Diskuze o čemkoli.
Odeslat odpověď

Re: Honda PCX

04 říj 2010, 20:28

tak a teď je to voda na mlejn pro bahnaka, už vidím jak se tu rozjede debata s brzděním na ledě v nadcházející zimě.

Jinak Sectoid musím ti dát za pravdu, je to přesně jak píšeš

Re: Honda PCX

04 říj 2010, 20:54

Lancer: Tak přesně tyhle mám doma od rákosek za 35,- Kč :lol: Ale kupodivu jdou docela přesně. Chtěl jsem je nalepit na Leada, ale nakonec jsem použil cyklocomputer. Moc nesleduji toto vlákno, ale předpokládám, že tedy ani PCX nemá hodiny?

Re: Honda PCX

04 říj 2010, 20:58

Ach ano, to uz jsem take nekolikrat slysel, jak zle na snehu a naledi motorku s CBS zahodit. Lec myslim, ze v prosinci zvolim asi vice jak 2 kola. :) Mekej sem.

Re: Honda PCX

04 říj 2010, 21:09

Tak na ledě zrovna ne. Pokud ale jezdíš se skútrem v zimě - jako že na to PCX při vší úctě není zrovna dobře vybavené, tak nejhorší to je pro mě na konci listopadu, když je +5C a sem tam nějaké listí, blátíčko - no to asi pro každého nic moc, každopádně stačí menší kulaťák, zatáčka vracečka trochu větší náklon, najednou vznikne potřeba ťuknout na brzdu a problém je na světě. Ani lámání mezi auta není to pravé ořechové. Přitom s motorkou nebo jiným skútrem bez CBS to v mém případě tedy v porovnání SHčkem to není zas takovej problém. Není problém teda brždění v příčném směru ale v mírném náklonu. Je to hodně o zvyku a chce to víc předvídat. PCX má také zajisté někde jinde těžiště a to bude také hrát roli.

S PCX asi moc v zimě jezdit nepůjde, takže bych byl v klidu :-)

Re: Honda PCX

04 říj 2010, 21:50

Micky: Já vím, ale ty origo díly od Hondy jsou šíleně drahý ...........

Re: Honda PCX

04 říj 2010, 22:15

Sectoid- Jasně, to jsem já :mrgreen: Na PCX jsem zatím neseděl ale měl bych mít tu možnost v dohledný době. Nemusím sedět na motorce s duálníma brzdama abych věděl že je to ničemnost ! Motorka i skůtr má dvě brzdy s naprosto jiným ovládáním a použitím. Smontovat je dohromady mohl jen blbec! Ale to je můj všeobecně známý názor. (Někdy se spolu svezem po ledu a pochopíš :mrgreen: )

Re: Honda PCX

05 říj 2010, 17:05

http://www.skutrportal.cz/244-honda-pcx ... porny.html :wink: :P

Re: Honda PCX

05 říj 2010, 20:46

..veď ja som o tom už písal dva krát.. resp. pýtal som sa, že koľko už len môže ten systém ušetriť benzínu. minimálne ako som očakával. tuším som tipoval tak cca deci benzínu na celú nádrž... Ale aspoň je to potvrdené. Btw.nepamätám sa, že by teba alebo hocikoho iného za to niekto v tomto threade "kameňoval"(za pripomienku o zbytočnosti systému stop and go) . ak si pamätám, tak sme ti "nakladali" za tvoju už ošúchanú pripomienku o tom, že na skútri sa musí dať odviezť vrece cementu resp. ako si nám už aj fotom dokázal 20kg zemiakov.. :mrgreen: (nič v zlom.. :wink: )

Ja by som ale potreboval vedieť ako je to s meraním oleja. pretože v manuáli je napísané, že by hladina oleja po nameraní mala byť cca v strede tej meracej, vrúbkovanej časti. Len je tam malý problém. Tá časť, kde sa táto mierka vsúva je šikmo, tz, že po vytiahnutí je na jednej strane mierky olej vyžšie. A dostávam sa k jadru. Ktorá časť, strana je potom smerodajná? tá kde je olej vyžšie alebo tá kde je olej nižšie? Pretože je mám po doliatí olej na jedne strane na vrchu mierky a na druhej v strede. Ak má byť ale olej na jednej strane v strede a na druhej dole, tak tam mám oleja veľa.. Je to dosť komplikovane vysvetlené, ale lepšie som nevedel. Viete mi s týmto niekto poradiť? dik

Re: Honda PCX

05 říj 2010, 21:28

Mám to taky tak, na jedné straně na spodní rysce, na druhé mezi. Neřeším to, je to strašně malý rozdíl, ta vroubkovaná část má jen 5mm. Prostě musí být nad spodní ryskou.

Re: Honda PCX

05 říj 2010, 21:49

STOP A START je diskutabilní, ale co je príma je altec-startér dohromady,, ušetřilo se fura hmotnosti a materiálu.. tohle je dobrý směr vývoje.

Re: Honda PCX

05 říj 2010, 22:09

blackbox_lp - to bylo ústně a ne tady :mrgreen: . A strany rysky neřeš.

Re: Honda PCX

05 říj 2010, 22:54

ja som to riešil preto, lebo mi vraveli, že ak je tam veľa, tak sa môže niečo pokaziť. Nechcem trepať, ale asi niečo s olejovým filtrom? Môže mi to niekto vysvetliť čo sa môže stať ak je tam príliš veľa motorového oleja?

Re: Honda PCX

06 říj 2010, 08:27

veľa oleja> vyšší tlak oleja> môže vytlačiť guferá a.t.ď :shock:

Re: Honda PCX

06 říj 2010, 13:07

nakoľko je to nebezpečné? + čo znamená "atď" v tomto prípade.. :?:

Re: Honda PCX

06 říj 2010, 17:11

S tím olejem mám zkušenost. Když jsem měl novýho Leada, tak mě po první prohlídce v 1000 km skůtr po zahřátí začal ztrácet výkon a to dost znatelně. Obrátil jsem se na jiný servis a ti zjistili, že tam při výměně dali víc oleje, než bylo předepsáno. :evil: Bylo mi řečeno, že jsem měl štěstí, protože by to v tom lepším případě vyvalilo gufera v klikovce. Takže trocha oleje navíc určitě motor nezničí, ale když tam někdo nalije místo 0,7 celej litr, tak je na problém zaděláno! :!:
Odeslat odpověď