Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Ipepa » 10 říj 2012, 00:01

Cau, jde o scela normalní jev u každého skůtru kde je nepřímá úměra obsah/snížení max. rychlosti s přibývajicími km.
Například u skůtru obsahu do 50 ccm se může snížít max. rychlost po 5000km klidně o 5-10km/h ( a to jede třeba max. jen 60 km/h :( ), 125 ccm maximálně o 5km/h a třeba u 600 ccm se nesníží vůbec.
Hlavním důvodem cca 70% je opotřebování řemene variátoru (50 ccm má šířku kolem 17 mm. u PCX cca 23 mm. a 600 ccm kolem35 mm. ), další cca 25% je opotřebování (snížení hmotnosti) závaží variátoru, a pouze minimální (a když tak nejdříve po 15 000 km) vliv má na to opotřebování předního páru řemenic, který je snad vždy z hliníku.
U variátoru dochází k poměrně vysokému celkovému tření a zahřivání, které má za následek poměrně velké opotřebení.
Ipepa

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 02 kvě 2012, 22:50
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod dany01 » 10 říj 2012, 00:04

Neverim PCX-kari vstali z mrtvych....!!! Konecne pisu ludia co maju docinenia s pcx a nie vselijaki tipekovia co na nom ani nesedeli, az som sa potesil - som zvedavy dokedy..?!
Super prispevky, len teraz stale neviem-kedze mi ide o to male zvysenie rychlosti, ci uz ako ty 118- tacho, alebo aj o kusok menej, dosiahnem to len vymenou variatoru? Alebo musi byt aj remen? Tvrdili ze musim aj remen, ty si dal kevlarovy remen az teraz a islo ti to viac aj s origo. Vyfuk nechcem menit - cca 700 e, to uz ozaj mozem ist do vacsej masiny, ale variator by som este skusil. Nechcem zas urobit blbost ako s plexi, ked som kupil Givi a je na prd a teraz cakam na Ermaxa. Preto by som chcel realnu skusenost a nie len blaboly - jedna babka povedala. A ty si presne ten clovek ( mozno ich je tu viac, mozno zareaguju), ktory to ma vyskusane. Je mi jedno ci to bude costa alebo mallosi len nech to funguje. Tiez mam 182cm, skoro 100 kg, prvy som vyhodil bobek , odvrtal diery na sroby- precalunim, a jazdim sam, ked chcem normalne sediet , za mna si nikto nesadne. Na ermaxa som zvedavy, ale ak si spokojny , snad budem aj ja.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod fleet.admiral » 10 říj 2012, 06:50

Ipepa > Ještě bych do toho textu přihodil bod "Odzimování", aby i totální lamy pochopily, že po zimě mají znova zkontrolovat a upravit tlak pneumatik, možná i PCX znova umýt a navoskovat, pořádně dotáhnout tu baterku (jak je zmíněno v bodě s chybami) a nedávat mu na prvních kilometrech za chladných rán čočku. Pak to bude pro každého i začínajícího skútraře skutečně vyčerpávající.

Apropos, ještě bych se vrátil k těm origo IRC pneu - mám pocit, že neskutečně kloužou na navlhlém vodorovném dopravním značení (např. přechod) - stačí, když v noci klesla teplota na 10 stupňů, zkondenzovala se po ránu voda a už jsem měl několikrát problém. Dělají to i více než IRC (jiný typ), co mám na kawasaki. Je to trvalá vlastnost těch pneu, nebo se to ještě může aspoň o něco zlepšit? Mám najeto cca 630 km, ale pokud by ty gumy opravdu byly takové zmetky a nějaké pirellky či michelinky by byly bezpečnější, tak je na jaře vyměním. Těch 6 000, respektive 14 000 km bych se s nima fakt nechtěl trápit. Za co je měníte v servisu nejčastěji, berou lidi zase originály?
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Gandalf » 10 říj 2012, 07:16

dany01: Sice nemám PCX, ale celé tohle vlákno mám pročtené a tady máš odkaz na Icemanovy příspěvky k výměně variátoru. Když mu napíšeš SZ o detaily, jistě Ti rád odpoví, i když už taky myslím objemově "povýšil" :wink:
http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=2843&start=1545
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 10 říj 2012, 10:09

Máte ještě někdo zkušenost z vyhřívanými hefty na PCX? tip a jak probíhala montáž?
Dík, začíná být kosa... :mrgreen:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod angel2904 » 10 říj 2012, 10:10

9. stran není moc. Včera jsem to taky řešil :wink: viewtopic.php?f=60&t=848&hilit=vyh%C5%99%C3%ADvan%C3%A9&start=120
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 10 říj 2012, 10:15

