10 říj 2012, 00:01
10 říj 2012, 00:04
10 říj 2012, 06:50
10 říj 2012, 07:16
10 říj 2012, 10:09
10 říj 2012, 10:10
10 říj 2012, 10:15
10 říj 2012, 10:22
10 říj 2012, 11:32
10 říj 2012, 15:45
10 říj 2012, 17:20
10 říj 2012, 18:13
10 říj 2012, 21:45
dany01 píše:Neverim PCX-kari vstali z mrtvych....!!! Konecne pisu ludia co maju docinenia s pcx a nie vselijaki tipekovia co na nom ani nesedeli, az som sa potesil - som zvedavy dokedy..?!
Super prispevky, len teraz stale neviem-kedze mi ide o to male zvysenie rychlosti, ci uz ako ty 118- tacho, alebo aj o kusok menej, dosiahnem to len vymenou variatoru? Alebo musi byt aj remen? Tvrdili ze musim aj remen, ty si dal kevlarovy remen az teraz a islo ti to viac aj s origo. Vyfuk nechcem menit - cca 700 e, to uz ozaj mozem ist do vacsej masiny, ale variator by som este skusil. Nechcem zas urobit blbost ako s plexi, ked som kupil Givi a je na prd a teraz cakam na Ermaxa. Preto by som chcel realnu skusenost a nie len blaboly - jedna babka povedala. A ty si presne ten clovek ( mozno ich je tu viac, mozno zareaguju), ktory to ma vyskusane. Je mi jedno ci to bude costa alebo mallosi len nech to funguje. Tiez mam 182cm, skoro 100 kg, prvy som vyhodil bobek , odvrtal diery na sroby- precalunim, a jazdim sam, ked chcem normalne sediet , za mna si nikto nesadne. Na ermaxa som zvedavy, ale ak si spokojny , snad budem aj ja.
fleet.admiral píše:Ipepa > Ještě bych do toho textu přihodil bod "Odzimování", aby i totální lamy pochopily, že po zimě mají znova zkontrolovat a upravit tlak pneumatik, možná i PCX znova umýt a navoskovat, pořádně dotáhnout tu baterku (jak je zmíněno v bodě s chybami) a nedávat mu na prvních kilometrech za chladných rán čočku. Pak to bude pro každého i začínajícího skútraře skutečně vyčerpávající.
Apropos, ještě bych se vrátil k těm origo IRC pneu - mám pocit, že neskutečně kloužou na navlhlém vodorovném dopravním značení (např. přechod) - stačí, když v noci klesla teplota na 10 stupňů, zkondenzovala se po ránu voda a už jsem měl několikrát problém. Dělají to i více než IRC (jiný typ), co mám na kawasaki. Je to trvalá vlastnost těch pneu, nebo se to ještě může aspoň o něco zlepšit? Mám najeto cca 630 km, ale pokud by ty gumy opravdu byly takové zmetky a nějaké pirellky či michelinky by byly bezpečnější, tak je na jaře vyměním. Těch 6 000, respektive 14 000 km bych se s nima fakt nechtěl trápit. Za co je měníte v servisu nejčastěji, berou lidi zase originály?
11 říj 2012, 20:58
11 říj 2012, 22:06