Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod crhy » 22 zář 2014, 15:47

Jasně, toto řešení mají vesměs všechny skútry, to jehličkové s těsnícím O kroužkem vzadu ( na straně směrem k převodovce ) je obvyklé řešení, neboť na straně k převodovce se předpokládá menší znečištění, neboť tuto část zakrývá řemenice spojky, kdežto na hřídeli u spojky, se bordelu, právě ze spojky obyčejně vyskytuje více, to jehličkové ložisko s tím O kroužkem, je speciální, v normálních podmínkách hůře sehnatelné, řešili jsme to i v tématu o Majesty 400, tam to bylo uděláno úplně stejně.
Ještě by jsem chtěl podotknout, že Honda používá Japonská ložiska NTN - NSK a tyto považuji za to úplně nejlepší, co se tam dá dát.
Problémům s těmito věcmi okolo spojky se dá předejít pravidelným ( 5000 Km ) vyčištěním prostoru variátoru a spojky s následným lehounkým namazáním jehličkového ložiska správnou vazelínou. Tenko-stěnné ložisko jako je 6902 je samozřejmě náchylnější na teplotu, proto je vhodné mít prostor variátoru čistý. Nejspíše i zde by jsem doporučil použít při výměně ložisko 6902 C3 (motorové) - pokud se v tomto rozměru dá někde sehnat.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod radomír » 22 zář 2014, 22:25

Po 20000km jsem měl stejný problém, měnil jsem ve spojce obě ložiska. Každý rok jsem profukoval tlakovým vzduchem u pumpy variátorovou skříň,černý dým.Na variátorové skříňi jsem neměl žádné polepy-z důvodu chlazení,max.v létě 56°c.A přeci jsem je musel měnit. Jedině co jsem pohnojil je, že jsem kuličkové ložisko možná hodně přemazal a ten nabalený bordel-po rozebrání místo vazelíny černé bláto!!!
Uživatelský avatar
radomír

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 02 led 2013, 11:13
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: EVT 4000e
Tuning / úpravy: Baterie Long-life Pb.přídavné baterie,solar balancer,LED světla

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod crhy » 23 zář 2014, 20:52

Hmm, tak to je zajímavý poznatek...jinak pokud dáváš nové kryté ložisko, tak je origo namazané, jak říkáš, nesmí být přemazané, to ti to potom vše vylítá ven, takže - dodatečně nepřeplňovat !
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod radoPCX » 24 zář 2014, 18:10

Takže ložiska vymenené a klepanie v spojke zmizlo.Investícia za dve ložiská 30 eur.Neviem si predstavit kolko by si zapítali v servise za výmenu.Ale asi by to bola riadna pálka.A výmena,nič zložité.Zvládne to každý doma sám.

Honda PCX 125 r.v.2013 s kufrom GIVI B33NML+ plexi Givi. http://radopcx.rajce.idnes.cz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uživatelský avatar
radoPCX

50+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 68
Registrován: 05 črc 2013, 15:58
Bydliště: Slovensko Sučany
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: PRESTIGE

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod illegal » 24 zář 2014, 19:18

Vdaka za videa, konecne som si mohol porovnat so zvukom ktory vydava moje koleso a uistil som sa, ze je to ok :)
Obrázek
Don't dress for the ride, dress for the SLIDE.
Uživatelský avatar
illegal

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 229
Registrován: 12 dub 2013, 15:07
Bydliště: Košice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Analogove hodiny, 12 V zasuvka, sedlo bez bobku

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod radoPCX » 24 zář 2014, 19:35

To hučanie je aj na novej 2014 to je normálne ale mne to už fakt klepalo.Chodíme na tom stale dvaja.Tak asi preto to odyšlo.
Honda PCX 125 r.v.2013 s kufrom GIVI B33NML+ plexi Givi. http://radopcx.rajce.idnes.cz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uživatelský avatar
radoPCX

50+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 68
Registrován: 05 črc 2013, 15:58
Bydliště: Slovensko Sučany
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: PRESTIGE

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod radomír » 26 zář 2014, 19:31

A na webu hondy máme modelové scootry na r.2015-PCX, že by zadní kotoučové brzdy?
Uživatelský avatar
radomír

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 02 led 2013, 11:13
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: EVT 4000e
Tuning / úpravy: Baterie Long-life Pb.přídavné baterie,solar balancer,LED světla

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod crhy » 26 zář 2014, 19:51

Asi tě zklamu, ale letošní právě prodávající se modely jsou právě ony modely 2015... Žádné změny nebudou nejméně 2roky.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod David 69 » 26 zář 2014, 20:13

to Radomír:
Na stránkách Honda nabízené skůtry PCX 2015, jsou samozřejmě aktuálně prodávané skůtry, sice někde označované jako modelový rok 2014, verze 3, ale již v dubnu, při zahájení prodeje, bylo již v tu dobu v některých katalozích a v některých zemích uváděné, že se jedná o model 2015. Takže žádný nový model, žádná nová verze 4.
David 69

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 04 dub 2014, 23:20

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod VLADON » 29 zář 2014, 08:21

Nazdarek.

