Jasně, toto řešení mají vesměs všechny skútry, to jehličkové s těsnícím O kroužkem vzadu ( na straně směrem k převodovce ) je obvyklé řešení, neboť na straně k převodovce se předpokládá menší znečištění, neboť tuto část zakrývá řemenice spojky, kdežto na hřídeli u spojky, se bordelu, právě ze spojky obyčejně vyskytuje více, to jehličkové ložisko s tím O kroužkem, je speciální, v normálních podmínkách hůře sehnatelné, řešili jsme to i v tématu o Majesty 400, tam to bylo uděláno úplně stejně.
Ještě by jsem chtěl podotknout, že Honda používá Japonská ložiska NTN - NSK a tyto považuji za to úplně nejlepší, co se tam dá dát.
Problémům s těmito věcmi okolo spojky se dá předejít pravidelným ( 5000 Km ) vyčištěním prostoru variátoru a spojky s následným lehounkým namazáním jehličkového ložiska správnou vazelínou. Tenko-stěnné ložisko jako je 6902 je samozřejmě náchylnější na teplotu, proto je vhodné mít prostor variátoru čistý. Nejspíše i zde by jsem doporučil použít při výměně ložisko 6902 C3 (motorové) - pokud se v tomto rozměru dá někde sehnat.