Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod bouky » 17 kvě 2013, 15:25

moc pěkné, kde že dávné sněhy jsou, když můj bělouš takhle zářil novotou :D
Uživatelský avatar
bouky

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 161
Registrován: 13 zář 2011, 12:47

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Gandalf » 17 kvě 2013, 16:13

Kompletně čiré plexi by vypadalo dost divně, resp. věci pod ním. Je to podobné, jako se černí okraje předních nebo zadních oken aut.
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 17 kvě 2013, 16:23

U aut to kryje kovovou konstrukci rámu a sloupky, to u PCX určitě není - budíky jsou vně, aspoň myslím, kryté normálně zaobleným nelakovaným černým plastem. Ale právě proto mě zajímá, jestli tam je či není něco, co by se "muselo" schovat. Ten velký štít Ermax +25 či jiné od GIVI apod. se mi nelíbí právě kvůli toho, jak hodně jsou začerněné (kdyby to nebylo do výšky hrany kapličky, tak OK, ale takhle je to moc.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod veselák » 17 kvě 2013, 16:42

kdyz se ti to nelibi tak si to nedavej,dej si tam jaky chces a nekritizuj ostatni,je to kazdyho volba
Uživatelský avatar
veselák

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 78
Registrován: 23 bře 2012, 06:20
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Skútr / moto: CPI Oliver sport 50,HONDA PCX 125 modrá (2013)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 17 kvě 2013, 19:25

veselák > Kdybys místo pindání, že ne každý to plexi designově obdivuje, odpověděl na dotaz - co je pod tím plexi, je k tomu, aby bylo černé, i nějaký pragmatický důvod? Podle mě asi ne, když na tom nižším to ERMAX tak vyhnané nemá... Hlavní samozřejmě je, že se líbí tobě a že plní svůj účel.

Případně někdo jiný, kdo si plexi měnil sám - máte fotku, jak vypadá PCX bez plexi + detail na to místo pod plexi?

Osobně jsem původně chtěl dát to střední od GIVI ještě před převzetím, ale nakonec jsek si řekl, že vyzkouším, jak se jezdí s origo a pak se rozhodnu. A asi to tak i nechám, i když by tomu o něco vyšší plexi (kouřové ERMAX +12) slušelo.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod pnagl » 17 kvě 2013, 19:52

Plexi jsem měnil asi šestkrát, ale fotku bez jsem bohužel nedělal. Myslím, že ten spodek zatmavují, protože pod ním není nic pěkného. Bez plexi to vypadá hrozně. Mám doma originál, čiré vysoké od givi a nakonec jsem zakotvil na Ermax +12. Jak už jsem tady psal, to givi mi dělalo nepříjemné turbulence kolem helmy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
pnagl

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 63
Registrován: 01 říj 2012, 11:45
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Plexi Ermax +12 a kufr Givi

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 17 kvě 2013, 20:16

pnagl > Takhle to vypadá libově! Pokud jezdíš i v noci, tak je čiré nejlepší/nejrozumnější volba. Jak to vidím, zase ve mně hlodá cosi, že bych to svoje PCXko mohl vylepšit...
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kuře » 17 kvě 2013, 20:33

Opravdu netuším co má čiré plégo společného s jízdou v noci?
....http://houbyzle.rajce.idnes.cz/2012-07- ... kner_2012/ http://houbyzle.rajce.idnes.cz/Slovinsko_Julky_2014/ Před lety...Jawa 555,Simson SR50,Jawa 350,Honda XL600R,Suzuki DR 750 Big
Uživatelský avatar
Kuře

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 423
Registrován: 22 čer 2012, 20:19
Bydliště: ...někde mezi Úpou a Metují...
Skútr / moto: Honda PCX 125 v2

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod veselák » 17 kvě 2013, 20:40

fleet.admiral>zadny duvod k tomu ze je cerne neni,jen se mi libilo a hlavne plni ukol a v noci je jedno jestli mas cire nebo tmave,stejne koukas nad plexi
Uživatelský avatar
veselák

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 78
Registrován: 23 bře 2012, 06:20
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Skútr / moto: CPI Oliver sport 50,HONDA PCX 125 modrá (2013)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod pnagl » 17 kvě 2013, 20:47

V téhle velikosti je opravdu jedno jestli čiré nebo zatmavené. Stejně člověk kouká na cestu přes něj a ne skrz. Jinak díky, teď jsem spokojený. Je to takový kompromis mezi vzhledem a komfortem. Poskytuje mnohem větší ochranu před větrem a deštěm než originál a zároveň moc nenarušuje vzhled.
Uživatelský avatar
pnagl

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 63
Registrován: 01 říj 2012, 11:45
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Plexi Ermax +12 a kufr Givi

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Untewasseman » 17 kvě 2013, 21:34

Ještě jsem se chtěl zeptat do pléna. Ti z vás, kteří již jezdí PCX nějakou dobu (2 a více let). V jakém stavu máte různé části PCX? Tzn. orezlý výfuk, odřeniny, viditelné špíny hlavně na bílé perleti, změna povrchu materiálu, apod.[/quote]

Ahoj Bouky,
Mam stesti - pred mesicem to byly 2 roky (a ted je to 18.800km) - takze jsem dostatecne kvalifikovan odpovedet na tvuj dotaz... :lol: .... Na moji bile perleti (mimochodem neoriginalni barva , prelakovano vloni zjara) uz jsou jen drobne skrabance a stare praskliny na plastech, vyfuk rezati jen na nekterych mistech, ale jinak vypada jako novy... :wink:
(ale je to delnik a tak se to nebere az tak vazne... 8) ) . Muzes okouknout osobne na PCX-srazu!
Vitr ve vlasech... (-: ........ Radek...27.400km
Uživatelský avatar
Untewasseman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 80
Registrován: 21 lis 2010, 01:17
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší
Skútr / moto: Honda PCX , Peugeot Vivacity 50
Tuning / úpravy: Vyhřívané gripy, zadní kufr Givi E300b, vyšší plexi Ermax +10cm, boční brašny, hodiny Moto Detail

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod taky pcx » 17 kvě 2013, 21:47

Ahoj chlapci PCX-kaři, dovolte mi, abych opet po delší době rozvířil debatu. Přijde mi, že to plexi přehnaně řešíte.

Můj příběh je následující: Manželka se rozhodla pro skůtra před 2 lety. Měl jsem možnost ho projet, první dojem super, originál plexi ale stojí za prd. V Hondě říkám beru, ale chci vetší plexi, automaticky bez mého jakéhokoli schvalování přebírám PCX s plexi Ermax asi plus 12 a s kufrem !!!! s opěrkou!!!

Tohle plexi https://www.facebook.com/media/set/?set ... 686&type=3
se mi maximálně osvědčilo. Meřím 185cm a při troše dobrý vůle se nechá jezdit i se skořápkovou helmou, což dost často praktikuju i na cestě z HK do Prahy pro neznalé cca 110 km. Otevřená helma je samo taky bez problému. A turbulence, helma ze strany na stranu, mozek na kaši??? Pánové jezdíme max 100 KM/h - to je nesmysl. Tohle je problém u NC700X s origo malým plexi při 140 km/h. Vím o čem mluvím.

S tímhle plexi jde vzduch optimálně nad hlavu a dokonce odvádí i déšť, do spíše vrchní poloviny hledí helmy. V tom případě zalehnu :D a mám mokrý akorát ramena. Zatmavení je pouze design, protože pokud jste to někdy umývali, tak víte, že nad tou kapličkou nic ošklivýho není. Je tam jenom černej plast, kterej musí bránit náporový vodě, protože každý plexi má pod špičkou, respektive PCX nad světlem průduchovej prolis.

Po vlastních zkušenostech věřím tedy spíš tomu, že čím vyšší plexi, tím výraznější pocit z turbulencí, ať na helmě nebo vybrujícím plexi. Protože čím vyšší tím tenčí. Možná se mýlím a jsem připraven na vaše kritiky.

Mejte se, uvidíme se na srazu za týden.
Uživatelský avatar
taky pcx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 335
Registrován: 29 dub 2012, 22:25
Skútr / moto: PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 17 kvě 2013, 21:52

Jako Untawasseman, ještě 1.generace, stáří rok a drobný, nalítáno 19500km...za oděrky si asi každej může sám, jinak v porovnání s novějšími pcxky mám bílou barvu už dost zežloutlou. Výfuk lehká koroze ve spodní části, kolena krásně vypálená do cihlové ( barva svíčky ), asi až příští rok ho vezmu preventivně nátěrem na krbové vložky. Ve variátoru vše původní, chtěl jsem mrknout na válečky, ale akceleruje plynule a řemen je ještě 1mm nad min.šířkou, tak uvidíme kdy budeme měnit. Dlouhodobá spotřeba stále stejná viz odkaz v podpisu podle stylu jízdy klid-střelba 2 - 2,2/100 ;-)
Upřímně probírají se tu kraviny viz začernění plexi, ale fakt je ten, že pcx jen slouží a jezdí. Teď jsem v kufru vezl 80 kapra :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod taky pcx » 17 kvě 2013, 22:00

Sedli naprostej souhlas, řešíme kraviny a ono to stejně krásně funguje. Já mám po dvou letech barvu jako novou, protože s tím žena nedávno flákla a díky pojistce jsme to mohli opravit z novejch dílů. je znát lehký zažloutnutí u neměněnejch plastů, ale jinak naprostá pohoda. Každopádně doporučuji pojistit havarijně, docela se to vypla. Myslím hlavně ve větších městech, kde je to hned. Nás by oprava stála 35.500,- takhle to bylo jenom 10 tis. A to včetně novýho laďáku.
Uživatelský avatar
taky pcx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 335
Registrován: 29 dub 2012, 22:25
Skútr / moto: PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod forester » 17 kvě 2013, 22:44

Ako čítam páni tak ma v nájazde km pomaly dobiehate a niektorí aj tento rok predbehnú.Moj tachometer sa pri predaji minulý rok v máji zastavil na 21500km a po 28 mesiacov.Na otázku odpoviem že žiadne velké opotrebenie som nepostrehol okrem výmeny pneu,oleja,sviečky a výmeny hlučného zadného ložiska v garancii,žiadne iné poruchy neboli a PCX pracoval spolahlivo a dodnes lutujem že som ho predal a nenechal v rodine :D
Naposledy upravil forester dne 18 kvě 2013, 09:36, celkově upraveno 2
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron