Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX

Příspěvekod _Tom_ » 04 říj 2010, 20:28

tak a teď je to voda na mlejn pro bahnaka, už vidím jak se tu rozjede debata s brzděním na ledě v nadcházející zimě.

Jinak Sectoid musím ti dát za pravdu, je to přesně jak píšeš
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PCX

Příspěvekod sollik » 04 říj 2010, 20:54

Lancer: Tak přesně tyhle mám doma od rákosek za 35,- Kč :lol: Ale kupodivu jdou docela přesně. Chtěl jsem je nalepit na Leada, ale nakonec jsem použil cyklocomputer. Moc nesleduji toto vlákno, ale předpokládám, že tedy ani PCX nemá hodiny?
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda PCX

Příspěvekod Sectoid » 04 říj 2010, 20:58

Ach ano, to uz jsem take nekolikrat slysel, jak zle na snehu a naledi motorku s CBS zahodit. Lec myslim, ze v prosinci zvolim asi vice jak 2 kola. :) Mekej sem.
Uživatelský avatar
Sectoid

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 303
Registrován: 27 kvě 2010, 16:59
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: HONDA PCX(prod.) / Honda SW-T 400 (prod.) / NC750X

Re: Honda PCX

Příspěvekod novaka » 04 říj 2010, 21:09

Tak na ledě zrovna ne. Pokud ale jezdíš se skútrem v zimě - jako že na to PCX při vší úctě není zrovna dobře vybavené, tak nejhorší to je pro mě na konci listopadu, když je +5C a sem tam nějaké listí, blátíčko - no to asi pro každého nic moc, každopádně stačí menší kulaťák, zatáčka vracečka trochu větší náklon, najednou vznikne potřeba ťuknout na brzdu a problém je na světě. Ani lámání mezi auta není to pravé ořechové. Přitom s motorkou nebo jiným skútrem bez CBS to v mém případě tedy v porovnání SHčkem to není zas takovej problém. Není problém teda brždění v příčném směru ale v mírném náklonu. Je to hodně o zvyku a chce to víc předvídat. PCX má také zajisté někde jinde těžiště a to bude také hrát roli.

S PCX asi moc v zimě jezdit nepůjde, takže bych byl v klidu :-)
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Re: Honda PCX

Příspěvekod Lancer » 04 říj 2010, 21:50

Micky: Já vím, ale ty origo díly od Hondy jsou šíleně drahý ...........
Uživatelský avatar
Lancer

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 64
Registrován: 23 zář 2010, 15:28
Bydliště: Mohelnice
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX

Příspěvekod Bahnak » 04 říj 2010, 22:15

Sectoid- Jasně, to jsem já :mrgreen: Na PCX jsem zatím neseděl ale měl bych mít tu možnost v dohledný době. Nemusím sedět na motorce s duálníma brzdama abych věděl že je to ničemnost ! Motorka i skůtr má dvě brzdy s naprosto jiným ovládáním a použitím. Smontovat je dohromady mohl jen blbec! Ale to je můj všeobecně známý názor. (Někdy se spolu svezem po ledu a pochopíš :mrgreen: )
cesta je cíl
Uživatelský avatar
Bahnak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 598
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Honda PCX

Příspěvekod wictor » 05 říj 2010, 17:05

Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Honda PCX

Příspěvekod blackbox_lp » 05 říj 2010, 20:46

..veď ja som o tom už písal dva krát.. resp. pýtal som sa, že koľko už len môže ten systém ušetriť benzínu. minimálne ako som očakával. tuším som tipoval tak cca deci benzínu na celú nádrž... Ale aspoň je to potvrdené. Btw.nepamätám sa, že by teba alebo hocikoho iného za to niekto v tomto threade "kameňoval"(za pripomienku o zbytočnosti systému stop and go) . ak si pamätám, tak sme ti "nakladali" za tvoju už ošúchanú pripomienku o tom, že na skútri sa musí dať odviezť vrece cementu resp. ako si nám už aj fotom dokázal 20kg zemiakov.. :mrgreen: (nič v zlom.. :wink: )

Ja by som ale potreboval vedieť ako je to s meraním oleja. pretože v manuáli je napísané, že by hladina oleja po nameraní mala byť cca v strede tej meracej, vrúbkovanej časti. Len je tam malý problém. Tá časť, kde sa táto mierka vsúva je šikmo, tz, že po vytiahnutí je na jednej strane mierky olej vyžšie. A dostávam sa k jadru. Ktorá časť, strana je potom smerodajná? tá kde je olej vyžšie alebo tá kde je olej nižšie? Pretože je mám po doliatí olej na jedne strane na vrchu mierky a na druhej v strede. Ak má byť ale olej na jednej strane v strede a na druhej dole, tak tam mám oleja veľa.. Je to dosť komplikovane vysvetlené, ale lepšie som nevedel. Viete mi s týmto niekto poradiť? dik
Uživatelský avatar
blackbox_lp

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 78
Registrován: 07 srp 2010, 15:23
Bydliště: London
Skútr / moto: Honda PCX silver

Re: Honda PCX

Příspěvekod renos » 05 říj 2010, 21:28

Mám to taky tak, na jedné straně na spodní rysce, na druhé mezi. Neřeším to, je to strašně malý rozdíl, ta vroubkovaná část má jen 5mm. Prostě musí být nad spodní ryskou.
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda PCX

Příspěvekod 1975ak » 05 říj 2010, 21:49

STOP A START je diskutabilní, ale co je príma je altec-startér dohromady,, ušetřilo se fura hmotnosti a materiálu.. tohle je dobrý směr vývoje.
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Honda PCX

Příspěvekod Bahnak » 05 říj 2010, 22:09

blackbox_lp - to bylo ústně a ne tady :mrgreen: . A strany rysky neřeš.
cesta je cíl
Uživatelský avatar
Bahnak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 598
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Honda PCX

Příspěvekod blackbox_lp » 05 říj 2010, 22:54

ja som to riešil preto, lebo mi vraveli, že ak je tam veľa, tak sa môže niečo pokaziť. Nechcem trepať, ale asi niečo s olejovým filtrom? Môže mi to niekto vysvetliť čo sa môže stať ak je tam príliš veľa motorového oleja?
Uživatelský avatar
blackbox_lp

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 78
Registrován: 07 srp 2010, 15:23
Bydliště: London
Skútr / moto: Honda PCX silver

Re: Honda PCX

Příspěvekod oskarcek » 06 říj 2010, 08:27

veľa oleja> vyšší tlak oleja> môže vytlačiť guferá a.t.ď :shock:
Uživatelský avatar
oskarcek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 19 zář 2010, 15:55
Skútr / moto: Honda SH 300i 2010

Re: Honda PCX

Příspěvekod blackbox_lp » 06 říj 2010, 13:07

nakoľko je to nebezpečné? + čo znamená "atď" v tomto prípade.. :?:
Uživatelský avatar
blackbox_lp

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 78
Registrován: 07 srp 2010, 15:23
Bydliště: London
Skútr / moto: Honda PCX silver

Re: Honda PCX

Příspěvekod micky » 06 říj 2010, 17:11

S tím olejem mám zkušenost. Když jsem měl novýho Leada, tak mě po první prohlídce v 1000 km skůtr po zahřátí začal ztrácet výkon a to dost znatelně. Obrátil jsem se na jiný servis a ti zjistili, že tam při výměně dali víc oleje, než bylo předepsáno. :evil: Bylo mi řečeno, že jsem měl štěstí, protože by to v tom lepším případě vyvalilo gufera v klikovce. Takže trocha oleje navíc určitě motor nezničí, ale když tam někdo nalije místo 0,7 celej litr, tak je na problém zaděláno! :!:
Uživatelský avatar
micky

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 112
Registrován: 15 čer 2009, 17:31
Bydliště: Brno(na kraji)
Skútr / moto: Honda CBF 600 S
Tuning / úpravy: ne

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků