Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod saimon1 » 20 led 2014, 21:40

Tak to máš blbé. Já jsem spokojený už nějaký rok. :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod vena307 » 20 led 2014, 21:42

Sedlo by mělo jít otevřít i bez baterky.
Za mě osobně tahle nabíječka je stokrát lepší než ta z Lídlu i když je dražší ale absolutně bez problému. :D

Tato
Když jsi přišel na svět, plakal jsi a všichni se radovali. Žij tak, aby všichni plakali a ty ses usmíval, až jej budeš opouštět!“
Uživatelský avatar
vena307

500+
 
Reputace: 173
Příspěvky: 602
Registrován: 14 čer 2010, 16:27
Bydliště: Praha-Horoměřice
Skútr / moto: Honda SW-T 400,Yamaha FZS 1000 Fazer,Yamaha R1,
Tuning / úpravy: Honda CBR 1000RR Fireblade

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Lubik » 20 led 2014, 21:44

saimon1 píše:Tak to máš blbé. Já jsem spokojený už nějaký rok. :wink:

Vždyť v pořádku, ani nemá smysl kupovat nic drahého, ale protože na "skůtrech" jezdím už několik let + RC autíčka a letadýlka , tak používám jiné nabíječky ....
Lubik
 

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod forester » 20 led 2014, 23:18

vena307 píše:Sedlo by mělo jít otevřít i bez baterky.
Za mě osobně tahle nabíječka je stokrát lepší než ta z Lídlu i když je dražší ale absolutně bez problému. :D

Tato

Keď je ta nabíjačka takej kvality ako moje dve aku-vrtáčky od firmy Einhell tak konečná,vätší šmejd si neviem ani predstaviť.Jednu som si kúpil už dávno a potom novšia s dvomi aku sa tvárila ako moderná ale opak bol pravdou,nedajú sa vôbec používať keď tak iba na vŕtanie do syra.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5563
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Lubik » 20 led 2014, 23:20

Bez urážky : "Einhell" není značka, je to něco jako mezi skůtry "Kentoya" , i za ty peníze to je předražené ..... Ale reklama a letáčky v supermarketu z toho udělají TOP . Einhell = Baumax, Obi, Hornbach .... privátní značka
Lubik
 

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod fleet.admiral » 22 led 2014, 21:48

Rozdíl mezi nabíječkou z lidlu a kvalitní nabíječkou je reálně v řádech stovek, opticky je to samozřejmě násobek, a proto leckdo šetří. Já jsem hned s první motorkou koupil Optimate 4 - a i ta je použitelná na autobaterie s menší kapacitou. Jelikož nabíječku Optimate doporučovalo přímo Kawasaki, tak jsem to neřešil a spokojenost. Ale baterku v PCX jsem nemusel dobíjet nikdy.

Jinak sedlo určitě půjde otevřít i bez baterky, ten zájem je čistě mechanický.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod 1Jiricek1 » 27 led 2014, 18:49

Dotaz na valecky:
ESP ma 18g ???
Protoze je zima, jak ma byt. Hral jsem se s vahou a valeckama a na originaly mi to ukazalo kolem 110g ( 6x) A chet bych to konecne nejak doladit, ale jelikoz v Japan maji pouze starsi verze mylne jsem veril, ze je hmotnost valecku stejna, kdyz lze variator zamenit. ( Takze 12,5 g ktere tam jso ted jsou malo)= je zde v tom pripade i trvdsi pruzina.
Predem diky, za jakykoliv navrh. Je poznat, ze google neumi vse :x
Uživatelský avatar
1Jiricek1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 30 čer 2013, 17:03
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: LeoVince Cobra racing, Sedlo, Vyhrivane gripy, vario Daytona 12,5gr / 10,5gr Takegawa ,Brisk - AR12ZS, +76,2mm delka

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Stopař » 29 led 2014, 02:38

Ahoj chci se zeptat , jelikoz zacala zima az po novem roce :) tak se chci zeptat ohledne stani v garazi bez topeni takze venkovni teplota bez vetru :D nadrz je skoro plna cca 4/5 ,baterii jsem dal do tepla
PCX mam jiz od března najel sem vazne malo jelikoz nemam moc casu na nejaky vylety a vyuzivam ji spise na ryby a do prace coz max 5 km tam i z 5 na tach. je pouhych 650km ,takze nemam jeste ani prvni servisku :)

Spis se bojim jesli nastartuje po par mesicich v garazi po nejakych tech mrazech v pohode, nebo mam radsi pres zimu parkrat protocit motor (treba projizdka na 5 min)

nechci mit na jare problemy diky
Stopař

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 14 bře 2013, 12:01
Skútr / moto: PCX 125

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod sedli » 29 led 2014, 09:25

Tak musíš samozřejmě vyndat baterii, je jasné, že po těch mrazech by byla kaput. na jaře ji namontuješ, nastartuješ a jedeš na ryby. Že bude mrznout ničemu vadit nebude, chladící kapalina je do -15°C.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod fleet.admiral » 29 led 2014, 14:55

Stopař píše:ohledne stani v garazi bez topeni takze venkovni teplota bez vetru :D


Pokud ti do té garáže netáhne, tak ti tam pravděpodobně nemrzne, ani když je venku -15. Z PCX jsem baterku za rok a půl nevytáhnul, a to byly vloni i ty polární mrazy k -30. Chytlo to na jaře bez problému. A to jsem taky moc nejezdil, za rok a půl 926 km. Prodal jsem PCX na přelomu roku, a i když jsem jel naposledy v září, taky chytlo hned.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod PBM2 » 29 led 2014, 15:42

Už jsem to dával k dispozici Lubikovi, který shání držák kufru. Tady je něco od uživatelů PCX s různými nápady, vychytávkami a doplňky. Snad si z toho někdo něco vybere 8) . Podle těch dvou strojů z Číny, které zmiňují na těch stránkách, bych si dokonce tipnul, že chodí i na toto fórum. :wink:

http://www.modelcnc.cz/honda_pcx_125.htm
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod illegal » 29 led 2014, 16:36

Pekne, najviac ma zajali tie bocne plasty. To by mohla byt rozumna investicia :)
Ja sa teraz chystam odstranit "bobek". Vidim, ze tam s nim nieco majstroval, ale moc som nepochopil aky bol vysledok :D
A zas som skoro utratil slzicku za PCX v tej krasnej cervenej farbe. Skoda, ze minuly rok bol taky nedostatok skutrov a musel som brat ciernu. Je to sice podla mna 2. najkrajsia farba PCX, ale cervena je cervena.
PS: ano chodi sem, v casti o ziarovkach pise "Na domácích serverech ji nikdo nenabízí a na diskuzi skutrforum jsem se dozvěděl, že její cena je kolem 690Kč bez Dph"
Obrázek
Don't dress for the ride, dress for the SLIDE.
Uživatelský avatar
illegal

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 229
Registrován: 12 dub 2013, 15:07
Bydliště: Košice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Analogove hodiny, 12 V zasuvka, sedlo bez bobku

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Stopař » 29 led 2014, 17:56

Taky sem se do toho pustil a vymyslel sem to tak ze na zadelani direk po sroubech pouziju kozenku s bobku :D
jen je problem sehnat u nekoho cim to nastrilet do toho plastu z5 :)
mam doma jen perovou a ta to vazne nedava :D

resil sem prunik vody ve švu tim ze jsem podlepil lepidlem na kuzi tak se tam snad nedostane
takze bobek se da rict zustal ale bez plastu a molitanu

na vypln sem zasel k calounikovi ktery mi za dara dal kousek na vypln plochy co vznikne po sundani bobku (horsi bylo ze ten tvar plastu je resenej tak ze tam byly ty dva vystupky na ty srouby,)

musel sem se hodne trapit aby to neslo videt ze tam sou nejaky dva kopecky :) kdyz sem zkousel sedat bez motorky ciste na sedlo polozene na stolicce, tak sem se uplne zdesil jakto ze nic necitim myslim ze sedet na ty masine uz nebude za trest a kupodivu bych rekl ze na ty dva rohy co tam zustanou se ani pri pohodli nedostanu
konecne bude zadek v pohodli :D
jen sehnat tu nastrelovacku at to muzu hodit na masinu jaky to bude tam

četl jsem tu ze si to nekdo nechal i cele znovu potahnout , podle me zbytecne :)


Necituj posledního, stačí běžná odpověď, Vratas
Stopař

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 14 bře 2013, 12:01
Skútr / moto: PCX 125

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod illegal » 30 led 2014, 00:11

Ak by to niekoho zaujimalo, tak som nasiel celkom pekny videonavod na to ako skontrolovat ventily:
https://www.youtube.com/watch?v=4B5fEOb6uck
Je to sialenstvo :) Diskusia pod videom je kratka, ale je tam dobra poznamka, ze ak sa toto ma robit pri kazdej serviske, tak plasty dlho nevydrzia. Aj preto uvazujem nad tym, ze po skonceni zaruky prejdem na dlhsy interval kontroly, pripadne by som to nechal na sluchovy odhad :)
borec tam ma este jedno video o tom ako dat dolu zadne koleso a zadnu brzdu.
Obrázek
Don't dress for the ride, dress for the SLIDE.
Uživatelský avatar
illegal

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 229
Registrován: 12 dub 2013, 15:07
Bydliště: Košice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Analogove hodiny, 12 V zasuvka, sedlo bez bobku

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod medved.m » 30 led 2014, 10:00

fleet.admiral píše:Pokud ti do té garáže netáhne, tak ti tam pravděpodobně nemrzne, ani když je venku -15. Z PCX jsem baterku za rok a půl nevytáhnul,...
S tou první větou bych asi bez dalších informací nesouhlasil. Mám garáž uvnitř hromadných, ze dvou stran sousedé, třetí chodba, čtvrtá částečně v zemi, přesto od nějakých -15°C dolů v ní začíná mrznout. Ale Stopař může mít nechráněnou samostatnou a ta by promrzla dřív.
DOPLNĚNÍ: ta garáž má 2 větrací díry d.100mm, tak když objevím zmrzlou vodu v kanystru, nacpu do nich flašky od kofoly a je zas teplo :wink: (a vlhko :( )
Hlavně jsem ale chtěl napsat, že včera jsem po dvouměsíčním stání vytáhl baterku a donesl do tepla nabít, načež nabíječka první tři fáze (desulfatace, test, nabíjení konst. proudem do 80%) prolítla za pár okamžiků a jen doklepala konst. napětím do 100%, snad za půldruhé hodiny bylo hotovo. Takže baterka byla i po dvou měsících pravděpodobně skoro plná. (Honda ji sice v manuálu doporučuje na zimu vytáhnout kvůli trvalému odběru jednotky, ale zjevně to není tak žhavý.)
Jo, dali mi tam Yuasu YTZ7S 6,3Ah.
Naposledy upravil medved.m dne 30 led 2014, 22:54, celkově upraveno 1
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron