10 srp 2013, 18:47
10 srp 2013, 23:18
10 srp 2013, 23:27
1Jiricek1 píše:Tak v patek rano zmerena rychlost ( plexi Givi, vyfuk LV Cobra+ namontovan DB kill, variator puvodni)
Tachometrove 108Km/h, podle GPS 102,74 Km/h. Takze kdyz me zmeri dostanu flastra za prekroceni max.technicke rychlosti tj. 94Km/h . Jinak by to mozna dalo jeste o 2km/h vic, ale ten bocni vitr byl dost silny Takze jeste max. vario a rychlost tak max 110 ( bez zasahu do motoru a ECu)
11 srp 2013, 08:48
11 srp 2013, 09:56
Pytrsek píše:Zdravim panove
neni zde nekdo z medlanek ci blizkeho okoli? Nejak se mi nepozdava zadni lozisko a nez s tim zacnu v Autoelegance saskovat, rad bych si overil, jaky hluk vydava u ostatnich pcxek. Myslim, ze zrvona v medlankach by nas melo byt dost. Pravidelne dve bile a jedno cervene potkavam Pripadne odpovedi prosim do sz. Predem diky
11 srp 2013, 10:36
bačorina píše:Zdravím vás. Chcem poprosiť či mi niekto nevie dať info o tejto stránke http://www.powerbypcx.com kto od nich objednával, či prišlo všetko v pohode a tak,alebo kde sa dajú objednať plasty na pcx na slovensku za rozumnú cenu. Potreboval by som ľavý spodný plast ako je bočný stojan. Chytil som blatník z kamiona čo išiel oproti, praskla mu pneumatika. Dik
11 srp 2013, 19:43
bačorina píše:Zdravím vás. Chcem poprosiť či mi niekto nevie dať info o tejto stránke http://www.powerbypcx.com kto od nich objednával, či prišlo všetko v pohode a tak,alebo kde sa dajú objednať plasty na pcx na slovensku za rozumnú cenu. Potreboval by som ľavý spodný plast ako je bočný stojan. Chytil som blatník z kamiona čo išiel oproti, praskla mu pneumatika. Dik
11 srp 2013, 20:17
ipepa - http://www.pcxclub.cz píše:Multivar jsem namontoval na PCX ještě před výfukem Arrow a mé pocity byly všelijaké.Originál závaží je na skůtru 14,5 gr.(s orig variátorem jedu cca 105km/h po rovince s kopce max.110 km/h kde nekompromisně začne fungovat elektronický omezovač-nelze vyrušit u orig.CDI!!!) u Multivaru bylo 10,5 gr. a říkám si to je v klidu, protože u Multivaru jsou snad vždy přibalené lehčí závaží kvůli pozměněné řemenici a kratšímu válečku.Po ujetí pár desítek KM můžu konstatovat že motor točí v každém režimu tak o 500-1000 otáček víc což mi příjde dobré při jízdě do delších kopců hlavně ve dvou.Ovšem max rychlost o cca 5 km/h menší.Při výměně 10,5gr. závaží za 13 gr.(není přibalené) zůstanou otáčky motoru stejné jak u orig. variátoru.Po najetí pár desítek KM zjišťuji že je to lepší volba.Rozjezd o chlup lepší než z originálem,maximálka po rovince 105km/h,po větru 113 km/h a s kopce 122km/h.
11 srp 2013, 20:20
12 srp 2013, 14:10
12 srp 2013, 19:17
12 srp 2013, 19:23
12 srp 2013, 19:34
12 srp 2013, 20:17
12 srp 2013, 20:36
elem píše:Mne by zajimalo co delali, pac na fakture je rozepsan hlavne nakup a montaz prislusenstvi a jedna kolonka prohlidka po 4000km, Nejde nekde sehnat prirucka pro mechaniky s rozpisem praci u pcx ?
BrAtKo píše:... vycistit vypust klukovej skrine.