JOJO PCX : Je to s Malossi variátorem Proč se omlouváš, vždyť není za co, možná ta moje odpověď vypadala podrážděně, ale spěchal jsem pryč. Nedalo mi to, teď jsem jel s baťůžkem, vzal jsem to k přivaděči, tak jsem mu strčil mobil, dal povel ať se přitiskne a točí. Ale kvalita špatná, k mému údivu se to i ve dvou na těch 120 tacho rozjelo, i když to trvalo, hold 65 kg navíc se projeví. Odkaz : http://sedli01.rajce.net/PCX_maximalni_rychlost
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin
BrAtKo píše:Ale ako som písal kolega mal nedotknuté pcx a dalo mu 112 tacho overené aj v servise kde mu neverili. A zabeh nerobil ziadny proste pcx od novoty používal naplno.
Záběh jsem dělal při cca 500 km jsem dal 112 dle GPS, ne tacho, a to na rovince, ne z kopce. Řekl bych, že tyto hodnoty u PCX dost ovlivňují veličiny jako velikost a hmotnost jezdce, možná i tlak a vlhkost vzduchu.
Par poznatku k PCX: (2013 esp) * 125 Km/h ( dle tacho) lze dosahnout. - Zmenou predniho stitu ( z 90 na 110 ) - Zmenou zapal. svicky za iridiovou ( 110- 115 az 117) - zmenou za otevrenejsi vyfuk (115 - 125) - s NE moc jetym remenem a seriovym variatorem lze tohoto dosahnout na rovine s 1 osobou ( 100Kg +- 5Kg zapocitany ochranne pomucky) Jinak v klidu staci, kdyz to do stoupani udrzi 80Km/ha na rovine kolem 100km/h. Uz tak je sranda to ubrzdit. Jinak na ser. variator by staci dat o 1g mene ( testovano 17,5*3 +15,5 *3). Jinak Iridiova svice moc nevydrzela, jen 5000Km( zacala vynechavat). Ted zkousim od Brisku AOR12LGS, tak uvidime.
Chlapi, kupovali jste si PCX na závodění? Jasně, každý to vnímáme jinak, ale když jse si jej já kupoval, tak jsem věděl do čeho jdu a za jakým účelem ho budu využívat Už tak bez úprav je to výborný stroj vzhledm k ceně a vlastnostem. Mj. mě po rovině taky jede 105 km/h a když si člověk i v této rychlosti uvědomí jak je lehce zranitelný a s ohledem na rodinu ubírám....
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Mě nejde o rychlost, mě stačí jak to jezdí a jsem spokojený. Já si rozbil hubu i na 50ccm v 30km/h a byl jsem sedřenej jak prase Jen jsem asi nepochopil ten příspěvek o rychlostech
A malá zajímavost: Dnes mi byla policií ČR naměřena rychlost 143km/h . Vůbec se se mnou nebavili a hned to vypisovali. Bylo těžké vysvětlovat že to je sice Honda, ale že opravdu tolik nejede ... Tak jsem tam k tomu napsal velice peprné nesouhlasné vyjádření. Takže si počkám na předvolání na magistrát města a nevím jak jim vysvětlím že mi to 143km/h opravdu nejede. To je k pláči ..... Snad bude stačit velký techničák a výsledek poslední garanční prohlídky ... jinak nevím ....
satanachist: +1 Mám SHemíka, s velikým origo štítem (který jsem přes zimu zkrátil o pouhé 3 cm). Vím, že těm zde, kteří nemají štít vůbec, jede i o 10 víc. Jenže já drandím hlavně po Brně, za prací, občas za deště a zimy... 50, 60, občas 80 až 100 na přivaděči nebo dálnici kolem Brna... ne, neměnil bych kvůli jakémusi čísílku na tacháči.
Lubik: no tak na to jsem zvědav, ty závodníku Doufám, že budeš případně trvat i na soudním znalci!
Naprostá blbost! Sloužil jsem 12 let a ty benga nejsou zase tak blbí! Nebojte, oni ví co 125 ccm skútr dokáže. Zdá se mi, že nás tu zase někdo vodí za nos.....
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....