Dnes jsem si nachystal skútr na jaro, kdy seřídím ventily, vyměním olej, filtr a před montáží zpět všechno pořádně vyčistím. Demontáž plastů tak průměrná drbačka, zabrala ve 2 lidech necelou hodinu, šrouby atd jdou hledat snadno, nemusel jsem se ani dívat na obrázky na internetu.
Ještě se chci podívat do variátoru, demontoval jsem šrouby co drží stříbrný kryt ( i ten menší černý nejprve ), ale víko pořád nejde dolů, drží to ještě někde nebo to chce zabrat ?
Dávám 2 nic neříkající fotky
Zkontroloval jsem řemen variátoru a nevěřil jsem - vizuálně žádné opotřebení, prach na deklu variátoru minimální a šířka řemene stále 22 mm, což má být. Takže jsem zvědav, kolik se na původní řemen dá najezdit, absolutní blbost ho měnit
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125