janon píše:Acada: Da. Nejoptimalnejsi zahrivani, je zahrivani jizdou (rozumnou samozrejmne). Ne ze tomu hned nalozis a jedes plnej kotel.
Acada píše:Hledal jsem zde i na guglu a nemuzu najit jednu vec: Skutr by me mel dorazit radove nekdy v unoru. Otazka je jestli se da zajizdet kdyz budou teploty venku cca 0-5 C, nebo mam cekat na 10-15? Videl bych to tak, ze pri nizkych teplotach bych nastartoval a nechal tak minutu bezet nez na to vubec sednu a odjedu. A nez by se ohral motor, tak bych s plynem byl spise v 1/3.
Marty108 píše:Acada píše:Hledal jsem zde i na guglu a nemuzu najit jednu vec: Skutr by me mel dorazit radove nekdy v unoru. Otazka je jestli se da zajizdet kdyz budou teploty venku cca 0-5 C, nebo mam cekat na 10-15? Videl bych to tak, ze pri nizkych teplotach bych nastartoval a nechal tak minutu bezet nez na to vubec sednu a odjedu. A nez by se ohral motor, tak bych s plynem byl spise v 1/3.
Zde je vyjádření PCX klubu, také jsem měl tento dotaz, tak doufám, že info pomůže.
Dobrý den,
ano můžete jezdit i v zimě ovšem pod teplotu -10 stupňů bych jízdu
nedoporučoval ani pro skůtr ani pro Vás .. PCXko je vybavené sondou,
která snímá teplotu vycházejících splodin
přímo z hlavy válce a tzv. učící se řídící jednotku. Díky této
jednoduché veličině je jednotka schopná upravit režim vstřikování a
předstihu, aby dostal motor to co potřebuje v různých nadmořských
výškách, teplotách a podmínkách. Úprava informací v řídíci jednotce trvá
několik minut jízdy takže doporučím jet poprvé min. 15minut
Winterwolf píše:tady
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků