To radoPCX: pokud šířka nového je 22 mm a ten tvůj má stejnou, je to fajn. Ale ono nejde vždy jen o šířku jako takovou, ale o celkový stav. Navíc výrobce doporučuje interval výměny, kdy je řemen sice ještě v dobrém stavu, ale jeho výměnou se předejde možným problémům, které, pokud se nedodrží, nemusí, ale mohou celkem rychle přijít. A je jedno, zda jezdíš na té nebo oné značce. U levnějších kousků může díky vyšší zátěži a dlouhým jízdám, kdy je namáhán i teplotně, postupně docházet k jeho zkřehnutí a pak je jen otázkou času, kdy se přetrhne (a šířka může být jakákoliv). U těch kvalitnějších a dražších je to později, ale taky to přijde. Tady ve Scootlandu
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/remen-a-zivotnost/ to mají celkem jasně popsané. I jinde píší, že se nedoporučuje nějak moc překračovat tento interval nebo podcenit příznaky jeho opotřebení (praskající materiál v místech ohybu, vyčnívající vlákna po jeho obvodu, atd.) A protože málokdo do variátoru leze co chvíli jen proto, aby zkontroloval, jak na tom je řemen nebo válečky, případně vodítka, ale dělá to jen při servisu nebo garančkách, myslím si, že pokud u PCX výrobce udává nějaký interval, bylo by lepší se toho držet, už tu byly zmíněny případy, kdy řemen praskl v tu nejméně vhodnou dobu někde mimo bydliště. Tak dlouhé poježdění a bezpečný návrat