Diskuze o čemkoli.
06 říj 2012, 00:58
StuntJ - že by další debata o olejích ? )))) Ne vzdávam to,myslim že o těch tady je v příslušném tématu popsáno dost a stále se to opakuje. Jen napíšu že xx tisíc jezdim na olejích "bez symbolu motorky" a stále jezdím....čím to ....?
06 říj 2012, 08:26
Jen mě někdo vysvětlete proč bych do mota měl lít auto-olej? jaký je k tomu důvod, jaký to má smysl. Já kupuji olej do auta Castrola 10W40, klasika benzín za 120,-kč/l. Olej do moto mě stojí 150,-kč/l. Takže kvůli ceně to nebude, tak proč tedy????? Proč bych tam měl lít něco jiného? Kvůli 30,-Kč, to snad nemyslí někdo vážně ...
A když ty dva oleje srovnám, tak jsou naproto jiné, už co se týče hustoty za pokojové teploty, smradu a celkového pocitu v ruce ...
06 říj 2012, 09:17
StuntJ: Doporučuju pročíst
TOTO a pár stránek dál.
06 říj 2012, 11:29
StuntJ píše:Jen mě někdo vysvětlete proč bych do mota měl lít auto-olej? jaký je k tomu důvod, jaký to má smysl. Já kupuji olej do auta Castrola 10W40, klasika benzín za 120,-kč/l. Olej do moto mě stojí 150,-kč/l. Takže kvůli ceně to nebude, tak proč tedy????? Proč bych tam měl lít něco jiného? Kvůli 30,-Kč, to snad nemyslí někdo vážně ...
A když ty dva oleje srovnám, tak jsou naproto jiné, už co se týče hustoty za pokojové teploty, smradu a celkového pocitu v ruce ...
Treba proto, ze skutr neni moto a nema spojku v olejove lazni
Specifikaci API SG prevysuje kdejaky dnesni autoolej a lili miho tam i ve znackovem servisu (nemam pcx). Dal uz to resit nehodlam, ja mam vyreseno a vy si tam lejte co chcete
Pouzitim moto oleje nic nezkazite, ale je to hazeni perel svinim.
2forester: kdyz tady furt odkazujes na to 4l baleni, tak ti garantuju, ze 3roky otevreny olej je pekna sr*cka
06 říj 2012, 18:14
j3nda tento olej je samozrejme aj v 1L balení ale ja ho schosňujem nakolko mi do choppera ide presme ten zbytok,ale aj tak by sa dalo i tom polemizovať,neverím že to bude sr......Mal som niekolko rokov odložené balenia Castrolu a z čistým svedomím som ho lial do svojho auta.Určite si to myslel o dosť zveličene.
Chlapci čínský odstavili obmedzovač vykuchali výfuk,vyradili katalizátor a hurá.Takýto maotor má podla mňa životnosť tak max 5tis km a potom ide do šrotu.Za chvílu tam namontujú aj brzdiace padáky ako na dragstery
Naposledy upravil
KYBLOS dne 25 bře 2013, 03:28, celkově upraveno 1
06 říj 2012, 21:01
Ještě k tomu oleji... Proč tam dáváte 10w40 a ne 10w30?
Jen se ptám...v autě mám 0w20 a 10w40 jsme dávali do starýho golfa...
07 říj 2012, 12:27
Máte někdo blástry na pcx a jaké dejte sem foto a odkaz.Chci vidět jak to na pcx vypadá.
07 říj 2012, 14:14
Zda se mi to nebo tam vidim karburator?
08 říj 2012, 12:26
Hmm a k čemu to, když PCX má podvozek z bambusu a nad 100km/h je jízda dosti nestabilní ..... Takže nesmysl
08 říj 2012, 19:50
StuntJ píše:Pokud člověk jezdí plynule, ne jak rapl, tak na PCX v 90% stačí motorová brzda a brzdění motorem. Na zbylých 9% zadní brzda 1% přední. Takže nějaké debaty o nebezpečnosti CBS či o tom jak PCX špatně brzdí jsou těžce nesmyslné, mimo. Zatím jsem neměl jedinou krizovku, kde by brzdy nestačili. A ani na bahnu, vodě se mi nikdy nepodařilo zadní brzdou bloknout přední kolo .....
hmm nějak nechápu jak zrovna ty při tvém stylu jízdy můžeš hodnotit podvozek PCX jako nestabilní!....navíc neumíš ani brzdit!!!....na motorce nebo skůtru se používá především přední brzda!!!....pokud jezdíš tak jak píšeš tak vlastně nejezdíš....jenom se přesunuješ
08 říj 2012, 20:19
Hlavně přední? Hele já najel zatím jen 5 tisíc km, ale samostatné brzdění jen přední mě stálo dva držkopády.
08 říj 2012, 20:30
Z toho bych vinil pneu. Občas se mi stane, že při prudkém brzdění jde zadek nahoru...v tom případě by zadní ani moc nepobrala. A pokud není nějaká srajda na vozovce tak držkopád nehrozí. Navíc dobrej podvozek musí držet rovně
08 říj 2012, 20:36
Kuře : Sorry, ale souhlasím se StuntJ ohledně brzdění motorem a dobržďování zadní brzdou a přední stisknu jen tehdy, když hrozí nebezpečí a musím rychleji zastavit. Jinak mi příjde naprosto normální brzdit motorem a nejde o úsporu paliva ani o to že jezdíme jak šneci, ale jde o to, používat mozek. Proč budu držet plyn a pustím ho 20 metrů před křižovatkou a zároveň hupnu na obě brzdy? A myslím že člověk může v klidu jezdit i takto, ne se jen "přesunovat"...fascinuje mě, jak jsou lidi na skútrech i v plechovkách třeba na světlech schopni letět, aby na další červené zase brzdili očima na fleku...a rozhodně se neploužím já, ani StuntJ jak jsme spolu několikrát jeli na vyjížďkách. Pochop, že každej má svůj jízdní styl a ve finále můžeme mít stejnou prům.rychlost i když my pojedeme plynule a ty brzda plyn...
08 říj 2012, 20:49
Jde o to že třeba u nás ve městě je tolik kruháčú, že než ty by ses za mnou doploužil, mezi náma by bylo nejmíň 15 aut, což jsou dvě červený na dalším semaforu... Já raději přidám než abych se pak cpal dopředu kolem kolony na světlech