Diskuze o čemkoli.
19 lis 2013, 19:20
waikik píše:Zdravím vás PCX-kári.Mám jeden problém,resp.prosím o radu.Mám klasiskú,uzavretú prilbu,no na mojom PCX mi pod ňu nejako dosť fúka..je to nepríjemné,ak je chladnejšie a doalova cítim vietor na ušiach,a až na čelo...ako keby opzaj zo spodu sa tam vháňal pri jazde odrazený vietor od origi plexi štítu..Ak má niekto reálnu skusenosť so štítom GIVI a tento jav fukania do prilby prestla,tak nech mi prosím poradí,či to má zmysel kupovať .Nerád by som vyhadzoval peniaze za niečo,čo aj tak nebude fungovať...Už som počul aj hlasy,že s vyššim plexi stúpa hluk v prilbe...je to tak...Vopred dík každému za radu....
Ja mam ten isty problem, ale mam sklopnu prilbu, takze vyssie spominany deflektor mam mensi a nie je prilis ucinny. Ak mas pevnu prilbu, tak urcite vyskusaj nieco taketo:
http://www.amazon.com/SPEEDMETAL-Wind-S ... B0089Q9IZ0Ja zatial pouzivam sal a nie som si isty, ci mam radsej vymenit plexi alebo prilbu. Ale asi to bude skor plexi, to sa hodi aj v dazdi
19 lis 2013, 20:00
Skus sa mrknut aj na stit znacky Puig. Inak nemam stit ziadny a teraz v chlade nosim odnimatelny nahubok na bradu s deflektormi, nefuka, Aha a ten deflektor to nie je len ta latka na brade, ale take kridelka plastove po boku. (Nolan N44). Na krku mam funkcny nakrcnik alebo termo satku (Scarf). Zatial som este kuklu ktoru mam tiez nepotreboval. Inak plexi stit staci trosku nahriat a tvarovat tak aby ti fukalo nad celo.
19 lis 2013, 23:55
SKUTRPORTAL hledá majitele Hondy PCX v objemu 125 ccm, který by byl ochoten zapůjčit skútr k focení!!! Více v SZ!
21 lis 2013, 01:14
Damy a panove, tak jsem vyzkousel na plexi prilby ten nano sprej, co tu chvili byl nahore v clancich. A musim rict parada. Sice mi chvili trvalo nez jsem se naucil to pouzit spravne. Ale i okolo nuly a pri vysoke vlhkosti jsem nemel problem. Jindy jsem uz jezdil s otevrenym hledim a ted jsem mel zamlzene jen male mistecka, kam jsem to spatne nanesl.
Mam ale otazku: budu asi zazimovavat a tudiz vytahnu baterku. Nekde jsem cetl, ze se pry nejdriv odpojuje + pol. Musim rict, ze me to docela zmatlo. Vzdycky na vsem jsem nejdriv sundaval kostru, coz je -. Jak to tedy je u PCX?
21 lis 2013, 11:52
Ahojky v manuálu je to psané takto cituji:odpojte nejdříve záporný -kontakt akumulátoru. a potom kladný +kontakt akumulátoru. montáž:: instalujte demontované části zpět v obráceném pořadí .Vždy nejprve připojte kladný +kontakt. A zkontrolovat, zda jsou šrouby a matice správně utaženy.
21 lis 2013, 19:00
Vždyť je to jedno, prostě to odpoj
21 lis 2013, 20:16
Vzdy plati, ze spravne je odpojovat - pak + a pripojovat naopak + pak -. Neni co resit
21 lis 2013, 20:25
Diky moc. Fakt me zmatl jeden prispevek nekde na nejakym foru.
21 lis 2013, 21:19
A když to uděláš obráceně tak se nic nestane
21 lis 2013, 22:02
tož, nic se nestane, pokud si ale náhodou, při povolování +, nechtíc nebrnkneš klíčem o kostru...
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 lis 2013, 23:06, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
22 lis 2013, 17:05
Tak tohle jsem nikdy neřešil....
Snad každý ví, že + nesmí na kostru. Jinak už můj stroj odpočívá zimním spánkem...
22 lis 2013, 17:15
Tak zrovna některé a možná i všechny vozy Honda mají ukostřený plus
Jé to jsem napsal blbě
Ukostřený je mínus, ale na rozdíl od ostatních výrobců se tím mínusem spíná.
23 lis 2013, 00:19
No proto!
Ale ne, je pravdou, že třeba Čezeta 501 měla ukostřen + pól po celou dobu výroby
23 lis 2013, 09:13
Už je to odpojené nebo ještě přemýšlíte jak na to
23 lis 2013, 10:12
Já bych to radši neodpojoval