Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod satanachist » 13 kvě 2013, 20:32

Dnes první garančka v Hondě Zlín - 670,-Kč. Výměna oleje, vyčištění filtru, seřízení brzd, světla, prohlídka řemene, dofoukání kol. Navíc možnost být u toho. Naprostá spokojenost. :wink:
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Havoc » 14 kvě 2013, 00:51

Schéma na Pcxáčka hííír: http://www.hondapcx.org/download/file.php?id=901
http://www.hondapcx.org/download/file.php?id=545

Thx: Mr. X má skoro komplet manuál v podpisu :)

Jinak pokud se nechcete plahočit s relátkem, tak do podsedlového plastu za pojistku umístit vypínač, pro max jistotu třeba dvoupólový a je klid :) Pokud se nebude používat, tak otevřít sedlo, cvak a je klid :)

Jinak pojistku bych vůbec neřešil, 10A, 5A, není to jedno? Pokud tam někdo nenacpe 30A, tak se nemůže nic stát :) Rychlovarnou konvici na pcxku nikdo nevozí, nebo jo?
Foto za akcí :) jirka-havoc.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
Havoc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 01 črc 2012, 22:25
Bydliště: Příbor
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Kufřík Givi Blade

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Lubik » 14 kvě 2013, 07:23

Naposledy se vrátím k zásuvce 12V

Pojistka 10A je prostě jasně určená a nemůžeš si tam dávat co tě napadne. (hodnotu pojistky může upravit výrobce, třeba Škoda auto, takže 100% to vždy není 10A - viz. pojistky v Superbu a Rapidu)
Stejně jako doma máš na světlo 10A (přestože by stačila 6) a na zásuvky 16A (přestože by stačila 10), tak na 12V zásuvku je 10A (přestože by stačila 6) - to je prostě určeno a šmitec ....

To co píše "radomír" nedoporučuji , neboť z 12V zásuvky motorkář nenabíjí jen telefon a myšlenka na 2A pojistku je pěkný nesmysl i když by jste nabíjeli 1 telefon.
Je potřeba právě brát ohled i třeba na rychlovarnou konvici :wink:

Pojistka 2A je totální nesmysl, nabíječky k telefonům už hodně dlouho nejsou "trafo+4 diody s kondíkem", ale jsou tzv.pulzní nabáječky

Použití nižší hodnoty pojistky se nevylučuje, rozhodně ale nedávejte větší.Tím bych to z mé strany ukončil. Protože kdo si myslí že je elekto obor jednoduchý brzo umře na uraz elektrickým proudem :wink:

Bud píše:Lubik: Děkuji za konkrétní a jasnou odpověď i za další komentáře. Budu teď jen přemýšlet, kam zásuvku umístit, a to i z důvodu vedení kabeláže - ten návod je dost děsivý, ale zvládnout jde vše. Přemýšlím rovněž o možnosti uzamykání kastlíku pod řídítky, tak cílově asi tam, popř. pod klíček. Alespoň se má důchodce čím bavit. Ještě jednou díky. Jo, ještě kdybys mi vysvětlil co znamená zásuvka s relé a bez a budu úplně spokojený. Stačí SZ.

Máš to ve zprávě.

To "Havoc" :
Díky moc za schématka.

Nemáte někdo na PCX blástery ? Pokud ano, tak jaké , jak pasují a kde se dají koupit. Klidně i z ciziny, pokud jdou objednat.

Jak seřídím vůli na plynu? Nějak nemůžu najít .... u předchozích scootů tam byla "matka" a seřídilo se to v pohodě.
Lubik
 

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod radomír » 14 kvě 2013, 14:20

Nesouhlasím, a stojím si za svým.Díky za el.schéma.Tam je jasná baterie 6Ah, instalace zásuvky je přidáni spotřeby, nevím-kolik dá alternátor nadbytek proudu.atd.Ať si každý udělá obraz sám.
Uživatelský avatar
radomír

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 02 led 2013, 11:13
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: EVT 4000e
Tuning / úpravy: Baterie Long-life Pb.přídavné baterie,solar balancer,LED světla

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Mr. X » 14 kvě 2013, 17:47

S kým se potkávám v OC Harfa?

Mimochodem jsou tam vidět i moje blastery, na který se tu teď někdo ptal a je tu o nich už psáno v tématu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Helmy co se vejdou pod sedlo PCX
Části servisního manuálu PCX
Hodinky na PCX
Plexi na PCX
Blastery (chrániče rukou) na PCX
Uživatelský avatar
Mr. X

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 207
Registrován: 25 kvě 2011, 21:04
Bydliště: Praha
Skútr / moto: PCX125

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Lubik » 14 kvě 2013, 17:56

Já se ptal na blastery, můžeš sem dát link kde jsi je koupil ?
Jak jsou uchycené, na 1 nebo 2 místech ? Neklepou se ?
Díky
Lubik
 

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod traktorista » 14 kvě 2013, 18:46

tak to by aj mna zaujimalo, skusal som tie deflektory niekde zohnat a neuspesne
Obrázek
traktorista

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 94
Registrován: 31 kvě 2012, 10:32
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda PCX 150

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Lubik » 14 kvě 2013, 19:04

tyhle jsou luxusní, ale mě by stačili nějaké obyčejnější
http://www.tagoscooter.com/en/honda/442 ... 013824.php
Lubik
 

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod ellboss » 14 kvě 2013, 20:14

čau všichni, tak dnes první garančka a když tady čtu ty vaše ceny tak musím také přidat svojí zkušenost. tatže dvě hodiny práce, litr castrol 10W40 plus 36 kč drobný materiál celkem 1339 kč. :( to je sila , Harness praha.
ellboss

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 50
Registrován: 05 bře 2013, 20:05
Bydliště: kladno
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 14 kvě 2013, 20:29

Majítelé nových pcx, taky musíte jako my starší gen. kvůli otevření kufru vypnout motor ? Už mě to medí...člověk zavře sedlo, nastartuje, zavře garáž a zjistí, že peněženku má na přístrojovce...tož zase vypnout motor, otevřít sedlo a zase startovat...to je snad poslední věc na pcx, na kterou si nezvyknu :evil:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Lubik » 14 kvě 2013, 20:31

Jo, to jsme na tom stejně.
Ale nemusí běžet motor, stačí mít klíček v poloze OPEN. Když už je nastartováno, tak se motor musí nechat chcípnout.
Taky mě to štve, ale jde o zvyk
Lubik
 

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod traktorista » 14 kvě 2013, 20:36

proste nezacvakni sedlo, az ked budes tesne pred odjazdom, startuj s otvorenym kufrom
Obrázek
traktorista

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 94
Registrován: 31 kvě 2012, 10:32
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda PCX 150

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod satanachist » 14 kvě 2013, 20:37

Tak to mě vůbec nevadí. U některých skútrů je zase nutno vyndat klíček ze zapalování a tím samým otevřít sedlo. Takže to vyjde na stejno :wink:
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod pnagl » 14 kvě 2013, 20:43

Nebo přídavný kufr :P a hodit to do něj. Také se mi často stane, že něco zapomenu, proto mám klíč od kufru na karabině, abych nemusel vypínat motor.
Uživatelský avatar
pnagl

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 63
Registrován: 01 říj 2012, 11:45
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Plexi Ermax +12 a kufr Givi

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod mickielli15 » 14 kvě 2013, 21:05

Mám to taky tak, taky mě to točí, ale řeším to tak, že mám (většinou, pokud nezapomenu) v kapse druhej klíček :)
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků