no ja jazdím denne min tri krát do práce vzdialenej skoro 7 km, týždenne spravím cca 300 km
Ani sa tomu veľmi neteším, lebo ju neskôr len horšie predám, ale zas môžem kvôli tomu teraz zarábať o čosi viac, takže momentálne sa mi to oplatí a neskôr hádam bude lepšie..
čo sa týka výmeny oleja, tak pokiaľ ja viem, tak to majú robiť pri každej garančke. veď ten olej si "užije" za taký dlhý čas. ja ho dokonca plánujem meniť častejšie, lebo mám pocit, že aj výkon skútra je o čosi lepší ako som už spomínal. v doklade mám napísané, že menili/naplnili toto: zapaľovaciu sviečku, olej, vzduchový filter (ten je btw kde a načo slúži? nejak mi to tam nepasuje-dúfam, že to neni nejaká blbosť
), a coolant čo pravdepodobne znamená chladiaca zmes - asi ju doplnili. A skontrolovali: (niečo viem čo to znamená, len ma nanapadne a nechce sa mi hľadať v slovníku, tak nietoré veci sú v ang ) zadný tlmič, baterku - electrolyte level, ložiská, driving belt, ložišká vo volante, acceleration operation, tlak v pneu, nut, bolt and srew tightening (toto ani netuším), fuel pipe, brake liquid, rear and front pad/shoe wear, brake locking operation.. toť vsio. a ešte vyčistili olejový filter a vzduchový box ? (čo to je? air box)
no a zaplatil som 121,75 libier . súčiastky boli za 53 libier. zvyšok práca 50 lb a daň.
inak čo sa toho oleja týka, tak či tak si to/ho zaplatíš..(prácu a sanotný elej) Keď som sa tých hajzlíkov spýtal, koľko by stála iba výmena oleja, tak mi povedal, že 30 lb vyvalil som na neho oči
a povedal som mu, že ja by som si ale priniesol vlastný olej, že to chcem len vymeniť, tak mi povedal, že ok, potom len 10-15 libier..
Ja som si kúpil imho oveľa, oveľa lepší olej ako ten Honda olej, konkrétne Castrol (ten istý typ aký sa tam má dávať) za cca 10 lb, samozrejme liter. takže ak tam dolej 7 dcl, tak mi stále ostane 3 dcl na prípadné dolievanie alebo na budúcu výmenu oleja. Trošku pridrahý olej na to, že im ho tam určite posielajú v sudoch.. A tak podľa mňa všetko. Zarábajú kde sa dá..