Teda já su trubka Furt mi to nebylo jasný, že bych přece musel použít dvojitý spínač - aby se mi tak trošku nezměnila funkce přepínače směrovek - a ony asi stačí dvě diody Jak říkám, elektrikář na baterky... Ještě by to chtělo ten spínač s kontrolkou (ale možná by stačilo někam na řidítka vytáhnout oranžovou ledku) a jdu do toho.
To si myslím že nebude stačit, otázka, jak výkonný je přerušovač v PCX, ale doufám si tvrdit, že 4 žárovky neutáhne, ani za mák ) Takže je potřeba přerušovač z auta, který utáhne 4x21W + 2diody + spínač a je to vyřešené .... Přerušovač např.: http://www.dobry-obchod.cz/produkt/4605 ... motocykly/ Diody, jakékoliv +/- 10A/100V schottky a přepínač dle libosti
Tu sme to tiez riesili. http://www.scooter-tuning.sk/forum/view ... 48#p241233 blika mi to sice trosku rychlejsie ako by malo, no mne to nevadi. Objednal som sice aj iny prerusovac, no keby som ho vymenil tak pridem o to "eroticke" cvakanie..
jasné, ono je to dáno, co je v motorce. U PCX je inteligetní blikač, který je dělaný na dvě žárovky, tudíž z logiky věci, není možné zapojit na něj všechny 4. A i origo zapojení má na varovné světla separé relé a diody a je to ovládané z řídící jednotky pomocí DO alarmu ...
Z logiky věci je hodně divný chránit pojistku spotřebičem, tak že vše za 10A pojistkou musí vydržet nejméně 10A.
blinkry =4x21W brzdové světlo 1x21W celkem (5x21)/12=8,75A
Separé přerušovač je tam imho pro to, že bastl směrovka vpravo a vlevo najednou postrádá nutnou funkcionalitu pro vyhlášku, kde je nutné aby to fungovalo i bez zapnutého zapalování, kterou tohle zapojení samozřejmě nesplňuje.
To si právě nemyslí, že ten přerušovač snese 10A ... Navíc PCX pojistky jsou zajímavé 20A pojistka chrání separé 3x10A pojistek + altík, takže bych to tak vážně nebral ...
1Mates: Už asi 90% fóra na zadní straně toho plastu jsou otvory naznačené, takže akučka, stromečkový vrták a za pět minut není co dělat
Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 15:39, celkově upraveno 1
Důvod:Sloučeny dva příspěvky pod sebou
1mates: Tu obrázkový postup http://www.hondapcx.org/viewtopic.php?t=947 a na konci mas aj fotku toho stromceka na vrtanie. Inak presne ten origos držiak chcem pretože je masívny a unesie aj 10kg a cenovo je len nepatrne drahší ako ten givi (35$ cenu u nás som si dal zistiť u dealera ešte len) ale posúďte sami že vzhladovo je to niekde inde.
Koukal jsem na spare parts je tam napsáno 23Wx2+3.4W, takže, 21Wx4 je dvojnásobná zátěž než na kterou je to dělané, takže bude ještě potřeba vyměnít 21w žárovky na Ledky 10W max To jsou věci teda...
Naposledy upravil RichardV dne 18 bře 2014, 20:49, celkově upraveno 1