Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Lubik » 13 kvě 2013, 08:19

O zásuvce na PCX je toho popsáno už několik stránek, ale dohledat je opravdu těžké.

1. zásuvka do odkládací skříňky - http://www.hondapcx.org/viewtopic.php?f=3&t=18
2. Zásuvka do kufru - přímo do víčka které kryje baterku (někde je na foru fotka) - vejde ze tam tahle zásuvka - http://www.ebay.com/itm/Waterproof-Ciga ... 3cd17cbf4e
3. zásuvka pod spínací skříňku

Já doporučuji zásuvku do kufru. Nepotřebuji nabíjet navigaci při jízdě, vždy mi vydrží celou cestu. V kufru můžeš nabíjet i když nejsi u skůtru a nikdo ti ji neukradne.
A nebo dej klidně 2 zásuvky, jedna do kufru a druhou pod spínací skříňku aby jsi mohl nabíjet i za jízdy

Rozhodně 10A pojistka v pouzdře !!!
Obrázek
nebo
Obrázek

Ale doporučuji pouzdro na obrázku 1, protože to je na klasickou pojistku co máš na scootu
Lubik
 

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod elem » 13 kvě 2013, 10:26

Zrovna absolvuju 1 garancku v Brne u Autoelegance, tak jsem zvedav, kolik si reknou, bylo pri koupi sdeleneno 850,-. Jestli budou jen menit olej, je to nelevne.
Jinak jsem vyposlechl rozhovor s importerem, ze diky zakonu na Slovensku o B zacina byt nedostatek skutru, dalsi varka vypada az na prelom cerven- cervenec. Taky skladem tu maji jen dve, cernou 150 a sedou 125, minule jich tu bylo 10.
Takze cena 854,- z toho cca 300,- olej, cas cca 40 minut. Ptal jsem se mechanika, jen olej.
Naposledy upravil elem dne 13 kvě 2013, 14:12, celkově upraveno 2
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Acada » 13 kvě 2013, 11:24

Hele setkal jste se nekdo uz se rzi na vyfuku? Mam to od unora a spodek toho svodu co vede pod blokem je uz takovej krupickovatej, skoro souvisle rezatej. Je to normalni? Navic jsem si ted vsim, ze se mi i tak nejak neco odlupuje (asi jako kdyz na stary skoduli prestrikate rez).
Acada

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 26 čer 2012, 14:06
Skútr / moto: NC 750X bývalo: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Zvednutý řídítka, zapalovač na řídítkách.

Honda PCX 125

Příspěvekod SnoopyBA » 13 kvě 2013, 11:52

Skus pozriet tu http://hondavisionforum.de/viewtopic.php?t=226 Je to sice Vision, no myslim ze to nieje podstatne..
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 13 kvě 2013, 11:54

Vyfuk- je porad tepelne namahanej a neni to nerez. A je to primo idealni prostredi pro vznik koroze. To co pises bude zatim skvrnita koroze, neresil bych. Az bude viditelna i na tlumici vyfuku, sundat, vycistit, obrousit rez, odmastit a nastrikat zaruvzdornou barvou na krbove vlozky/kamna.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Acada » 13 kvě 2013, 12:46

To ze jsem mel zrzavou cinskou motorku jsem bral jako normal. Jsem strojar a neco o korozi vim. Ale u Hondy a takhle rychle? Na druhou stranu to muze byt zduvodneni pro rozpocet. Az tenhle zrezne, tak by mohl prijit pan Yoshimura nebo Leo Vince a manzelka by treba nic nenamitala. :-D
Acada

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 26 čer 2012, 14:06
Skútr / moto: NC 750X bývalo: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Zvednutý řídítka, zapalovač na řídítkách.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 13 kvě 2013, 12:55

Pak by jsi měl vědět že na svodu výfuku je takový rozsah teplot,že na něm dlouho nic nevydží. Oproti barvě na svodu vydží déle pošopování hliníkem,alespoň na autě mi to chvilku vydrželo. U skútru bude ale svod o dost více trpět když na něj při provozu třeba za deště navíc stříká voda.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod radomír » 13 kvě 2013, 13:17

Po druhém roce provozu jsem výfuk,hlavně přívod musel natřít silikonovou vypalovací barvou.Byl to děs.Dále ke kolegovi,co chce jistit přídavnou zásuvku 10A pojistkou, to snad né.Podívej se, jakou má kapacitu baterie-abys vůbec odjel.
Uživatelský avatar
radomír

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 02 led 2013, 11:13
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: EVT 4000e
Tuning / úpravy: Baterie Long-life Pb.přídavné baterie,solar balancer,LED světla

