To Sprint: já ti nevím, ale bude určitě rozdíl reklamovat např. ulomený držák na kufr nebo rezavějící závit u zrcátka a odlepující se proužky na ráfcích. Sice záruka je u nás 2 roky, ale jak se bude uplatňovat u tohoto typu zboží... nevím, nevím...
I u dražších věcí nebo doplňků se určitý stav po nějaké době bere jako běžné opotřebení, na které se záruka nevztahuje ( rozdíl by byl, kdyby ti ty proužky odlízaly po týdnu ), u něčeho takového bych být tebou spíše počítal s tím, že to do této kategorie bude spadat taky. Ale za optání nic nedáš a třeba to "uznají" jen pro dobré jméno firmy, vztah k zákazníkům a aby jsi tím, že se o tom zmíníš jinde, jak ti vyšli vstříc, udělal pro ně vlastně reklamu, která je moc nebude stát. Reklama do "anonymního davu" má jiný účinek než když jeden skůtrista druhému sdělí, že byl tam a tam spokojený a uznali mu i něco, o čem by se s tebou jinde třeba ani nebavili.