Rad bych se optal, jestli nekdo pouzivate do mot. oleje aditiva. Uvazoval jsem o http://www.oleje.cz/p/ekolube-motor-350-ml--1354
VLADON

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 114
Registrován: 23 dub 2013, 21:19
Skútr / moto: Honda PCX 125 black
Tuning / úpravy: Ne

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Benda.s » 29 zář 2014, 08:26

Osobně co jsem kde kdy četl se to nedoporučuje, neboť sice samotný příparyvek muže být fajn, ale dokaže pekně degradovat olej. Pravda řešili jsme to spíše u aut, zejména kde nemáš jistotu, že se stále používá jeden olej (ale i tak dochazi ke změnám viz. třeba se přestanou používat neekologické složky a nahradí se novými) a potom už nevíš jak to bude reagovat.
Kymco Xciting 400 | dříve:Yamaha X-max 250 2013; Honda PCX 125 v2; Kymco Super 8 50/4T
http://www.motorkari.cz/profil/benda.s
Uživatelský avatar
Benda.s

500+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 589
Registrován: 08 kvě 2010, 14:35
Bydliště: "Turnov"
Skútr / moto: Xciting 400 - 2017
Tuning / úpravy: Mivv Urban Exhaust System

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod VLADON » 29 zář 2014, 09:34

To dava smysl, na druhe strane by se teoreticky jednalo o degradaci pouze jedne naplne,pokud to opravdu ucinkuje zminenych 50tkm.
Nebo i ten zbytek co zustane usazeny v motoru muze menit vlastnosti oleje ?
VLADON

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 114
Registrován: 23 dub 2013, 21:19
Skútr / moto: Honda PCX 125 black
Tuning / úpravy: Ne

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Benda.s » 29 zář 2014, 09:38

ANO - ...."Nebo i ten zbytek co zustane usazeny v motoru muze menit vlastnosti oleje ?".....
zejména pokud se bude jednat o kombinaci syntetika - mineral, ale to je spíše potom otázkou konkrétních olejů. Vím, že jeden kluk o tom pěkně sofistikovaně psal na foru (fordfans) byl to chemik a nějak se i tímto odvětvím živil.
Kymco Xciting 400 | dříve:Yamaha X-max 250 2013; Honda PCX 125 v2; Kymco Super 8 50/4T
http://www.motorkari.cz/profil/benda.s
Uživatelský avatar
Benda.s

500+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 589
Registrován: 08 kvě 2010, 14:35
Bydliště: "Turnov"
Skútr / moto: Xciting 400 - 2017
Tuning / úpravy: Mivv Urban Exhaust System

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod medved.m » 29 zář 2014, 09:46

VLADON: použil jsem to do Š100 před dvaceti lety, do žádného nového bych se neodvážil. A troufám si tvrdit, že to ani tehdy nemělo žádný účinek.
Jak píšeš, zůstane to usazené v motoru - ale maximálně ve vaně nebo kanálech, ne na povrchu válce nebo pístu. Generálku Ti to prostě neudělá...
Raději bych tu pětistovku rozpustil v kvalitním oleji.
Nebo ještě lépe v kvalitním pití :mrgreen:
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod radomír » 29 zář 2014, 13:14

Aditiva bych neřešil, pokud není nutné, či nedoporučuje výrobce,1 krát za měsíc bych krátce na max vytočil motor.Samozřejmě být Fajnšmekr,kouknu na nanotechnologie, nebo se zeptám závodníků, vhodné pro moto-příklad:
Oleje Millers Oils Nano Drive - Plně syntetické závodní oleje s nanočásticemi, PAO a triesterovou technologií.
Nanodrive je novinka roku 2012 - unikátní podskupina motorových olejů Motorsport CFS zajišťujících ultra nízké tření, speciálně vyvinutých pro závodní a jiné vysoce výkonné agregáty.
Uživatelský avatar
radomír

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 02 led 2013, 11:13
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: EVT 4000e
Tuning / úpravy: Baterie Long-life Pb.přídavné baterie,solar balancer,LED světla

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron