od Veterinář » 23 čer 2013, 19:22
Rád bych se s Vámi podělil o mou stížnost na prodejce motocyklů Honda v Brně-Řečkovicích, panem Bláhou. Nevím jaké máte zkušenosti Vy, ale já teda poměrně negativní.
Toto cituji z mé stížnosti tomuto prodejci:
"Dobrý den, vážený pane Bláho.
Rád bych vyjádřil svou nespokojenost s Vaším přístupem k zákazníkovi při řešení závady na motocyklu zakoupeného ve Vaší prodejně Honda v Řečkovicích. V březnu jste mě i přes mou snahu o řešení problémů s nově zakoupeným PCX několikrát velice liknavě odmítl. Nejdříve se jednalo o problém s padajícím zrcátkem, poté o problém se spojkou, který jste nechtěl nijak ( v rámci záruky ani mimo záruku ) řešit. S těmito problémy jsem se proto obrátil na autorizovaný servis a prodejnu ve Zlíně, kde zvolili naprosto jiný přístup v řešení problému a dočkal jsem se vstřícného jednání.
Takové jednání, které jste předváděl Vy, se mi vskutku nelíbilo a nelíbí. Zdá se, že dokud se u Vás otáčí peníze a prodáváte jedno PCX za druhým, jste velice vstřícný a slibujete "hory doly", jakmile však přijde na řešení nějakého problému, zvlášť pokud to je "méně" závažný problém, tak je u Vás zákazník až na posledním místě a jediný Váš argument je: "Nikdy jsme neměnili ani žárovku".
Buďte si proto jist, že Vaši prodejnu nikde doporučovat nebudu, především právě kvůli Vašemu liknavému a krajně nepříjemnému přístupu k zákazníkovi, který se u Vás může cítit jako idiot, který si pouze vymýšlí. Stížnost na Váš přístup k zákazníkovi při řešení problémů v záruční době motocyklu budu taktéž tlumočit vedení Honda ČR.
Přeji hezký den a co nejméně nespokojených zákazníků."
A jaké máte Vy zkušenosti s přístupem servisu v Řečkovicích? A co říkáte na Zlín???
Díky.