Peregrinus píše:Marty108: není. Důvody:
- je zima. Silnice jsou posolené. Být Tebou, počkám, až tu sůl jarní deště spláchnou. Ještě lepší je inertní posyp, štěrk a písek máme v zatáčkách rádi všichni
- je zima. Skútru trvá delší dobu než se zahřeje a je potřeba to dělat vééélmi opatrně, zvlášť při záběhu
- je zima. Ty galusky, co jsou tam od výrobce, nejsou žádný zázrak ani na suchu a teple, natož v zimě a na mokru. Když nevíš jak se to chová, tak...no, hodně štěstí...
- je zima. Plechovkáři nečekají, že se po cestě motá někdo v jedné stopě a nedávají pozor
- je zima. A jak praví lidové přísloví - "Mladý motorkář, starý revmatik"
Edit: Teď jsem si všiml té Prahy - zima, mokro, dlažební kostky, tramvajové koleje a vodorovné dopravní znační (hlavně přechody pro chodce) jsou past všech pastí. Pro začátek bych dal něco...ehm...jednoduššího...
Peregrinus píše:Marty108: není. Důvody:
- je zima. Silnice jsou posolené. Být Tebou, počkám, až tu sůl jarní deště spláchnou. Ještě lepší je inertní posyp, štěrk a písek máme v zatáčkách rádi všichni
- je zima. Skútru trvá delší dobu než se zahřeje a je potřeba to dělat vééélmi opatrně, zvlášť při záběhu
- je zima. Ty galusky, co jsou tam od výrobce, nejsou žádný zázrak ani na suchu a teple, natož v zimě a na mokru. Když nevíš jak se to chová, tak...no, hodně štěstí...
- je zima. Plechovkáři nečekají, že se po cestě motá někdo v jedné stopě a nedávají pozor
- je zima. A jak praví lidové přísloví - "Mladý motorkář, starý revmatik"
Edit: Teď jsem si všiml té Prahy - zima, mokro, dlažební kostky, tramvajové koleje a vodorovné dopravní znační (hlavně přechody pro chodce) jsou past všech pastí. Pro začátek bych dal něco...ehm...jednoduššího...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků