j3nda > Silně OT, takže poslední příspěvěk: 1.) Nevyznělo to tak (pochopil jsem z toho, co jsi napsal, že ho má tlačit do kouta hned, když to po dobrém nepůjde), ale to je fuk, protože... 2.) Výhružky jsou špatně VŽDY (učí se to na každém kurzu komunikace, krizové komunikace, negociace apod. - ale stejně to poznáš a pochopíš až v praxi, školitelům kraváťům to nikdy věřit nebudeš - jako já
). Pokud by to odmítl technik vyreklamovat, zavolám si šéfa a chci to zdůvodnit od něj. Nejde to? OK, požádám o zdůvodnění formálně na papíře, to pošlu o úroveň výše (například majiteli, pokud by to už řešil, tak rovnou Hondě ČR). A teprve pak přichází na řadu úřady. Ale vyhrožování nemá smysl, není férové - a nebudu používat nefér jednání, když od nich férovost chci.
EDIT: Abych to doplnil a uzavřel úplně, pokud v Hondě ČR fungují stejně jako ve Fordu ČR, tak si ze zastoupení poslechneš, jaký si lhář a kkt, takže ono to tak jako tak nemá smysl řešit, spravedlnost nefunguje a já nakonec vzdal princip, kašlu na autorizovaný servis a sypu prachy rovnou do auta než do soudů.