Obávám se, že rozdíl mezi Thajskou a Italskou produkcí bude propastný. Bavil jsem se s klukama z Hondy ve ValMezu a HK. Pokud to chodilo z Thai nikdy u žádného PCX nic nechybělo, z Itálie stále něco. To bude taky asi ten záměr více servisovat. Je to mentalita, proč pro Evropu vyrábět dokonale, když všichni ochotně jezdí do servisů, aby měli lepší pocit, že pro svého miláčka udělali to nejlepší. V Asií tyhle stroje opravdu slouží, u nás je kupujeme především pro radost. Jedinný Messengeři v Praze to maj opravdu na to k čemu to má sloužit, ale maj ještě thajský stroje a najeto ke 100 tis. Tak jasný ne???
Než připravím nějaký pořádný povídání o cestování na PCX v Thajsku, tak tady vždy pár fotek
https://www.facebook.com/hondapcxcz/pho ... =1&theaterTeď jsem si to po sobě přečet, a nechci aby to vyznělo špatně vůči majitelům novějších italských PCX strojů. Přeci jenom je to Honda, takže prů... to určitě nebude. Sám pokud budu měnit za nový model vím, že Thai už to jistě nebude. Berte taky v potaz, že je to hodně muziky za málo peněz. Od tý doby co vnímám motorky jsem nezažil větší fenomen než PCX.