Diskuze o čemkoli.
29 zář 2014, 15:46
OK dam na Vase rady a nic tam lejt nebudu
Slo mi akorat o snizeni opotrebovani motoru, stejne s mym najezdem 10tkm rocne max. to ani nema smysl resit..
29 zář 2014, 16:34
Vladon: Pokud ti jde o snížení opotřebení motoru a dlohou životnost...tak stačí...při studeném startu zahřát agregát pomalejší jízdou na provozní teplotu,dodržovat výměny provozních kapalin olej atd. luft filtru a hlavně...když všechno funguje jak má...nehrabat se v tom!
30 zář 2014, 17:32
Nejlepsi aditivace je Zkratit vymenu oleje na polovinu. Vyjde to zhruba stejne jako cpat tam nejaka aditiva a udrzuje to motor v cistote. Čistota pul zdraví
30 zář 2014, 17:40
Tak to je dle mého trochu zbytečné, raději aditivuji benzín Vifem a používám vysoce kvalitní olej.
30 zář 2014, 21:28
A ten Vif a vysoce kvalitní olej tě vyjde levněji, než normální kvalitní olej měněný dvakrát častěji?
30 zář 2014, 21:46
Jde o to, že mě je tak trochu putna, jestli to vyjde levněji, nebo dráž. Olej co používám se dá sehnat za 180, - Ale aby jsem každý druhý měsíc měnil olej, tak to mě moc nebere. Ale jestli to někoho baví. Btw Výrobce asi ví, jaký interval je tak akorát.
01 říj 2014, 07:23
Ten VIF by po nějaké době pravidelného používání měl zmenšit i spotřebu. Takže šetříš 2x
Já to dělám hlavně na autě, a řekl bych, že to docela dobře funguje.
01 říj 2014, 08:11
A to se vyplatí!
Vážně, není to spíš jen "přání otcem myšlenky"? Po nějaké době používání se s autem sžiješ a máš nižší spotřebu takjaktak?
Já jsem k těmhle zázračným prostředkům skeptický.
Nejsem žádný odborník přes spalovací motory. Jasně, pro starší motory třeba fajn, aditivum může rozpouštět karbonové usazeniny atd., ale pokud tam žádné nejsou - používáš kvalitní palivo, máš v pořádku ventily/karbec/vstřikování/nevím co - už to asi spotřebu příliš snížit nemůže, nebo jo?
01 říj 2014, 18:58
Hm, tak mně zas přijde "tak trochu zbytečné" cpát do benzínu nějaký Vif
, když je na benzince k dostání kvalitní benzín. A abych do každého tankování cpal nějaké aditiva, tak to mně nebere
. Ale jestli to někoho baví. A výrobce asi ví, jaký benzín tam doporučit.
01 říj 2014, 19:03
Moc dobře jsi to napsal ..." je zybtečné cpát do benzínu VIF, kdyz je na benzínce kvalitní benzin"..... právě to je to důlezité
01 říj 2014, 19:13
1Jiricek1 píše:Nejlepsi aditivace je Zkratit vymenu oleje na polovinu. Vyjde to zhruba stejne jako cpat tam nejaka aditiva a udrzuje to motor v cistote. Čistota pul zdraví
Přesně vzhledem k malé olejové náplni...měním co 4000 km...práce na cca 30 min. i s kafem...možná tím ničemu nepomůžu,ale rozhodně nic nezkazím
01 říj 2014, 19:37
Počkat, já beru interval výměny oleje každé 4tis.Km, já měl zato, že by to chtěl někdo dělat po 2tisících a to mi přijde opravdu zbytečné. Jinak Vif funguje a nikomu to necpu. Je to každýho věc.
01 říj 2014, 19:56
crhy: V pohodě...oni v té brožuře píšou interval výměny oleje po 8000 km...jinak si myslím rozumíme.
02 říj 2014, 06:37
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/forza-125-novy-skutr-od-hondy-29645.htmlPěkná....pěkná.... líbí se mi opravdu moc, na LED světla jim ser.. bílej tesák když si představím tu cenu za výměnu v případě nehody, to to raději ožělím, ale zadní tlumiče budou mít určitě lepší průběhovou křivku, plexi bude daleko více funkční a je nastavitelné, velkej uložnej prostor, sedlo, pěkně zpracovaná, kompletně vybavená "palubovka" a krásných 10,5kW, které krotí dvě kotoučové brzdy s ABS (pokud to nebude za příplatek). Jsou stále vidět prvky a návaznosti na linii PCX.
Opravdu jsem na to zvědavý v realu a hlavně na cenu. Myslím si, že je to přímý konkurent zejména pro Yamahu X-max 125 a proto na tom bude i cenově podobně - odhaduji zakladní cenu kolem 115tis.
02 říj 2014, 09:05
Nadherna je ta nova Hondicka, ale vykonovo to bude asi tam kde aj PCX 125 ked vezmeme do uvahy vahu. Cena vsak bude fakt uplne inde .