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Lubik » 13 kvě 2013, 13:58

Jasně je určeno jakou má mít hodnotu pojistka, která je předřazena 12V zásuvce .... a to je 10A - barva červená
Lze použít "skleněnou" pojistku, neboť zásuvky 12V mohou být brány jako "přístrojový prvek", ale správně by tam měla být "automobilová" pojistka, neboť se jedná o "motorové vozidlo" . Charakteristiku mají stejnou, takže tam dejte jakou seženete :wink:

A kolego,
1. Co má kapacita baterie společného se zkratovým proudem (pojistkou 10A která jistí 12V zásuvku) ?
2. Dále jaký má vliv 10A pojistka k 12V zásuvce na fungování skůtru ?
A není to žádná přídavná pojistka (tento pojem ani elektronika nezná) , ale je to pojistka která je přímo napojena na + svorku baterie a dále vede na "vnitřní" část zásuvky 12V, takže se jedná o hlavní jištění.

Možná mi něco uniklo, tak se nechám rád poučit
Lubik
 

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Bud » 13 kvě 2013, 16:16

Lubik: Děkuji za konkrétní a jasnou odpověď i za další komentáře. Budu teď jen přemýšlet, kam zásuvku umístit, a to i z důvodu vedení kabeláže - ten návod je dost děsivý, ale zvládnout jde vše. Přemýšlím rovněž o možnosti uzamykání kastlíku pod řídítky, tak cílově asi tam, popř. pod klíček. Alespoň se má důchodce čím bavit. Ještě jednou díky. Jo, ještě kdybys mi vysvětlil co znamená zásuvka s relé a bez a budu úplně spokojený. Stačí SZ.
Uživatelský avatar
Bud

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 128
Registrován: 17 bře 2013, 16:26
Bydliště: Budweis
Skútr / moto: PCX 125
Tuning / úpravy: plexi a kufr GIVI s brzdovým světlem, zásuvka, hodinky, držák mobilu, proužky na ráfky, zámek schránky, nastavitelné páčky Bikers

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Doupik » 13 kvě 2013, 16:40

http://www.auto.cz/prodej-motocyklu-125 ... cent-74461

Hondy PCX se za první 4 měsíce už prodalo jak za celý rok 2012 (5 stovek), 125 ccm trh šel o jedno a půl tolik navrch, 50 ccm polovinu ztratily.

Můj názor na masovost PCXky znáte :( , ale každopádně tu nové majitele budu vítat dál :D
Uživatelský avatar
Doupik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 130
Registrován: 18 dub 2011, 11:27
Bydliště: Praha/Opava
Skútr / moto: Honda PCX, chci NC750X
Tuning / úpravy: michelinky, černý plast pod plexi, bílé reflexní pásky na kolech, bílý kufr Givi, bílá helma Shark

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Brocc » 13 kvě 2013, 16:47

Zdravím, tak i já jsem od soboty majitelem PCXky, dnes mám za sebou první výjezd a musím říct, že jsem rád, že jsem si za ni připlatil, takže díky všem komentářům tady, které mi v rozhodování pomohly a že jich není málo. :) I když jsem z Vysočiny, jel jsem pro ni až do Č. Budějovic, protože tady v okolí vůbec nejsou.
Brocc

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 12 kvě 2013, 22:01
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Kufr a plexi Givi

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 13 kvě 2013, 17:02

Ještě bych doplnil že se pojistka dává co nejblíž k baterii.....aby někoho nenapadlo natáhnout kabel dopředu k zásuvce a někam pod plasty hned za zásuvku dát pojistku....ale to je asi pro každého samozřejmost.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod radomír » 13 kvě 2013, 17:37

Nejde mi na tomto vlákně někoho shazovat, ale doladit některé věci, abychom byli všichni vysmátí s PCX! Např. obecně, velmi zjednodušeně, mám baterii 12V/4A kapacity, to znamená, že hodinu z ní mohu tahat okolo 4A proudu. Na zásuvku-např.mobil,tablet dle odběru potřebuji 1A, použiji skleněnou pojistku 1,5A,max.2A,to je 50% z baterije trvalé spotřeby.To je vše.

(Velmi zjednodušeně- nezahrnul jsem nápis na baterii např.C8,nebo graf vybíjení, přetavení skleněnky 2,8 násobným náhlým přetížením,charakteristika skleněnek T nebo F,stárnutí baterie,atd)
Uživatelský avatar
radomír

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 02 led 2013, 11:13
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: EVT 4000e
Tuning / úpravy: Baterie Long-life Pb.přídavné baterie,solar balancer,LED světla

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Lubik » 13 kvě 2013, 17:52

V tom případě ti doporučím koupit hodně pojistek.
Až budu na pc tak napišu proč, na mobilu se špatně píše.
Lubik
 

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků