Diskuze o čemkoli.
18 říj 2014, 09:57
Tak hlásím další stroj, kde odešlo jedno ze dvou ložisek ve spojce - kamarád co má pcx 2.rok ( už novější model ale bez LED ), jezdil na prohlídky a má najeto 20 tisíc km, z ničeho nic hučení z prostoru variátoru, tipoval jsem to buď na vydřené vodítko variátoru nebo sjetý váleček až na kov, případně to valivý ložisko zadního kola, ale hučí spojka při otáčení, kdy se kolo ani nehne, přesně tak měl takyPCX na videu....má to ještě v záruce, takže s tím pomaže na reklamačku....já teda zatím přes dvojnásobek najeto a ťuk ťuk nic, asi dávali o třídu lepší ložiska.
Edit : A ví někdo, jaká je původní a minimální šířka řemene variátoru u pcx V2 ? Má to jiný válečky i řemen než moje V1.
18 říj 2014, 18:14
matuu píše:Zdravíčko,
měl bych na vás dotaz. Z ničeho nic se mi při rozjezdu kolem 10 km/h za studeného motoru PCX rozvibruje, jak kdybych stál v autobuse na červený... a se zvýšením rychlosti to zase přestane. Nevěděl by někdo, co to je?
dodatek: jsem jediným vlastníkem PCX, kterému sjíždí středový plast u otvírání nádrže, tak, že neustále vyskakuje z těch zoubků a popojíždí k sedačce?
Tak už mi to taky začíná popojíždět.
Vyřešil to někdo ?
Mám 2013 a najeto 3.tis
Díky za rady.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
18 říj 2014, 18:35
Jo taky mi vibruje, ale jen někdy, když je studená, Podle odpovědí tady je to normální a prý délka zahřívání nemá vliv (zkoušel jsem a nemá). Chce to jemně víc osolit. Ten plast doporučuju vyndat úplně, prohlédnout ty západky a bowden od nádrže, jestli to netlačí ven.
18 říj 2014, 20:30
Vibrace jsou normální....pravděpodobně je způsobuje nazhromážděný prach ve spojce....jediné co na chvilku pomůže...odmontovat kryt variátoru a opravdu pořádně vyfoukat spojku a varec kompresorem....nebo ještě lépe,zrovna u toho sundat spojkovej zvon a pakny spojky lehce líznout smirkem...vibrace budou fuč....na chvilku než se to zase zasere
19 říj 2014, 20:25
K tomu sjizdeni, nebudou zrejme zacvakle plastove drzaky nebo to povolilo na nasich Super silnicich. Od vibryci pomuze opravdu jen sundat zvon a prejed spojku smirkem a odmastovacem. Vydrzi to tak cca 500km nez se spojka opet pozadne zaspini + kdo jezdi plny kotel + caste rozjezdy tak to muze byt i kolem 100Km zpet. Jinak asi zmenit variator, ktery zmeni otacky pri rozjezdu. Chce to zjistit kombinaci vseho.
20 říj 2014, 12:05
Ale ono mu to dela pouze zastudena. Kdyby to byly mechanicke nerovnosti na spojce tak bych řekl že to bude drnět i zatepla. Ale vyčištěním nic nepokazi. Někdo mi tady radil že tp je kvalitou benzinu a zanesenim palivove soustavy. Zatim to neresim, mam cca 4,5t km.
20 říj 2014, 12:17
Tak ted neví, jestli se bavíme o klepaní při rozjezdech, nebo volnoběhu, tam celkem nevím, jak by při volnoběhu ovlivníla spojka když je rozepnutá a není v záběru.
Přijde mi, že se tu spojují dva různé projevy. Jeden řeší klepaní při rozjezdu a rychlosti kolem 10km/h a jiní zase při volnoběhu.
20 říj 2014, 13:30
No ja to resim pri zatahu od nuly po cca 10-15km/h. Taknejak se to roztrese kdyz je to studeny.
20 říj 2014, 14:08
A dělá ti to při jemném rozjezdu, nebo když tomu fest přidáš? A nebo u obojího?
20 říj 2014, 14:19
To Benda.s, nejde ani tak o "klepani", ale skor o take rozkmitanie - roztrasenie celeho skutru pri jemnom pridani plynu a miernom rozjazde. Robi to za studena aj mne, ked nemam cas skuter chvilku nechat zahriat na mieste, kym vyrazim. Ked sa zahreje uz to potom pri rozjazde nerobi.
20 říj 2014, 15:53
Mne to dělá na x maxu taky poslední dobou. Myslím to drnceni od variatoru při rozjezdu. Od vyčištění mám najeto 7000 km a velkove 20 tis. a ma na to taky vliv i nízká ranní teplota. Po par km to přestane dělat.
tap-Melius LTE
20 říj 2014, 18:22
Ty vibrace bych spíš přisuzoval tomu prachu ve spojkovém zvonu na kterém má spojka při pomalém rozjezdu za studena tendenci proklouznout...možná silnější pružinky ve spojce pomůžou,ale to budu řešit až příští rok společně s výměnou válečků a řemene.
20 říj 2014, 19:28
Prdlajs pružinky, Dr. Pulley a jeho slidery je spása. Tím to vším jsem si již prošel skrz Majesty 400. Pulley a vyčištěná + odmaštěná spojka jsou řešením, ještě možná multivar od mallosiho
, pro toho, kdo do toho chce nacpat prachy. Nicméně vibrace oproti zmiňované majdě jsou zde opravdu směšné. Zásadně nedoporučuji dávat do spojky jiné, než originální pružinky.
20 říj 2014, 20:07
Jestli je to to co myslím, tak to zřejmě dělá každému - studené nebo teplé. Když se hrká v koloně těch 10km/h a chce se zlehka zrychlit na 15, zvýší se o něco otáčky motoru, spojka sepne, tím otáčky klesnou a spojka zase rozepne. A tak pořád dokolečka. Určitou rychlostí se prostě na PCX jezdí blbě, pravděpodobně to ale budou dělat všechny skútry a asi by se k tomu dala donutit i Babetta.
20 říj 2014, 20:26
crhy píše:Prdlajs pružinky, Dr. Pulley a jeho slidery je spása. Tím to vším jsem si již prošel skrz Majesty 400. Pulley a vyčištěná + odmaštěná spojka jsou řešením, ještě možná multivar od mallosiho
, pro toho, kdo do toho chce nacpat prachy. Nicméně vibrace oproti zmiňované majdě jsou zde opravdu směšné. Zásadně nedoporučuji dávat do spojky jiné, než originální pružinky.
Proč ne silnější pružinky?...s variátorem (spojkou) krom jeho rozborky prozatím žádné zkušenosti nemám...povídej rád se přiučím...než něco poseru