Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 24 lis 2012, 15:27

Bouky : Pustil ses do seřízení jen tak od sebe, nebo se motor choval jinak ? Jaká byla odchylka INTAKE od tolerance ?

Ale proč píšu, PCX klub má pěknej článek o všech změnách v 1. a 2. generaci pcx : http://www.pcxclub.cz/aktuality-novinky-akce.htm?id=19
Naposledy upravil sedli dne 25 lis 2012, 07:15, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod tyjo » 24 lis 2012, 18:59

Cerdik:
Já to psal hned že to je totálka a nikdo mi nevěřil..........
Hlavně zdraví.......
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Doupik » 24 lis 2012, 19:37

Cerdik píše:Ahoj kluci,
Oprava do původního stavu vyčíslena na 45k (Kdybych vyměnil jen nutné, tak stejně cca 35k).

Kuva si děláš srandu, já jsem podobně zničil ten předek a počítám, že se vlezu s opravou do patnácti tisíc, to tam kde našli 45 tisíc?

Já doufám budu měnit akorát celou světlovou jednotku (zkoušeli jste někdo objednávat odněkud třeba ty projektorové komplety?), ty dva hlavní plasty a pak ještě dva menší. Rám musí být vklidu, jen asi budu měnit jeho vrchní část, co drží přístrojovku a štít, protože se ohla nárazem, ale to je zvlášť kus za pár stovek.
Uživatelský avatar
Doupik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 130
Registrován: 18 dub 2011, 11:27
Bydliště: Praha/Opava
Skútr / moto: Honda PCX, chci NC750X
Tuning / úpravy: michelinky, černý plast pod plexi, bílé reflexní pásky na kolech, bílý kufr Givi, bílá helma Shark

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod j3nda » 24 lis 2012, 20:18

Mel si z toho udelat cafe racer :)
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod bouky » 25 lis 2012, 23:02

To sedli:
Pustil jsem se do toho, protoze jsem necekal, ze toho tolik jeste ted najedu v listopadu a dost bych prekrocil predepsane intervaly na servis. Jinak jsem to chtel udelat az na jare. Odchylka byla neco kolem -0,03 - 0,04 , takze jsem to dal presne na 0,10. Motor jinak byl linejsi, coz ted citim ze slape lepe. Vymenil jsem i olej pred nejakym tim tydnem.
Uživatelský avatar
bouky

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 161
Registrován: 13 zář 2011, 12:47

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 26 lis 2012, 16:18

bouky : U mé pcx byly dělaný ventily naposled ve 4.000 Km, při další garančce se nedělali bo sám servis říkal že je to zbytečný a od té doby jsem nebyl na servise , teď mám najeto přes 15.000 km a šlape jako hodinky. Proto mi bylo divný, že jsi se do toho pustil. Servis si už budu dělat svépomocí, jen na ty ventily si asi netroufnu, nemám potřebný nářadí a měrky, tak s tím sjedu do Hondy na jaře a budu lítat dál.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod bouky » 26 lis 2012, 16:57

...měrky koupiš kdekoli, kde prodávají nářadí. Jen bych se asi vyhl nějaké číně. Nářadí žádné speciální není třeba, jen ty malé klíčky (tuším 8 ??)jsou lepší očko (já mám uplně ty placaté), protože se špatně jinak dostaneš na ty tři(resp. 2) šrouby co drží kryt u ventilů. Ideální je samozřejmě momentový klíč na utahování a osvědčil se mi při odstrojování aku šroubovák, prototože to je strašné to šroubování :D ... někde zde je odkaz na .com stránky, kde je vše krásně popsáno a pěkně se to dá podle toho udělat. Každopádně potvrzuji, že po 8 tis km, ta odchylka ventilů nebyla nikterak zásadní.
Kdybys potřeboval helpnout, tak se ozvi. Musíme si pomáhat :)
Uživatelský avatar
bouky

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 161
Registrován: 13 zář 2011, 12:47

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kuře » 26 lis 2012, 18:28

....http://houbyzle.rajce.idnes.cz/2012-07- ... kner_2012/ http://houbyzle.rajce.idnes.cz/Slovinsko_Julky_2014/ Před lety...Jawa 555,Simson SR50,Jawa 350,Honda XL600R,Suzuki DR 750 Big
Uživatelský avatar
Kuře

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 423
Registrován: 22 čer 2012, 20:19
Bydliště: ...někde mezi Úpou a Metují...
Skútr / moto: Honda PCX 125 v2

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod gum » 27 lis 2012, 14:35

Vážení pánové a dámy, dnes naše firma zaplatila zálohu na červené PCX do Valašského Meziříčí takže se od příštího března budu po Brně přesouvat též na PCX. To bude pěkný upgrade z mého současného elektrického přesunovadla :-)
gum

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 07 kvě 2012, 21:02
Bydliště: Brno
Skútr / moto: PCX125

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 27 lis 2012, 16:44

gum : To budeš mít jako služební vozidlo v firmě ? :lol: Jinak proč ve Valmezu, v Brně by červenou neměli v březnu?

Kuře : Ty stránky mám v oblíbených, spíš se bojím těch plastů. hlavně toho zadního co rád praská při demontáži a pak toho, aby plasty zase pěkně seděly.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kuře » 28 lis 2012, 18:25

sedli: Ventilové vůle se mají kontrolovat na 1000 km poté na 4000 km a následně každé 4000 km jak je psáno v uživatelské příručce.Vzhledem k tomu,že v mém případě nebylo nutné při najetých 4000 km ventily seřizovat...vůbec bych se nebál protáhnou interval na 8000 km,ale možná bude mít někdo jiný názor.Jinak nejlepší návod na demontáž nejen onoho zadního plastu je zůstat při další servisní prohlídce u skůtru a dobře se koukat.
....http://houbyzle.rajce.idnes.cz/2012-07- ... kner_2012/ http://houbyzle.rajce.idnes.cz/Slovinsko_Julky_2014/ Před lety...Jawa 555,Simson SR50,Jawa 350,Honda XL600R,Suzuki DR 750 Big
Uživatelský avatar
Kuře

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 423
Registrován: 22 čer 2012, 20:19
Bydliště: ...někde mezi Úpou a Metují...
Skútr / moto: Honda PCX 125 v2

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod gum » 28 lis 2012, 20:07

sedli píše:gum : To budeš mít jako služební vozidlo v firmě ? :lol: Jinak proč ve Valmezu, v Brně by červenou neměli v březnu?

Ano, služební vozido :-) No uznej, že pohybovat se po schůzkách v Brně v plechovce je dost vopruz.

Měli ale kulantně řečeno jsem neslyšel na brněnskou Hondu bůhvíjak pozitivní reference ať už co se služeb nebo ceny servisu týče. U Valmezu tomu bylo právě naopak a z rozhovoru s majitelem, kdy se celá věc dojednala, jsem měl dobrý pocit. A dobrý pocit je pro mě podstatnější než rozdíl několika desítek kilometrů jízdy.
gum

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 07 kvě 2012, 21:02
Bydliště: Brno
Skútr / moto: PCX125

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 30 lis 2012, 18:53

gum : Tak se třeba někdy v sezóně potkáme na silnici.
kuře : Na jaře se do toho asi pustím, přes zimu nastuduju a vrhnu se na to s výměnou pneumatiky.
Tak PCX-kaři, já už jsem dnes taky zazimoval skútra. Po hrdlo Vervu 100, pořádně umytá a ve finále leštěnka a ochranný vosk od Sonaxu, už ji mám pod dekou uloženou. Tak za ten rok najeto 15400 Km a nikde mě nenechala :-) Kdyžtak můj deník na motorkářích, viz podpis :wink:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 30 lis 2012, 20:23

Já letos končím též k 30.11.2012 s krásnými 5 621km, aspoň na mě vyšlo hezké číslo :mrgreen:
DSC_1417.jpg

Jinak sezóna byla v pohodě, na PCX se vysypala jen baterka, jinak běžná údržba. Najeto bez nehody, v klídku.
Jen jsem dostal dvě pokuty za rychlost, tedy spíše dvě fotky, ale to se zatím řeší a díky bordelu v registru řidičů to nemá konce ...
Gumy se tváří ještě na jednu sezónu, :wink:
Parádní sezóna a už se klepu na jaro, ty 3-4 měsíce to bude peklíčko :roll:
Skútr ještě musím vypucovat, pohladit, přikrýt peřinku a pusinku na dobrou noc oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Doupik » 30 lis 2012, 22:56

sedli píše:gum : Tak se třeba někdy v sezóně potkáme na silnici.
kuře : Na jaře se do toho asi pustím, přes zimu nastuduju a vrhnu se na to s výměnou pneumatiky.
Tak PCX-kaři, já už jsem dnes taky zazimoval skútra. Po hrdlo Vervu 100, pořádně umytá a ve finále leštěnka a ochranný vosk od Sonaxu, už ji mám pod dekou uloženou. Tak za ten rok najeto 15400 Km a nikde mě nenechala :-) Kdyžtak můj deník na motorkářích, viz podpis :wink:

Gratulace.
Prosím tě, kde si objednal ty reflexní proužky? Tím, že mám motorku nabouranou, tak ji budu mít před 2013 sezonou rozloženou (a budu měnit i pneu projistotu) a mohl bych si je tak vklidu nalepit. A umí mi někdo taky udělat jak ty máš pod štítem tu karbonovou folii na tom plastu? Vypadá to dobře :-)

Hele existuje nějaký systém na objedávání náhradních dílů? Já našel jeden v USA, posílají i tady. Jde mi hlavně o kalkulaci te mé opravy, viz fotky pár stránek vzadu.
Když jsem dal do košíku kompletní světelnou jednotku, levý a pravý hlavní přední plast, plast pod štít, plast za řidítky, velký nelakovaný plast pod řidítky, řidítkovou část rámu, tak mi to vyšlo na cirka šest tisíc korun (bez dopravy, bez cla).
Až budu víc času, tak obešlu servisy, aby mi udělaly nabídku, ale chci znát i váš názor.
Stále doufám, že je jinak rám, vidlice, přední kolo úplně v poho, to bych to jinak fakt mohl vyhodit.
Uživatelský avatar
Doupik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 130
Registrován: 18 dub 2011, 11:27
Bydliště: Praha/Opava
Skútr / moto: Honda PCX, chci NC750X
Tuning / úpravy: michelinky, černý plast pod plexi, bílé reflexní pásky na kolech, bílý kufr Givi, bílá helma Shark

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků