Diskuze o čemkoli.
29 bře 2011, 11:06
Alpako, to je dobrá cena. Kam jezdíš na garančky?
29 bře 2011, 19:29
Jestli to chápu správně podle faktury, tak byla cena 1100 a nějaký drobný bez daně.... Jestli je to akorát za servis po 4tkm nechám na ostatních, mě sou tydle věci celkem jedno,ale nechápu, co by na tom mechanik 2,5 hod. dělal....
29 bře 2011, 19:52
Lancer: Nedá mi to reagujem na ten tvoj super návod na výmenu štítu.
Je to jak ísť z Bratislavy do Prahy cez KOŠICE. Kto to robil vie že najprv sa musia povoliť dva krížové šróby spredu v tej štrbinke potom sa vylupne ten medzištít a vytiahne a nemusí sa nič vychylovať ani nič podobné. Takto možeš niekomu akurát poradiť aby si ulomil tie 2 krížové šróby spredu. Keď sa tu chceš hrať na mudrlanta tak sa najskôr opýtaj niekoho kto tomu rozumie a nie tu trepeš nezmysly
29 bře 2011, 20:38
Za druhou garancku jsem platil cca 1500. Nechal jsem menit i olej + Honda Lety je asi jeden z nejdrazsich servisu. Dokud spokojenost, rad zaplatim. Skoda ze to nejde i u aut.
2Joky. Jsem rad, ze to jsem Lancer dal, nedelal jsem to tak, protoze jsem take nejdrive povolil ty predni srouby, ale jako navod k nezaplaceni.
29 bře 2011, 20:41
mě když mechanik montoval plexi a kufr, tak za hodinu neměl co dělat a u plexi sem ho neviděl nic "vychylovat"
29 bře 2011, 21:13
Mám na mojom pcx štít ermax +12cm a je to úplne postačujúce cena 90eur keby sa niekomu tiež páčilo podľa mna o dosť krajšie ako givi
30 bře 2011, 00:54
= Stix - Jezdím do servisu do Mladé Boleslavi kde jsem PCXko kupoval
= icemann - Jestli jsi reagoval na mou oskenovanou fakturu tak cena byla 800,- s DPH a co se týče těch 2,5hod. tak tam dělali servisku po 4000 km + svolávací kampaň Hondy a to byla výměna schránky akumulátoru
případně palivového čerpadla.
Jinak samozřejmě výměna oleje proběhla také, musím k té ceně ještě dodat, že to byla zimní akce a na vše byla sleva 20% tedy na práci i materiál.
30 bře 2011, 08:44
říkám že v MB nepotřebují inkasovat ranec za servis
30 bře 2011, 20:11
Ahoj, díky všem za přivítání.
Tak jsem na mém novém skůtru najel 200 km, takže ho pořád zajíždím. Vesměs jezdím cca 60 km/h, občas ho rozjedu na 80 km/h, ale jen krátce, např. při předjíždění. Už abych tam měl aspoň 500 km, abych mohl jezdit kolem 90 km/h. Po městě, ale hlavně po státovkách je docela o h..u jezdit takhle pomalu, protože mě předjede opravdu každý. Ještě že jsem nešel do nějaké 50 ccm. První krátké dojmy mám dá se říct kladné (první moto, takže nemůžu srovnávat). Po ujetí prvních 190 km jsem tankoval a vešly se tam 4 l, což je něco málo spotřeba přes 2 l na 100 km, takže fakt super. Start/stop systém používám zatím minimálně.
PS: ještě malý dotaz; když nenastartovaný skůtr tlačím, tak slyším od kol takový slabý tření, ale to je snad od brzd. destiček, je to tak?
Díky a šťastné kiláky
30 bře 2011, 20:51
jasně, je to od desek. Když budeš brzdit jenom přední, uslyšíš je taky.....
to Alpako:
možná budu fakt pitomec, nebo neumím číst honďáckou fakturu (nebo je pro mě špatně rozepsaná), ale pořád tam vidím 800 za práci bez dph plus materiál samozřejmě. Musím zalovit v papírech a vyštrachat faktury z hondy za servis auta, mělo by to byt stejný a zrošku si to prostuduju, abych zde nebyl za joudu....
A svolávačky by měli být plně v režii Hondy, protože je to vada vzniklá při výrobě a pokud je to v rámci zátuky (což ten kastlík pod baterkou 100% byl), tak ti za to NESMÍ učtovat ani korunu....
30 bře 2011, 23:19
Jo je to mozny ze to tak je a je to za 1100,- ale proto jsem sem dal tu fakturu a protoze si to nepamatuju a ani to neresim. Jinak svolavaci akce byla samo zdarma. Navic ja jsem tam kupoval jeste nabijecku a dalsi veci takze tohle je jen cast ty faktury. Tak jsem to asi poplet
31 bře 2011, 12:49
Akými najčastejšími rýchlosťami chodíte mimo obce? Chcel by som zistiť najvyššiu cestovnú rýchlosť pri ktorej motor netrpí. Mne sa zdá že tých tachometrických 90-95 by to motoru nemuselo vadiť. Skúter si ide kľudne.
31 bře 2011, 13:24
80-90 mam "cestovni" a 100+ "spechaci" stalou rychlost. Na tech pseudo 110 jezdim malokdy.
Vychazim z toho, ze omezovac je nastaven tak, aby i stala jizda na omezovac nenicila motor.
31 bře 2011, 13:41
Naprosto se ztotožňuji se Secoidem - standardně do 90 km/h, v extrémech těch 107 km/h, kdy to dál nepouští omezovač.
Sectoid se větou "Vychazim z toho, ze omezovac je nastaven tak, aby i stala jizda na omezovac nenicila motor" dotknul docela zajímavého bodu. Přesně tak to totiž asi bude - omezovač je tam právě kvůli tomu, aby nedocházelo k dlouhodobému přetěžování stroje. Všichni víme, že na těchto motorkách jezdí lidé s různě vysokým IQ nebo s různým citem pro techniku a pro ty méně vybavené je to nastavené na "nejnižší možnou hodnotu nejvyšší hodnoty". Neuvažoval jste už ale někdo o možnosti ten omezovač ošálit nebo posunout? Jednoznačně nechci na PCX závodit, ale někdy to omezení rychlosti může být i nebezpečné (např. při předjíždění) a krátkodobé zvýšení rychlosti by nebylo od věci. Co si o tom myslíte vy, standardní uživatelé těchto skútrů v běžných podmínkách našich zeměpisných šířek a délek?
Ještě bych se rád zeptal, jak jste na tom se spotřebou. Zatím pouze Alpako uvádí, že na vzorku 4.200 km má průměrnou spotřebu 2,63 l./100km. Já mám PCX-ko krátce - za tři týdny březnového ježdění s prvními najetými 550 km mám spotřebu 2,84 l./100km. Jak jste na tom vy ostatní?
31 bře 2011, 14:25
2,4 - 2,6 vic ne. Ale prijde mi usmevne resit spotrebu v techto rozmezich. Beztak jezdim od plne do plne
Jedine co resetuju je "trip counter" a te vzdy zaleze pres 240 km
Omezovac bych si klidne nechal vymontovat, ale obavam se, ze to bude tak zauzlikovany do ECU ze to asi nepujde. 125ccm by mohla teoreticky letet kolem 120 v hodine.