Jak dlouho vydrzi ten tunning filtr? Asi ne 30Tkm. Za tu cenu 3x origo i kdybych jej menil po 10T. A to jem zapomel na olej do filtru + min. kazde 2T se bude muset vycistit a ta prace + musi to jeste uschnout. Nebo misto origo filtru dat nahradu HFA1120 (ESP) . POdle me zbytecne vyhozene penize
Bavlněné filtry jsou "doživotní" udávaná životnost je 100-500tis km, ovšem je to podmíněno prostředím jako u každého jiného,ale zárove%n péčí o filtr - jinak řečeno praním a impregnací filtru, které je doporučeno po cca 10-15tis km.
Jsem rad ze jsem otevrel toto tema. Asi do toho bavlneneho pujdu taky. Muzu jeste vedet detaily, ohledne impregnace a co si mam predstavit pod slovem prani ? Ze ho opravdu vyperu v pracce?
Ne je na to čistící prostředek, kterým jej postříkáš a omyješ pod tekoucí vodou, necháš vyschnout - NE na topení a potom naimpregnuješ. Impregnace zajistuje zachytávání nečistot a lepší pratelnost.
Používam kn v aute je to poznať minimálne ale pri skutry kde neni krutaku na rozdávanie ako na diesly to môže byť iná káva . Pere sa to odmastujucim sprejom (chová sa to ako jar )potom sa nechá vyschnúť a impregnuhe sa to speci olejom. Cistil som ho už 2x robím to na aute každú výmenu oleja je stále ako nový
Vesmes je to jedno Je tam lambda a ta si to ohlida, aby dosahla pozadovaneho pomeru. A dozivotni . Vyssi prutok=vice vzduchu= mensi odpor= MENE MATERIALU v ceste. Takovy placebo efekt. Jedno je jiste, nekdo vydela, ale nikdy ne ridic.
v tom stebou uplně nesouhlasím, rozhodně to není jen placebo a právě, že to lambda ohlidá, tak je to, že si nastaví poměr benzín vzduch na idealní poměr. Doživotní ano - pokud má filtr životnost 100tis a víc, tak je to pro skútr "doživotní"
TO Darius: u TD to není takový efekt, ale u benzínu to bylo celkem dost znat - měl jsem to měřené na brzdě, bohužel graf už nemám. Taky to bylo poznat na emisích
Jeste bych se rad zeptal jestli mate taky vzduchac jakoby mastnej a jsou z nej citit spaliny. Predpokladam ze cisty filtr ma vliv na vykon motky, potazmo tedy na spotrebu, je to tak ?
Tuning / úpravy: Zvednutý řídítka, zapalovač na řídítkách.
Re: Honda PCX 125 - volná diskuze
17 říj 2014, 14:38
Nasel jsem hezkou odpoved, proc kdyz ridim PCX, tak mam na sobe tezke obleceni jako na velkou motku (kevlarovy kalhoty, rukavice, kozena bunda, chranice):
To: Benda.s , ohledně těchto ´´sportovních´´ filtrů mám bohužel stejnej názor jako 1Jiricek1 takže bych se tě chtěl zeptat, cca jaký rozdíl ti naměřily ,kdo to měřil jestli prodejce toho filtru nebo někdo nestranný a co bylo srovnáváno s tím sportovním jestli nový origo filtr nebo starý špinavý (jetý kolik ?)origo filtr? Co jsem přečetl a viděl a slyšel tak myslim že ten sportovní filtr udělá max lepší průběh výkonu, ale nezvětší ho oproti čistýmu originálu a co je jistý že ta větší průchodnost není zadarmo protože nedokáže tak dobře vyčistit vzduch tak motor najede míň Podle mě na větší výkon bys tam musel hlavně dostat víc paliva
Měřili mi to nestraně. Nemusíš tam dostzat více paliva, ale musíš podpořit spalování. No Filtr co tam byl mel najeto cca 4-5tis, Měřitelnej narust byl okolo šesti procent, ale hlavně se zvětšil rozsah využitelných otáček, motor lépe tahal odspodu a nechal se ochotněji vytáčet. Osobně jsem to měl na třech autech a hlavní duvod byl v tom, že déle vydrží a má vyšší kilometráž, takže když jsem to propočítal, vyšlo to levněji než kupovat papírové.
A k tem fitrum Papirovy: max 10min vymena (3x origo za 1 tuning) Bavlneny: Vyprat, nechat vyschnout , naolejovat a min. 1 den vite kde!(kdyz se nesmi susit na radiatoru ani fenem)
Jinak na pcx staci vybrat ten gumovy bazmek pred filtrem a ma to jiny zvuk a zadarmo. Uz jsem asi moc stary, abych neco vymlouval. Ale nebudou to moje penize, tak je mi to celkem jedno pokusim se udelat foto jak vypada filtr po 8tkm jestli se tomu jeste da tak rici
Ja jsem psal svoje zkusenosti u auta a tam to nebylo 3x1, ale v tomto poměru se mi to začalo otačet s jedním filtrem jsem najel přes 80tis a dvakrát pral. Papírový by jsem měnil do 15tis společne s olejem. Ja osobně si filtr kupovat nebudu, ted ani na PCX ani na auto. K tomu papírovému, jsem mel v 8,5tis na garančce a filtr je prý ještě OK a určitě vydrží do 12tis - dle servisu. sam jsem se na něj nekoukal. Nafoť ten gumovej bazmek co jsi vyndal.
Origos filter som si dal vymeniť pri 8tis bol pekne špinavý (foto je vo vlákne 2014) a teraz pri 12tis mi ho prefukli a ze doporucuju vymeniť je špinavý. Takze idem do ďalšej výmeny. Veľa jazdím v meste i mimo za dažďa aj sotoliny. Moja rada je dajte si to skontrolovať pri každej prehliadke a vymeniť podľa potreby.