Info o zadřeném PCX kolegy : V oleji doslova vydřené šponky, vypadá to na ložisko karteru, které se odporoučilo do věčných lovišť, začalo dřít, příp. se protočilo v karteru a vytvořené špony už ve válci udělaly svoje. Rozvodový řetěz i ventily naprosto v pořádku. Servis kladný přístup, ovšem bez razítka mu Honda neschválí nic. Ceny motoru tak vysoké - nejde objednat celý motor, i když by se měnilo vše. Musí se objednat součástka po součástce a v servise složit. Oprava tedy kravina. Zkusí se napsat dopis na Honda ČR centrálu, popsat problém, sice chybí razítko čož je fakt, ale proběhla jen výměna oleje a hlavně je to 1.kus, o kterém komunita ví - bylo by dobré zjistit příčinu - aby uhradili alespoň práci mechanika na rozbor motoru - jen od nás ze Scooter clubu Brno má teď dost lidí strach, aby je nepotkalo něco podobného.
Výměna ložisek spojka u mě - kuličkové ložisko jsme koupil, bylo skladem v ložiskárně, vzal jsem oboustranně kryté ( originál 1 strana ) 160 Kč , 2 těsnící kroužky ( pár kč ) a válečkové - jedná se o výkresové ložisko - standartně se nevyrábí v těchto rozměrech, je jen do spojek u skútrů. Na jednom e-shopu dostupnost plánovaná 05/2015 , telefon do Hondy a záchrana - ložisko mají - dokonce skladem ( Zajímavé, i takový netradiční nespotřební díly mají na servisech skladem ? ) a cena rozumná 372 kč ) ...takže oprava cca 500 kč a je po problému, díky RadoPCX za detailní popis výměny ložisek ve spojce
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125