Diskuze o čemkoli.
08 kvě 2013, 01:51
špatně jsem to napsal.Tím dolitím jsem myslel "výměnu" oleje.vím že olej určitě měnili ale jen sem vás chtěl informovat o cenách.Litr oleje za 500 bez DPH je na mne moc.A moc nevěřim tomu že dělali půl hodiny nějakou kontrolu(dotažení šroubů a tak).škoda že je na jihu jen jeden servis to si pak ty ceny můžou natahovat jak se jim zlíbí.Jo a dnes mi přišlo konečně měsíc objednané plexi tak ho zítra nasadim a podělim se o foto.
09 kvě 2013, 13:52
Kdybyste měl někdo zájem o plexi Givi...
viewtopic.php?p=209410#p209410
Naposledy upravil
pnagl dne 10 kvě 2013, 12:49, celkově upraveno 1
09 kvě 2013, 21:19
Tak se pořád nemůžu rozhodnout, jestli to brzdové světlo kufru připojit na ten hnědý drát, nebo žlutozelený. Nevíte to někdo, než ho naříznu? Tipuju hnědý, zelený je jasný..
09 kvě 2013, 21:21
Nápověda: voltmetr ....
09 kvě 2013, 21:23
Jestli máš doma nějakou jednoduchou zkoušečku ( žárovkovou ) nebo si jí kup někde na benzince cca. za 50 Kč a máš to hned odzkoušené.
09 kvě 2013, 21:35
No tak blbej nejsem, já vím, který je to kontakt na patici, ale protože nejde rozebrat, tak není jasné, který drát k němu vede, ten, nebo ten? Já se ptal, jestli to někdo neví na beton, ale stejně risknu hnědý.
10 kvě 2013, 10:36
to Kamilus: Cena odpovídá tomu co mi řekli v Hradci ,asi 1200kč. Jen nevím,jestli ještě něco budou při garančce dělat krom oleje. To jsem se neptal. Uvidíme ,už mě to čeká.
10 kvě 2013, 14:48
Jo ta cena v Hradci sedí,mě to řekli taky,do 1200,-prý výměna oleje a pokaždé se prý kontrolují,případně seřizují ventily.Na to samé jsem se ptal v Pardubicích na dukle a tam mi řekli za to samé 2000,-takže jasná volba
Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět, díky
10 kvě 2013, 16:32
Neví někdo jestli se pod sedlo vleze vyklápěčka nolan n104.
10 kvě 2013, 19:28
Zdravím, tak jsem dnes úspěšně absolvoval garančku po 1000Km, každopádně i přes snahu servisu jsem si až po pěkných pár kilometrech uvědomil, že "závady", které se mě nepozdávali jsou tam stále i když už ne tak rozsáhlé.
Abych byl konkrétní zdá se mě, že zadní brzda není moc efektivní, ale možná je to proto, abych si nenadřel pusu. Rád bych, ale viděl jak vám zabírá zadní brzda v porovnání s přední? Pokud jsem rozjetej a chtěl bych natrvrdo zabrzdit, tak musím docela dost zabrat za zadní brzdu jinak je účinnost malá. Oproti přední (vím kotoučovka je kotoučovka), která zabírá už po malém stisku je to docela nic moc.
A další věc jsou řidítka. Od začátku jsem je měl mírně vychýlené a ač už to není tak hrozný stále trochu "letí". Nevíte někdo jestli to funguje na stejným principu, jak třeba na jawě, že chytnu kolo a zaberu za říditka, abych to srovnal?
Nerad bych něco...no vy víte co.
10 kvě 2013, 21:25
Nechci rejpat, ale má to CBS - když zabereš lehce za zadní brzdu, zabere jen buben, pokud zmáčkneš víc, začne brzdit i přední kotouč částečně. Zadní je supr na dobrždění, když ji zmáčknu pořádně, jde cítit i účinek na předku...pokud zmáčknu natvrdo zadní na asfaltu, smykne se zadní kolo a při zastavení mi písklo i přední a vidlice pracuje.
Proto třeba s pcx nemůžeš klasicky házet zadkem zamáčknutím zadních brzd ( prostě smyk ), bo zabere i přední a nasekal by sis...
10 kvě 2013, 21:45
Tohle všechno samozřejmě vím a taky jsem to zkoušel, jak to chodí a kdy to zabírá, nebo nezabírá, jen mě prostě připadá, že to zadní kolo se nějak moc lehce protáčí i když do toho půjdu naplno.
10 kvě 2013, 22:17
Tak tu zadni brzdu vic pritahni.
10 kvě 2013, 22:30
Popravdě stále nějak vycházím z toho, že když jsem dnes byl na garančce a říkal jsem jim o tom, tak to naladili, jak to má bejt a všechno by mělo být dotáhlé a funkční na 100% krom toho co nejde poznat jinak než jízdou. Musím zítra najít manuál, třeba tam najdu doporučený vůle, abych se měl čeho chytit.
Mimochodem co ty řidítka. Nikdo neví?
11 kvě 2013, 08:25
Tak povol 4 šrouby a přizpůsob je jak potřebuješ.