Diskuze o čemkoli.
26 zář 2013, 01:56
Kolik tě ta deka stála a kde jsi ji koupil?
Jinak co se týče systému start/stop: Já než vyjedu, tak to dám zahřát na hlavním stojanu se zapnutým systémem, než se obuju a obléknu, tak akorád se zahřeje a zhasne. To je tak za cca 3-5 minut. Ale s tímto systémem jsem nikdy problém neměl, zatím (musím zaklepat
).
Pneu jsem zatím neměnil, ale co vím, Dunlop jsou dobré, někde jsem to četl.
Na blikající rezervu jsem dojel 48 km, a to jsem vážil 132 kg. Ale kolik max. jsem ještě nezkoušel. Možná i záleží, co tankuješ, já jezdím na 100 octanový Racing benzín z Benziny.
26 zář 2013, 06:42
satanachist - žena si na kolo koupila ten samej a jak jsem ho viděl,hned jsem jí nakázal aby ho běžela vrátit. Vysvětlil a ukázal jsem ji proč a sama uznala že mam pravdu. Ne že by to byl zpracováním totální propadák,i když to za značkovým pouzdrem (osobně mam CellularLine Interphone SM54) značně pokulhává. Největší problem je že pouzdro není v držáku nijak jištěno. Žádný zasunutí a "zacvaknutí" kdy se pak musí "něco" zmáčknout a odjistit aby šel držák opět vysunout....žádnej pojistnej řemínek pro případ že by i toto selhalo.....to jsou hlavní důvody vrácení. Hned při prvnim sjezdu v terénu by pouzdro vyletělo a nedejbože i s telefonem spadlo pod kolo a je vyděláno. Pouzdro v držáku bylo opravdu na volno a bylo potřeba jen minimální sílu na zasunutí/vysunutí.
Pokud by bylo pouzdro nějak rozumně jištěno,tak je to určitě super výrobek za bezkonkurenční cenu.....ale riskovat mobil v ceně x tisíc se nám nechtělo.
26 zář 2013, 09:16
No nic nebrani dat si tam remienok cez ocko zipsu a okolo zrcatka (mam podobne puzdro, ale pouzil som asi 2x). Ale faktom je, ze co mam interphone puzdro na iphone tak to drzi ako das a som v nom aj totalne zmokol, navigoval som za silneho dazda a nic, ani kvapka, vsetko krasne utesnene a to som mal aj nabijaci kabel z toho vyvedeny. A na zaciatku som si aj interphone istil remienkom o zrcatko, ale potom som zistil, ze je to zbytocne a uz som toto doplnkove istenie zrusil.
26 zář 2013, 16:43
Co se týká toho systému start-stop tak mně osobně se dvakrát stalo, že při přidání plynu prostě nic
, takže jsem musel tlačit
, poprvé jsem baterku nabil, týden byla v pohodě a pak po druhé už šla pryč a koupil jsem novou
26 zář 2013, 19:06
TUNER píše:satanachist - žena si na kolo koupila ten samej a jak jsem ho viděl,hned jsem jí nakázal aby ho běžela vrátit. Vysvětlil a ukázal jsem ji proč a sama uznala že mam pravdu. Ne že by to byl zpracováním totální propadák,i když to za značkovým pouzdrem (osobně mam CellularLine Interphone SM54) značně pokulhává. Největší problem je že pouzdro není v držáku nijak jištěno. Žádný zasunutí a "zacvaknutí" kdy se pak musí "něco" zmáčknout a odjistit aby šel držák opět vysunout....žádnej pojistnej řemínek pro případ že by i toto selhalo.....to jsou hlavní důvody vrácení. Hned při prvnim sjezdu v terénu by pouzdro vyletělo a nedejbože i s telefonem spadlo pod kolo a je vyděláno. Pouzdro v držáku bylo opravdu na volno a bylo potřeba jen minimální sílu na zasunutí/vysunutí.
Pokud by bylo pouzdro nějak rozumně jištěno,tak je to určitě super výrobek za bezkonkurenční cenu.....ale riskovat mobil v ceně x tisíc se nám nechtělo.
Tak nevím, ale mě drží jako přibité. Trochu silou zacvaknu do držíku a v pohodě. Prvně jsem jej vyzkoušel bez telefonu na hrbech a opravdu drží.
26 zář 2013, 21:39
Emik75 píše:Kolik tě ta deka stála a kde jsi ji koupil?
Na blikající rezervu jsem dojel 48 km, a to jsem vážil 132 kg.
Deku jsem koupil tady -
http://ixtem-moto.com/Tablier-scooter-B ... 37212.htmlJe dražší než Tucano, ale co jsem Tucano viděl, tak Bagster je asi líp vyrobený. Po celém přední hraně má silnou gumovou ochranu, která přiléhá poměrně těsně ke skůtru. Jestli je větší teplo v tom a nebo tamtom ale posoudit nemůžu. Líbí se mi ale díra na klíček s magnetickou krytkou a integrovaný kryt na sedlo, který je víc než dostatečný.
Já jsem lehká váha, se mnou ten skůtr žádnou práci nemá, takže je super, že můžu víceméně počítat s tím, že cca 50 km se ještě dá ujet po rozblikání rezervy. Do práce to mám asi 16 km a po cestě 7 pump
Díky za info.
zemlik píše:Co se týká toho systému start-stop tak mně osobně se dvakrát stalo, že při přidání plynu prostě nic
, takže jsem musel tlačit
, poprvé jsem baterku nabil, týden byla v pohodě a pak po druhé už šla pryč a koupil jsem novou
Po kolika kilometrech/letech se ti to stalo? Jak říkám, můj má sice jenom rok, ale už 7.300 najeto.
27 zář 2013, 05:34
7 300 km je na takový moderní 4taktní skútr nic. Toho se bát nemusíš.
Jinak zvažuji prodej svého PCX, letos jsem najel jen 250 km, to je o ničem. Model 2012 (facelift), celkově natočeno asi 950 km, po 1. garančce. Stav nového kusu, nikdy jsem s tím nejel ani v dešti, jen jednou z práce mě potkalo pár kapek. Nechám i s držákem a kufrem GIVI. Kdybyste věděli o někom, kdo má zájem, ať hodí SZ.
27 zář 2013, 09:42
tak r.v. je 2011 najeto jsem měl když mi ta baterka odešla cca 6000km, jenže nejsem první majitel bohužel už třetí, takže nevím co ti dva předchozí majitelé dělali ( myslím hlavně v zimě, jestli zazimovali nebo nechali baterku celou zimu ve skůtru), ale to už je jedno, novou baterku mám vyšla mě něco málo přes 500,- kč, což si myslím není zas tak moc. Přes zimu ji pěkně vyndám a občas dobiju, jak jsem to dělal u staré číny
27 zář 2013, 09:57
Co sa tyka baterky, jednalo sa asi o chybny kus.
Ja mam 11 490 km, Start-stop od novoty pouzivany neustale, cez zimu som baterku nechal zapojenu (statie v nezateplenej garazi), skuter chytil na prve stlacenie starteru, len som 2x zapol a vypol kluc v zapalovani, aby cerpadlo natahalo benzin.
27 zář 2013, 13:16
O motor se nebojím, o baterku jo
Taky nevím, co s ním předchozí majitel dělal, byl to firemní skůtr. Můj totiž asi zůstane přes zimu na zastřešené terase, leda bych se hodně posnažil a uklidit v garáži, aby se tam vešel vedle auta, ale to nevidím moc realisticky
27 zář 2013, 19:43
Ahoj všem.Tak jsem se po měsíci čekání taky dočkal a dnes si konečně přivezl domů novou PCX 125.Malinko se projel (70km) a zima na kolena byla docela slušná.Už včera jsem si objednal deku Tucanourbano Termoscud,tak doufám,že mi sezónu alespoň trochu prodlouží.A první dojmy ze svezení?Trochu mě bolí prdel a problém se zrcádky.Jsem prostorově výraznější typ a ať jsem je nakláněl všelijak vždy jsem viděl nejméně do polviny svá ramena.Snad to ještě doladím.Jinak jsem maximálně spokojený.
27 zář 2013, 20:18
Ja som sa dnes tiez bol povozit, dal som cca 90 km, z toho 30 na serpentinach a bolo to fajn, ale uz bolo citit zimu. Snad to nebola posledna jazda v tomto roku
Kazdopadne sezonu hodnotim uspesne, ako novacik som to celkom zvladol a za 3 mesiace mam najazdenych uz 2050 km.
PS: bol som na dovolenke v Gibraltare a vyskyt PCX je tam hodne vysoky. Takmer na kazdom parkovisku tam stalo aspon jedno. Bol som aj v Spanielsku a tam to az take vyrazne nebolo, preto ma to zaujalo
27 zář 2013, 21:59
Nevite nekdo jaky je prumer riditek, Chci tam dat vyhrivane gripy. Jinak super stoj po 6100 Km zatim stale i za deste a silneho vetru krasna spotreba kolem 2 -2,3. (holt mam jen 90Kg i s vybavou
) Jinak maximalku stale da a neklesa
. Jen za deste na tech nasich silnicich se to ve 100Km/h chova na origo pneu, jako by to melo defekt (plave)
Doufam ze nez prijde zima tak tachometr ukaze 8000 a zazimovani
30 zář 2013, 16:28
Tak se pridavam k tem, kterym se prestavaji libit defaultni pneu. Jsem si dneska pekne uzil. Jel jsem do pravotocivy 90° zatacky (pripojeni z vedlejsi na hlavni). Chtel jsem vjet do odstavneho pruhu abych se nekrizil s tema co jedou po hlavni. Ale pri teplote 5°C jsem v ty zatacce zacal citit takovy divny pocit, jako bych tak nejak ztracel kontrolu. No nakonec jsem neupad, ale projel jsem az do hlavniho pruhu. Nastesti ti na hlavni byli dost daleko.
Podotykam, ze nebyl zadnej pisecek, jen bylo vsechno tak nejak mokry od rosy.
01 říj 2013, 10:18
Je třeba si uvědomit že k ránu je pod 7°C a vlhké silnice
Nedá se jezdit jako za 30°C.... Jinak Michelin City Grip stále drží i ráno při 3°C na mokrých kostkách