Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod traktorista » 11 říj 2012, 22:19

Dakujem za odpoved, uz som si objednal tu deku od tucano urbano, z talianska aj s postovnym vysla 90eur, co je myslim dobra cena ked vsade inde je drahsia. Uz nech len dojde v poriadku...

Inak nad vyhrievanymi gripmi som aj ja rozmyslal, myslite ze by to pcxko neutiahlo? Ci ten vypocet od stuntj hovori za vsetko?
Obrázek
traktorista

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 94
Registrován: 31 kvě 2012, 10:32
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda PCX 150

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod taky pcx » 11 říj 2012, 22:27

Podle mě je to blbost, každá mašina musí mýt rezervu a to i PCX.
Uživatelský avatar
taky pcx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 335
Registrován: 29 dub 2012, 22:25
Skútr / moto: PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 11 říj 2012, 22:43

Je pravda že neznám režie motoru, kolik si vlastně vezme, tak těch 90W může být nadhodnoceno a blinkry + brzda nesvítí trvale. Trvalá zátěž altíku moc nevadí, páč on vlastně pracuje stále na plný výkon, dle otáček. A jelikož je PCX vybaveno tzv. zkratovou regulací, tak se přebytečný výkon spálí v regulátoru .... Takže to asi moc řeším :mrgreen: , ale prostě jsem technický typ a mám rád věci rozebrané do detailu. Jinak origo hefty na PCX nejsou ..... Asi to bude z jiného modelu ...
A co jsem pročítal diskuze např u Oxfordu to snad nikdo nevyužívá na 100%, takže ty gripy většinou jedou na 20W na grip ... což je v klidu :roll:
Jo rezerva určitě bude, ale kolik? :|
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod mickey » 12 říj 2012, 00:38

traktorista píše:Dakujem za odpoved, uz som si objednal tu deku od tucano urbano, z talianska aj s postovnym vysla 90eur, co je myslim dobra cena ked vsade inde je drahsia. Uz nech len dojde v poriadku...

pak sem hod prosim fotku z nekolika uhlu, zajima mne, jestli se posunuli dopredu s designem a uchyty, ja mam TU na leadovi uz par let :-)
----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod _Tom_ » 12 říj 2012, 20:27

StuntJ píše:Tak dneska jsem si udělal výkonovou rozvahu distribuční sítě na PCX:
PCX má dle výrobce alternátor o výkonu 308W, což není mnoho ....
Hlavní světla jsou 2*35W -70W
Obrysy + SPZ 20W
Brzda 21W
Blinkry 42W
Režie motoru ( řídící jednotka, zapalování, budíky, palivová čerpadlo) tipuji tak na 90 W
Dobíjení cca 30W

Z toho plyne spotřeba cca 280W, takže PCX bude mít problém utáhnout gripy a ještě k tomu dobít baterii ... :roll: Je tam rezerva tak maximálně na provoz navigace apod ..... :(
Takže budu muset vymyslet alternativní náhrada za vyhřívané hefty .... :roll:
Na závěr je potřeba říct, že je tam počítaná spotřeba i světel, které svítí občas, ale i tak z toho plyne, že by byl altík na PCX využit na maximum a to mu ai na životnosti nepřidá .... :|

dobíjení 30W ?
pokud je baterka v kondici, tj. při běžném používání první 4roky 100% bude nabíjení baterky po cca 1minutě na proudu 100-150mA. cca 2,5W

navigace? na nabíječce máš většinou 1-1,5A, zkusil jsi změřit v praxi kolik opravdu odebere při dobíjení baterky v navi? po 5minutách po vybité baterce dobíjí tak 400mA

vezmi si jednu H4 navíc. připoj na baterku, a dobíjení s ti ani nehne. ale vezmi si nejdřív zátěž a měřák pak teprve sčítej ty papírové watty ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 12 říj 2012, 21:05

Jo asi moc teorizuji .... Přetížit alternátor na moto víceméně nelze, protože pracuje, jak jsem již psal se zkratovým regulátorem + maximální výkon je omezen magnetickým polem rotoru, který je z permanentního magnetu a otáčkami motoru, takže při překročení hranice přirozeně klesá napětí, ale alternátor se nepřetěžuje .... Jediný efekt bude nedobitá baterka. Jinak baterie po startu se vzpamatovává tak +/- 10 minut, pak na ni rapidně naroste napětí a již dále moc nepapá, to je pravda no ..
Nabíječku na mobil jsem měřil, bere si 350mA +/-
Už jsem si objednal gripy od Oxfordu, tak je oměřím a pak se napíšu hodnoty, co papapají a jaké výkony mají na jednotlivých stupňích už se na ně těším, konečně dám sbohem promrzlým prackám :mrgreen:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kupeček » 13 říj 2012, 09:21

Koupil jsem si tuhle kuklu.Maximální spokojenost.Doporučuji.
http://www.bikersplanet.cz/cz-detail-29 ... cerna.html
Mám i tyhle kalhoty,taky moc dobrý.
http://www.bikersplanet.cz/cz-detail-29 ... lhoty.html
Uživatelský avatar
Kupeček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 08 kvě 2012, 08:41
Bydliště: Bystřice u Benešova
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Plexi TPC,přečalouněné sedlo,zrcátka s led blinkry,brzdová,koncová a blinkry pod sklíčky kufru,stříbrné víko kufru a kryt výfuku,závažíčka řídítek a nastavitelné páčky od bikers,vyhřívané gripy Oxford

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Untewasseman » 14 říj 2012, 19:29

Zdravim vsechny PCX-kare, obzvlaste pak ty , co stejne jako ja vic jezdi, nez resi olej... :wink:
Zaroven chci vyvratit lzivou famu o vymreni nas "PCX-dinosauru" - ale v sezone holt vic jezdime, nez diskutujeme... :)
Zatim to vypada, ze nam pocasko jeste chvili vydrzi, ale i tak povazuju 8.000 za letosek za podarenou sezonu!

Ale k tomu, co me primelo reagovat tady na foru - taky jsem premyslel o GRIPECH - ale vzdy me odradi vetsi delka tech prodavanych... pokud nekdo uspesne nainstalujete - dejte sem foto/popis - ja to vzdal predem...

to: TAKY PCX - tebe tipuju ze nejdrivejsiho majitele vyhrivanych gripu na PCX - tak urcite dej vedet co a jak...
S temi blastery - myslim - narazis na omezeni rejdu - pri vyssim plexi uz to holt tolik nezatocis... :cry: .. (nebo mas nejaky
konkretni typ, ktery by Ermax +10 neomezoval?)
Vitr ve vlasech... (-: ........ Radek...27.400km
Uživatelský avatar
Untewasseman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 80
Registrován: 21 lis 2010, 01:17
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší
Skútr / moto: Honda PCX , Peugeot Vivacity 50
Tuning / úpravy: Vyhřívané gripy, zadní kufr Givi E300b, vyšší plexi Ermax +10cm, boční brašny, hodiny Moto Detail

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod forester » 14 říj 2012, 22:27

Jééj PCX-kár dinosaurus sa prebudil, a hneď začal dupať že chce gripy,8tkm je krásne,gratulácia a s nimi ich bude ešte viac :D
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Peregrinus » 15 říj 2012, 21:42

@Unterwassermann: Není čeho se bát, instalace vyhřívaných gripů není žádný hlavolam.

Já tam dal tyhle:

http://www.louis.at/_30e04c77180714142cdb49ba54661287d7/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10032048

Není to žádný zázrak, ale stojí polovinu toho, co slušné zimní rukavice a pro mé účely dostačující (mám ještě neoprenové návleky od TucanoUrbano). Oproti originálu jsou zhruba o 1 cm delší, což se celkem dá.

Co se instalace týče, zabere tak 1-3 hodiny, potřebuješ běžné domácí nářadí a nejhorší je na tom sundávání a nandávání plastů.

Nebudu to tu zaplevelovat všeobecnými informacemi (vlákno o instalaci gripů tu je), tak jenom pár PCX-specific věcí:

Potřebuješ vymontovat (pro připojení přímo na baterku) - sedlo, baterku, barevný plast mezi kastlíkem a spínací skříňkou a všechny černé plasty mezi sedlem a řidítkama. Pokud jsi to ještě nedělal, doporučuju ten thajský servisní manuál, je to tam hezky rozkresleno. Do prostoru pro baterii se dá dostat po pravé straně.

Good luck!
Peregrinus

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 09 črc 2011, 16:18
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Bylo: Keeway Flash Je: Honda PCX
Tuning / úpravy: Kufr, tunnel bag a plexi Givi, hodinky, neoprenové návleky na řidítka, termodeka, vyhřívané hefty

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 16 říj 2012, 06:09

Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod tyjo » 16 říj 2012, 18:59

Tohle je lepší, jsem zvědav kdo vyjedná jakou cenu :-)

http://motorky.bazos.cz/inzerat/1808510 ... 125ccm.php
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod sedli » 16 říj 2012, 19:05

Když už takhle vymýšlí nákup, jsem zvědav na jeho příspěvky, pokud se zaregistruje zde na fóru :mrgreen:

Unterwasseman : Taky už jsem nedoufal že napíšeš, vaše příspěvky jsem četl ještě když jsem vybíral model, jinak km tam skáčou jako nic, zítra snad bude slunečno a pokořím 14.000 km :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 16 říj 2012, 19:23

Jo já letos snad zaokrouhlím tachec na 8 000km, pak zazimovat a na jaře rovnou na prohlídku, nové náplně a hurá do sezóny, ale to bude zadlouho :roll: . Tahle sezóna bude mít hodnotu 5 000km pohoda :mrgreen:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod TUNER » 16 říj 2012, 19:48

tyjo píše:Tohle je lepší, jsem zvědav kdo vyjedná jakou cenu :-)

http://motorky.bazos.cz/inzerat/1808510 ... 125ccm.php

Co je na tom lepšího ? To je tak akorát nějakej vychcánek a pochybuju že mu HONDA prodá několik PCXek třeba za 45 tisíc kus a nemáš u nějakýho nounejma zajištěno a garantováno vůbec nic .... ))))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků