V Brně se lítá též, sice to neni na 100 kilometrové projížďky, ale dnes jsem na PCX našel 4 kešky při 4°C a bez problému, zima není, jen se člověk musí víc obléct, nebo nabrat tukové zásoby, aby nemrznul
Ale bacha na přilnavost, i když je sucho, už to při té teplotě na asflatu nedrží, jako v létě !
Edit : Minulý týden - za jízdy kontrolka CHECK ENGINE a ručička tachometru neukazovala, tudíž se ani nepřičítaly km. Kontrola oleje apod, vše se zdálo v pořádku, dojel jsem i se svítící kontrolkou. Bylo mi jasné, že to bude souviset s tím, že nefunguje tachometr a počítadlo km. Kontrola pojistek a pak zbývalo čidlo. Nachází se u převodů nad variátorem pod černým plastem. Dá se k němu dostat bez demontáže čekoholiv jiného, pokud ho ale chcete demontovat, tak musí jít dolů kolo, blatníček apod, aby jste se dostali ke druhýmu konektoru.
Čidlo je odporové a zdálo se ok, ale kabel čidla - po odpojení z něj vytekla voda a u druhého konce přetrhané drátky, byla tam měděnka, prostě to bylo v nálevu a odešlo to. Jezdil jsem týden bez spodního bílého plastu, tak to bude příčina. Stáhl jsem izolaci, každý drátek spájel s novou mědí, pořádně zaizoloval, nasadil zpět a vše funguje. Kabel nový by stál z PartsDepot přes 500 kč a výměna v servise netuším - shodit výfuk, duralový rám, kolo, demontovat celý blatníček.
Kdyby se to někomu někdy stalo - kontrola CHECK ENGINE a neukazoval tachometr, tak to bude tato příčina, na chod motoru to nemá vliv.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125