Naposledy se vrátím k zásuvce 12V
Pojistka 10A je prostě jasně určená a nemůžeš si tam dávat co tě napadne. (hodnotu pojistky může upravit výrobce, třeba Škoda auto, takže 100% to vždy není 10A - viz. pojistky v Superbu a Rapidu)
Stejně jako doma máš na světlo 10A (přestože by stačila 6) a na zásuvky 16A (přestože by stačila 10), tak na 12V zásuvku je 10A (přestože by stačila 6) - to je prostě určeno a šmitec ....
To co píše "radomír" nedoporučuji , neboť z 12V zásuvky motorkář nenabíjí jen telefon a myšlenka na 2A pojistku je pěkný nesmysl i když by jste nabíjeli 1 telefon.
Je potřeba právě brát ohled i třeba na rychlovarnou konvici
Pojistka 2A je totální nesmysl, nabíječky k telefonům už hodně dlouho nejsou "trafo+4 diody s kondíkem", ale jsou tzv.pulzní nabáječky
Použití nižší hodnoty pojistky se nevylučuje, rozhodně ale nedávejte větší.Tím bych to z mé strany ukončil. Protože kdo si myslí že je elekto obor jednoduchý brzo umře na uraz elektrickým proudem
Bud píše:Lubik: Děkuji za konkrétní a jasnou odpověď i za další komentáře. Budu teď jen přemýšlet, kam zásuvku umístit, a to i z důvodu vedení kabeláže - ten návod je dost děsivý, ale zvládnout jde vše. Přemýšlím rovněž o možnosti uzamykání kastlíku pod řídítky, tak cílově asi tam, popř. pod klíček. Alespoň se má důchodce čím bavit. Ještě jednou díky. Jo, ještě kdybys mi vysvětlil co znamená zásuvka s relé a bez a budu úplně spokojený. Stačí SZ.
Máš to ve zprávě.
To "Havoc" :
Díky moc za schématka.
Nemáte někdo na PCX blástery ? Pokud ano, tak jaké , jak pasují a kde se dají koupit. Klidně i z ciziny, pokud jdou objednat.
Jak seřídím vůli na plynu? Nějak nemůžu najít .... u předchozích scootů tam byla "matka" a seřídilo se to v pohodě.