To jsem taky četl, chtěl jsem spíše živé zkušenosti z instalace a co byly za potíže při ní přímo na PCX. Gripy bych viděl na OXFORDY, ale jestli je tu někdo, kdo si s tím už potykal a jak a kam to zapojil. Asi zapojení přes relé, no počkám jestli se někdo neozve. Jo a ještě by mě zajímal příkon instalovaných heftů a jak se s tím popasoval altík, případně baterka?
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod angel2904 » 10 říj 2012, 10:22

Jj, ok. Já dám nakonec ty "kuchyňské chňapky" Tucanourbano :mrgreen: . Nechci nikde plastovat, drátovat, pájet, izolovat, lepit, atd. :wink:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 10 říj 2012, 11:32

No taky je mi proti srsti ničit origo stav PCX, otázka je, jestli i v těch chňapkách nebude kosa, protože jakse ruky nehýbají, tak prochladnou. A nevím, jestli zvednout izolaci, anebo přidat teplo .....
Kurňa chtělo by to vykoumat topení gripů na teplo z motoru jak u auta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Tepla je z motoru hromada, jen nějaké hadičky a bylo by :o)
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Kamilus » 10 říj 2012, 15:45

Apropos, ještě bych se vrátil k těm origo IRC pneu - mám pocit, že neskutečně kloužou na navlhlém vodorovném dopravním značení (např. přechod) - stačí, když v noci klesla teplota na 10 stupňů, zkondenzovala se po ránu voda a už jsem měl několikrát problém. Dělají to i více než IRC (jiný typ), co mám na kawasaki. Je to trvalá vlastnost těch pneu, nebo se to ještě může aspoň o něco zlepšit? Mám najeto cca 630 km, ale pokud by ty gumy opravdu byly takové zmetky a nějaké pirellky či michelinky by byly bezpečnější, tak je na jaře vyměním. Těch 6 000, respektive 14 000 km bych se s nima fakt nechtěl trápit. Za co je měníte v servisu nejčastěji, berou lidi zase originály?[/quote]


Když jsem sjel zadní origo, koupil jsem si obě obě gumy nové (Michelinky) a teď se mi potvrdilo, že ty origo, byly strašné, ale opravdu strašné šmejdy, takže je vyměň a dobře a bezpečně si zajezdíš :idea: .
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod tydeet » 10 říj 2012, 17:20

Potvrzuji stejnou skušenost s pneumatikama na zebře v dešti, je to jak najet na kluziště. Mám najeto 1400 km a první jízda v dešti byla slušný šok, před pcx jsem najel skoro 20 tisíc km na neosu a tohle jsem nečekal ...
Uživatelský avatar
tydeet

100+
 
Reputace: 58
Příspěvky: 141
Registrován: 23 srp 2012, 13:34
Bydliště: Praha
Skútr / moto: yamaha neos 50, honda pcx 125

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod forester » 10 říj 2012, 18:13

Ja som si v sobotu chcel v louis.de kúpiť chňapky na zimu aby ruky boli v teple,lebo zima mi je iba na ruky ale neboli to chňapky ale chňapiská také to bolo velké že som sa na to vykašlal ale materiál aj spracovanie perfektné boli od Heldu a cena taktiež príjemná 15€

http://www.louis.de/_30ab02888a427ceeb3 ... r=10008345


Chňapky.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod Ipepa » 10 říj 2012, 21:45

dany01 píše:Neverim PCX-kari vstali z mrtvych....!!! Konecne pisu ludia co maju docinenia s pcx a nie vselijaki tipekovia co na nom ani nesedeli, az som sa potesil - som zvedavy dokedy..?!
Super prispevky, len teraz stale neviem-kedze mi ide o to male zvysenie rychlosti, ci uz ako ty 118- tacho, alebo aj o kusok menej, dosiahnem to len vymenou variatoru? Alebo musi byt aj remen? Tvrdili ze musim aj remen, ty si dal kevlarovy remen az teraz a islo ti to viac aj s origo. Vyfuk nechcem menit - cca 700 e, to uz ozaj mozem ist do vacsej masiny, ale variator by som este skusil. Nechcem zas urobit blbost ako s plexi, ked som kupil Givi a je na prd a teraz cakam na Ermaxa. Preto by som chcel realnu skusenost a nie len blaboly - jedna babka povedala. A ty si presne ten clovek ( mozno ich je tu viac, mozno zareaguju), ktory to ma vyskusane. Je mi jedno ci to bude costa alebo mallosi len nech to funguje. Tiez mam 182cm, skoro 100 kg, prvy som vyhodil bobek , odvrtal diery na sroby- precalunim, a jazdim sam, ked chcem normalne sediet , za mna si nikto nesadne. Na ermaxa som zvedavy, ale ak si spokojny , snad budem aj ja.

Ahoj, dotazů ohledně variátru mám dost tak mrkni na odkaz, který jsem psal a uvidíš jak to vidím já. Jedná se o variátor Multivar.
http://www.pcxclub.cz/diskuzni-forum.htm?subtheme=82

fleet.admiral píše:Ipepa > Ještě bych do toho textu přihodil bod "Odzimování", aby i totální lamy pochopily, že po zimě mají znova zkontrolovat a upravit tlak pneumatik, možná i PCX znova umýt a navoskovat, pořádně dotáhnout tu baterku (jak je zmíněno v bodě s chybami) a nedávat mu na prvních kilometrech za chladných rán čočku. Pak to bude pro každého i začínajícího skútraře skutečně vyčerpávající.

Apropos, ještě bych se vrátil k těm origo IRC pneu - mám pocit, že neskutečně kloužou na navlhlém vodorovném dopravním značení (např. přechod) - stačí, když v noci klesla teplota na 10 stupňů, zkondenzovala se po ránu voda a už jsem měl několikrát problém. Dělají to i více než IRC (jiný typ), co mám na kawasaki. Je to trvalá vlastnost těch pneu, nebo se to ještě může aspoň o něco zlepšit? Mám najeto cca 630 km, ale pokud by ty gumy opravdu byly takové zmetky a nějaké pirellky či michelinky by byly bezpečnější, tak je na jaře vyměním. Těch 6 000, respektive 14 000 km bych se s nima fakt nechtěl trápit. Za co je měníte v servisu nejčastěji, berou lidi zase originály?

Jo můžu tam napsat i "odzimování", díky za radu.Pneu IRC neříkám že jsou úplně na..., ale oproti pirelli nebo michelin jsou o třídu horší. U nás obouváme hlavně pirelli, které vydrží 2x déle. IRC jsem ještě nikdy nikomu neobjednával.
Ipepa

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 02 kvě 2012, 22:50
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod StuntJ » 11 říj 2012, 20:58

Tak dneska jsem si udělal výkonovou rozvahu distribuční sítě na PCX:
PCX má dle výrobce alternátor o výkonu 308W, což není mnoho ....
Hlavní světla jsou 2*35W -70W
Obrysy + SPZ 20W
Brzda 21W
Blinkry 42W
Režie motoru ( řídící jednotka, zapalování, budíky, palivová čerpadlo) tipuji tak na 90 W
Dobíjení cca 30W

Z toho plyne spotřeba cca 280W, takže PCX bude mít problém utáhnout gripy a ještě k tomu dobít baterii ... :roll: Je tam rezerva tak maximálně na provoz navigace apod ..... :(
Takže budu muset vymyslet alternativní náhrada za vyhřívané hefty .... :roll:
Na závěr je potřeba říct, že je tam počítaná spotřeba i světel, které svítí občas, ale i tak z toho plyne, že by byl altík na PCX využit na maximum a to mu ai na životnosti nepřidá .... :|
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Honda PCX 125

Příspěvekod taky pcx » 11 říj 2012, 22:06

Nerozumím těmhle věcem s elektrikou, start stop jsem nikdy nevypnul a funguje to furt. U dealera jsem objednal gripy, takže uvidíme, poreferuju.
Chci jenom reagovat na SZ veřejně páč si myslím, že to má smysl. PCX používám maximálně, to znamená, že za každého počasí. ( NC už jsem odstavil, protože je natom brutální kosa.) Jsem na to vybaven originál thermo dekou Honda přímo pro PCX http://www.eshop-moto.cz/detail/honda-p ... rv2010-11/ fotka je tady nic moc, pokusím se vyfotit svoji. Nepamatuju si jestli jsem ji kupoval tady, ale v každém případě je levnější než Tucano urbano nebo jak se to jmenuje. Funguje to jednoduše, jezdec si to připne kolem pasu a má to hozený přes nohy. Deka se nechá naondit k podlážce, ale to jsem neřešil, protože když člověk několikrát nasedá a sesedá je to nesmysl. Deka má ze spodní části kožich a je nepromokavá, součástí je částečná pláštěnka, která je ukrytá pod zipem a vypadá jako zástěra kolem krku. V horní části je slída na mapu nebo jinej nesmysl. Pokud používám tuhle deku, jezdím jenom v džínách bez spoďárů, na krátký vzdálenosti je to v pohodě, při cestě kolem 100km je lepší si je vzít, ale dá se jezdit i kolem nuly jako já do Phy z HK.
Další super zimní dolněk jsou již zmiňované kuchyňské chňapky, fungujou výborně, ale pokud chcete jistotu nainstalujte blastery. Chňapky poté nevadí ovládání přepínačů a páček. Je to jistě bezpečnější, ale já jsem to zatím neřešil. Nyní je chci doplnit vyhřívanými gripy, takže poreferuju. A vůbec na dalším servisu bude hodně úprav, takže určitě napíšu.
Uživatelský avatar
taky pcx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 335
Registrován: 29 dub 2012, 22:25
Skútr / moto: PCX

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků