbecem, tak můžou určitě jen potvrdit špatnou zkušenost s biosložkou v palivu.)... Osobně benzinkám Shell vůbec nedůvěřuju, potvrdil mi to i kamarád, kterej se věnuje motorovým strojům (sekačky, elektrocentrály). Od něj mám zase příklad majitele elktrocentály, která měl během jednoho roku každodenního provozu TŘIKRÁT naprosto zas........ karbec... Tankoval pouze shell... Při reklamaci paliva mu bylo sděleno, že pokud má s palivem nějaký problém, má dva týdny na reklamaci..... spousta článků o kvalitě benzínu, ruzné otázky a odpovědi jsou tady http://www.petrol.cz/poradna/
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 04:17, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů

Re: Honda PCX

03 dub 2011, 16:55

Já měl 5 měsíců polovinu nádrže benzínu Shell, baterku jsem měl vyndanou a když jsem jí tam dal tak to chytlo na první máčknutí. Podotýkám ale, že jsem měl těch 5 měsíců PCXko v teplé garáži. :wink:

Re: Honda PCX

03 dub 2011, 17:12

Ahoj já jsem baterku ani nevyndávala, také bylo mé pxcko v teple. A chytil hned na první pokus, vlastně jsem na něm hned odjela a to bylo někdy v polovině února, pak jsem si zajela do Hondy dofoknout gumy, a to bylo vše. Mám před sebeou, vlastně již zítra garančku ve 4 tis, ikdyž mám odjeto trošku více. Ale nějak nemáji pořád čas.Jden termín před 2 týdny mně zrušili, jelikož mechanik onemocněl. Zítra Vám dám vědět kolik mě 2 garančka stála.

Re: Honda PCX

03 dub 2011, 20:55

No moja faktúra za 2 garančku vyzerá takto :(
faktúra PCX 4tis kontrola_do fóra.jpg
Je to asi podla vzoru "lacný tranzistorák a drahé baterky" :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Honda PCX

03 dub 2011, 22:59

Zdravím PCX-kári dneska som si bol pre moju novú Hondu Pcx, chcel by som sa spýtať koľko km by som ju mal zabehávať ? V predajni mi povedali že okolo 500 km
A ešte by som sa chcel spýtať pri akej rýchlosti by to bolo najlepšie, a aká je maximálna rýchlosť ? Dneska som najazdil cca 25 km a to z predajne do domu, išiel som 50-60 Km/h. Tak pls poraďte :) :) :)

Re: Honda PCX

04 dub 2011, 17:51

Ahoj tak jsem se právě vrátila z 2 garančky. Platila jsem 591,- Kč. 0,8 l oleje a hodina práce. Jinak vše ostatní v pořádku.

Re: Honda PCX

04 dub 2011, 18:39

krásná cena, nic přemrštěnýho za práci....

Re: Honda PCX

04 dub 2011, 18:45

Jo docela fajn 185,- olej a 300,- za práci + DPH.

Re: Honda PCX

04 dub 2011, 20:09

to Bonynko17:
Ahoj, tak si nového PCX pořádně užij. Ohledně toho záběhu, podle manuálu by se prvních 500 km nemělo se skůtrem prudce akcelerovat a při jízdě samotné rychle přidávat plyn. O max. rychlosti se nepíše, ale já osobně jezdím do cca 70 km/h (mám najeto 350 km), občas jsem se krátkodobě vyšplhal na 90 km/h. Od spousty lidí zde na fóru mám takové info, že by se měla rychlost skůtru střídat, tzn. nejezdit dlouhodobě konstantní rychlostí.

to Denis14:
krásná cena, mě na Jarově řekli, že se u garančních prohlídek budu pohybovat kolem 1200,- Kč. Nebyl jsem ještě na žádné, takže jsem zvědav. :?:

Re: Honda PCX

04 dub 2011, 20:18

Dakujem za info no dneska som bol vybavit papiere a servisak mi povedal ze 1000 km by si mala zabehavat lebo po tych 1000 km je prva vymena oleja. Dneska som toho moc nenajazdil lebo počasie mi nedoprialo ale tiež som išiel maximálne okolo tých 65-70. Ale poviem vam krasny pocit pred tym som mal aprilia sr 50 a tam sa pri 80 tke triasli všetky plasty :D tuto krasne pohodlna jazda proste super :-)

A o tej max rýchlosti mi servisák povedal že je to individuálne že tú 100vku by to malo dať bez problemov

Re: Honda PCX

04 dub 2011, 21:50

Ta 100 je reálná, když si přečteš podrobně toto fórum, tak zjistíš, že ve většině případů v pohodě tachometrových 108, takže skutečná může být těch 100 km/h.

Re: Honda PCX

04 dub 2011, 22:07

Ted jak bylo 2 dny pekne, tak jsem docela pospichal a utvrdil se v nazoru ze pcxko muze jet v klidu porad 100+, ale zadne zazitek z rizeni to neni.

Co se zajizdeni tyce, tak je to tu probirane porad dokola. Nehnat to do otacek a nejezdit (TREBA) pres 70/80 - ale ono staci myslet.
Hlavně, proces zajizdeni je ve celem spektru otacek, takze po tom co se vyblbnete do 80ti, a ujedete rozumnych 150-200 km, tak ji klidně dejte obcas "za ouska" :) Nechat se sundat kamionem, pac prece prave zajizdim by byla skoda. :D Spise bych, nez nejaky voloviny typu 500km maximalne 50tkou, nechaval motorku poradne prohrat a kontroloval casteji olej a tlak pneu. Ja dofukoval zpocatku kazdy den, ted to nejak prestalo (WTF)

Soukrome si myslim, ze po najetych 200-300 km s tim clovek muze jet i na omezovac. Zajizdeni je vec nasich dedu, kdy si o nejakem CNC obrabeni mohli nechat zdat, dneska jsme jinde. Od prodejny jsem jel jak pos**nej, kolem 60tky. Druhej den najel 120 km pres ruzny vesnicky, at se to zabeha. Pak denne i 2 km po jizni spojce s rychlosti kolem 70-80 v zavesu za kamionem, (nepekna vzpominka) a po nejakych 200 km jsem jezdil relativne normalne, jen jsem se rozjizdel něžněji.

Re: Honda PCX

04 dub 2011, 22:20

Oukej díky za info :)
Prajem veľa príjemných kilometrov :) :) :)

Re: Honda PCX

05 dub 2011, 07:33

Sectoid:
Konečně někdo, kdo nemá strach ze zajetí motoru.... Myslím si to stejný, protože v dnešní době jsme schopní vyrobit válce, písty, šálky, ložiska v motoru i jinde s přesností na tisíciny milimetru, takže to není jak za éry 120tek, kdy se muselo zajíždět podle lidí té doby až 10TKM.... já po 200 km už dával občas plnej plyn, teď mám 750 km a už dostává za uši, nepoužívám teda na semaforech stop ´n go, protože si nedovedu představit, že budu minutu stát na semaforu s chcíplým motorem a pak za to vezmu až naplno... kamarád "zajížděl", prvních 500 km a nedal plnej a když jsme spolu o víkendu byli kousek na výletě, tak mě to v kopci akceleruje o malinko líp (vážime stejně) možná to může být palivem, ale myslím si že jeho motor se teprv začne rozjíždět.....
Odeslat odpověď